۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

حدود یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی است‌؛ در این مدت هر تیمی زرنگ‌تر و پولدارتر باشد، طبعاً می‌تواند بازیکنان بهتری را جذب کند. این روزها بعید می‌دانیم بازیکنان به صورت دلی و قلبی به تیمی بروند.

آنهايي كه توانايي خريد بازيكن را داشته باشند، در اين وقت و فرصتي كه باقي مانده، كارشان را انجام مي‌دهند. اين وسط مي‌ماند بازيكناني كه وعده داده بودند فوتبال‌شان را در كشورهاي ديگر دنبال مي‌كنند يا خبر از پيشنهادهاي خارجي داده بودند.

بايد ببينيم تكليف چنين بازيكناني چه خواهد شد؟ همين كه به پايان فصل نقل و انتقالات نزديك مي‌شويم، مشاهده مي‌كنيم اين بازيكنان پرادعا بعضاً عقب‌نشيني مي‌كنند و آن‌گاه كه متوجه مي‌شوند ما فهميده‌ايم بي‌خودي وعده بازي در تيم‌هاي خارجي را داده‌اند، در چند مصاحبه سعي مي‌كنند همه چيز را وصله‌پينه كنند.

همكاران ما هم كه قربان‌شان برويم، در مصاحبه‌ها بازيكن مربوطه را به چالش نمي‌كشند؛ جنابعالي مگر هماني نيستي كه مي‌گفتي 10 پيشنهاد خارجي داشته‌اي؟ حالا چه شده كه منت پرسپوليس را مي‌كشي يا براي بازي در استقلال التماس مي‌كني؟

چرا در سپاهان ماندي يا چرا براي تمديد قرارداد با يك تيم شهرستاني دست و پا مي‌زني؟ ما كه مي‌گوييم بازيكن بايد دلش عين مجتبي جباري باشد. اين بازيكن از حضور در فوتبال ايران لذت نمي‌برد.
جباري در فوتبال ما البته خوب پول درمي‌آورد اما هميشه بي‌نظم بود و دلش براي تيمش نمي‌سوخت. او از اينكه در ايران بازي مي‌كرد، احساس خوشحالي نمي‌كرد. طبعاً جباري هميشه مترصد يك فرصت كوتاه بود تا براي هميشه بار سفر ببندد.

حالا جباري چند سالي است به فوتبال قطر رفته و هيچ‌كس صدايي از او نمي‌شنود. اصلاً شما خبري از جباري داريد؟ آيا مي‌دانيد او چه مي‌كند يا چه حالي دارد؟ آيا خبر داريد در تعطيلات به كجا رفته؟

ما مي‌گوييم بازيكن ايراني كه ادعا مي‌كند 100 پيشنهاد خارجي دارد و هر سال هم در اين روزها يادش مي‌افتد كه بايد براي تيم‌هاي ايراني ناز كند و عشوه بيايد، بايد مثل مجتبي جباري تكليفش را با فوتبال ايران روشن كند.

جباري همين كار را كرد. او نه تنها استقلال، كه تيم‌ملي را هم فراموش كرد، به قطر رفت. در فوتبال اين كشور ماند و پولش را درآورد. وقتي هم رفت، پشت سرش را هم نگاه نكرد. تو هم اگر پيشنهاد داري، برو اما سر ما و تيم‌هاي ايراني منت نگذار...

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    24 58
    جباری بی غیرت ترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلاله
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      هر کی جلو باند بازی و نامردی های دورو بَرِش وایسه، خیلی مَرده...