سه ورزشکار شایسته آذربایجان غربی در راه یونیورسیاد جهانی کره جنوبی

رییس هیات ورزشی دانشجویان آذربایجان غربی گفت: سه ورزشکار شایسته استان در دو رشته ورزشی با حضور در ترکیب نهایی تیم های ملی دانشجویی جواز حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد 2015 دانشجویان جهان در کره جنوبی را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ورزش و جوانان آذربایجان غربی رحیم شریف اظهار کرد: با اعلام فهرست نهایی ورزشکاران دانشجوی اعزامی به یونیورسیاد کره جنوبی، فرهاد و فرزاد کربلایی قلی زاده در رشته رویینگ و مهسا اروجی در رشته تیراندازی با تپانچه عازم این مسابقات معتبر جهانی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات پس از بازی های المپیک از بالاترین حجم شرکت کنندگان برخوردار است، گفت: ۱۶۷کشور عضو یونیورسیاد هستند و حضور این تعداد از کشورها باعث شده که رقابت های یونیورسیاد از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد.
وی افزود: این رقابت ها در ۱۴رشته به صورت اجباری و در هشت رشته به صورت اختیاری برگزار می شود و کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رشته های فوتبال، والیبال، قایقرانی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، تکواندو، دوومیدانی و ژیمناستیک شرکت می کند.
شریف گفت: پیش از اعلام اسامی نهایی کاروان اعزامی کشورمان به کره جنوبی، 8 ورزشکار شایسته استان شامل: علی رشیدی، سجاد سیفی نیا و میلاد فتاحی در رشته والیبال، فرهاد و فرزاد کربلایی قلی زاده در رشته رویینگ و سولماز نقی لو و مهسا اروجی در رشته تیراندازی و سکینه نوری در رشته شمشیربازی در اردوهای تیم های ملی حضور داشتند که در نهایت 3 سهمیه به آذربایجان غربی رسید.
یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از ۱۲تا ۲۳تیر ماه امسال با رقابت بیش از دو هزار دانشجوی ورزشکار از سراسر جهان در گوانگجو کره جنوبی برگزار می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =