۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکامی دکترمحمد سعیدی، علی ظفرزاده و مرتضی لطفی را به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در احکام صادر شده از طرف سیدتقی نوربخش آمده است: "با استناد به مصوبه هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی، بدین وسیله به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی منصوب می‌شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با هماهنگی سایر اعضاء محترم هیأت مدیره ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف سازمان تأمین اجتماعی اهتمام ورزید."

همچنین اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) محمد سعیدی رابه عنوان مدیرعامل این شرکت برگزیدند.

 محمد سعیدی پیش از این معاونت امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و همچنین سازمان انرژی اتمی را بر عهده داشته است.

انتصاب معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای رحیم اردلان را به عنوان معاون اداری و مالی و خداقلی میرزایی را به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل منصوب کرد.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 1
    سازمان انرژی اتمی چه ربطي به شستا داره؟؟ پول اين مردم بينوا دست شماست. بايد يك مدير مالي قوي يا يك اقتصاددان رييس باشه كه بتونه به بهترين نحو سود سازمان را حداكثر كنه.