مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در شمال غرب و وزش باد و گرد و خاک در برخی مناطق جنوبی و مرکزی کشور از جمله تهران طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه و جمعه بارش پراکنده در شمال غرب پیش بینی می شود. در جنوب غرب کشور در برخی ساعات روز های پنج شنبه و جمعه هوا غبار آلود می شود.

به گفته وی، طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه در ناحیه شرق کشور به ویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان منطقه زابل، در برخی ساعات انتظار وقوع وزش باد شدید همراه با گرد و خاک می رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در استان قم طی سه روز آینده باد و گرد و خاک پیش بینی می شود. این شرایط با شدت کمتر در استان های تهران، شمال اصفهان و مرکزی در ساعاتی از روز رخ خواهد.

وظیفه تصریح کرد: به سبب وزش باد شدید بر روی خلیج فارس و دریای عمان طی روز های چهارشنبه تا جمعه دریا در این ناحیه مواج پیش بینی می شود.

وی افزود: از جمعه بعد از ظهر بر شدت طوفانی بودن در دریای عمان و نیمه شرقی خلیج فارس افزوده می شود در حالیکه از شدت این شرایط در نیمه غربی خلیج فارس کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در پاره ای نقاط غبار آلود است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =