ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، و به صورت پراکنده و خفیف در استانهای ساحلی خزر رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: روز شنبه نیز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و به صورت خفیف تر در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان پیش بینی می شود. در 24 ساعت آینده وزش باد شدید و گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل نیز رخ خواهد داد.

وی افزود: طی سه روز آینده نیز در استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق یزد، شرق اصفهان، سمنان، قم، مرکزی، تهران و البرز در بعضی ساعات باد و گرد وخاک پیش بینی می شود. امروز در برخی نقاط استانهای واقع در غرب و جنوب غرب پدیده گردوغبار و در روز جمعه نیز با غلظت کمتر پیش بینی می شود. همچنین در سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان به سبب وزش باد شدید همچنان مواج و طوفانی خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین هوای شهر تهران در روز جمعه پنجم تیر ماه نیز هوای شهر تهران کمی ابری تا نیمه ابری درپاره ای نقاط همراه باد و گردوخاک و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 37 درجه سانتیگراد و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وظیفه گفت: هوای شهر تهران در روز شنبه نیز صاف و درپاره ای نقاط همراه با غبارمحلی و گاهی وزش باد پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 35 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 24 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهوازی A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    هیچ کدوم از شهرهای خوزستان توی لیست نیستن. باورم نمی شه.