«استقلالی ها پول دارند که بازیکن بخرند اما پرسپولیسی ها ندارند!» این جدیدترین اتهام به متولیان دولتی ورزش کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش زیر فشار است. از خبرنگاران جوان و تازه کار گرفته تا هواداران احساسی پرسپولیس ، موجی جدید به راه انداخته اند. بحث فرق گذاشتن وزارت ورزش میان آبی و قرمز. همه چیز از انجا شروع شد که 2 بازیکن کروات پیشنهادی برانکو با پرسپولیس نبستند و مسئولان نقل و انتقالات تیم سرخپوش پییشنهاد رامین رضاییان را غیرقابل انجام دانستند. یک مصاحبه از خوردبین درباره معتبر نبودن امضای سرپرست پرسپولیس هم حساسیت ها را بیشتر کرد تا جمع زیادی از هواداران پرسپولیس باز بروند به اینستاگرام رئیس جمهور. بحث این بود که چرا استقلال توانسته جابر انصاری و امین حاج محمدی بخرد اما پرسپولیس هیچ کس را!

امروز اما پرسپولیسی ها دو بازیکن گرفتند و تلاش شان خریدهای بیشتر است. اما آیا استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش فرقی دارند؟ مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش این ادعا را تکذیب می کند. البته باورش برای هواداران پرسپولیس سخت است. هرچند احتمالا آنها هیچ درباره این نمی گویند که قرمزها 1 میلیارد تومانی که در ابتدای فصل در اختیار داشتند را هزینه بدهی قبلی به برانکو کرده اند  و استقلال مربی اش کمتر از یک سوم ایوانکوویچ می گیرد تا مشکلی برای خرید بازیکن نداشته باشند!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 6
    لنگیا به رانت خواری عادت دارن
  • علی A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    6 4
    بله اگه هدایتی اجازه میدادن بیاد الان پرسپولیس لنگ یک میلیارد نبود الان داشت میلیارد میلیارد هزینه میکرد ولی چون اسدقلال یکی مثل هدایتی نداره ماهم باید چوب این مسخره بازی هارو بچشیم
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    27 10
    از اینکه قراردادهای پرسپولیسو رو کردن ولی استقلالو نه معلومه
  • پرسپولیسی A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    28 8
    آقای وزارت ورزش زودتر این باشگاه پرسپولیس رو تعظیل کن تا خیال همه شما راحت بشه
  • اهل کاشانم A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 1
    رفتا رهای اقای خادم از روزاولی که اختیارات کامل پرسپولیس واستقلال رابه دست گرفت،بانیت نابودی پرسپولیس واردگودشد.حالا هم وزارت ورزش همان سیاست خادم رادنبال می کند.بااحساسات 50 ملیون طرفدار پرسپولیس بازی می کنند.