العالم نوشت:


رئیس کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان عراق جزئیاتی را درباره ربوده شدن یکی از اعضای این کمیسیون در عربستان فاش کرد .
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حاکم الزاملی" روز پنجشنبه گفت: محمد الکربولی عضو کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس عراق می گوید که برای سخنرانی در یک مرکز تحقیقات راهبردی در عربستان دعوت شده بود، ولی پس از سفر به این کشور توسط عده ای ناشناس ربوده و چند ساعت در یک منزل نگهداری شد .
سومریه نیوز به نقل از الزاملی تأکید کرد: الکربولی توانست از دست آدم ربایان فرار و خود را به نیروهای دولتی عربستان معرفی کند تا بتواند به عراق بازگردد.
الزاملی عربستان را کشوری پلیسی توصیف کرد و افزود: مساله ربودن الکربولی ابهامات زیادی دارد؛ زیرا عربستان کشوری پلیسی است و امکانات اطلاعاتی فراوانی دارد و من معتقدم که فردی همچون الکربولی نباید به این راحتی ربوده شود و هیچ کسی نتواند وی را آزاد کند.
رئیس کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس عراق اعلام کرد : باید معلوم شود که چه گروهی و با چه هدفی اقدام به ربودن محمد الکربولی کرده بود.
الزاملی چندی پیش نیز گفته بود که کمیته ای برای تحقیق درباره علت سفر محمد الکربولی به عربستان بدون اخذ مجوز رسمی و معمای ربوده شدن اش تشکیل شده است .

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =