زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

قصد داریم پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم. از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    6 3
    1700000 از دانشگاه وام گرفتم، برای بازپرداخت به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کردم 2400000 مطالبه می کنند، این درست نیست که به دانشجو مثل عابربانک نگاه شود. گویا این رویه ای است که بسیاری از دانشجویان را با مشکل روبرو کرده است.
  • بینام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 1
    خبر جان سلام، تو رو خدا از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیام نور یه خبر جدید بیار.
  • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 1
    به نام خدا سلام ضمن تشكر و قدرداني؛ از نماينده مردم شهر جديد پرند در مجلس شوراي اسلامي و نيز همه افراد مسئول در اين شهر تقاضا داريم براي به سرانجام رسيدن متروي اين شهر همت مضاعف داشته باشند.
  • شهر جديد انديشه IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 1
    با سلام ضمن تشكر و قدرداني؛ از مسئولين شهر جديد انديشه تقاضا داريم براي تعريض و ايمن سازي مسير تهران و بالعكس بيشتر تلاش كنند. تا يكي از معضلات دائمي ساكنين منطقه حل شود.
  • باقری IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    9 1
    با سلام چند سال پیش ضمانت بانکی یک خانواده شهید را برای دریافت وام از یکی از بانکای شازند انجام دادم ولی متاسفانه پرداخت نشد تا حقوفم مسدود شد .در نهایت هم مبلغ وام را از حسابم بر داشتم .در صورتی که گواهی کسر از حقوق داده بودم نه برداشت از حساب. حالا که دنبال طلبم میروم اظهار میکنند اگر ایندفعه مزاهم ما بشوی از شما به خاطر مزاحمت برای خانواده شهدا شکایت میکنیم. پس من چکار کنم با حقوق کارگری و معاش دو خانواده.
  • karimi A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    10 1
    با سلام وتشکر از مدیریت محترم سایت.مشکل من و همه دوستانی که بهمن ماه سال 92 در آزمون استخدامی قوه قضاییه شرکت گردیم و قبول شدیم و با طی کردن همه مراحل استخدام بعد از گذشت 17 ماه از تاریخ آزمون هنوز هم بلاتکلیفیم و کسی هم پاسخگوی ما نیست .از مدیریت محترم از طرف خودم و همه دوستانی که بلاتکلیف هستن تقاضا دارم مشکل ما را پیگیری و اطلاع رسانی کنند.
  • مهدی A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    8 2
    با عرض سلام و خسته نباشید لطفا به داد قبول شدگان ازمون استخدامی سال92 قوه قضاییه برسید که بعد از گذشت این همه وقت هنوز بیکارند.با تشکر
  • علی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    12 2
    با سلام و احترام. در مورد استخدام قبول‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه که بهمن 13۹۲ آزمون دادند و علیرغم طی مراحل گزینش و تکمیل پرونده با گذشت 17ماه هنوز بلاتکلیفند مصاحبه ای با مسؤولان قوه قضاییه به خصوص آقایان لاریجانی و محسنی اژهای یا آقای نوبخت ترتیب دهید. لطفا پیگیری کنید، خدا خیرتون بده...
  • حسین A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    7 2
    لطفا نسبت به پیگیری وضعیت استخدامی قوه قضاییه سال92 پیگیری بفرمایید باگذشت 15 16 ماه ازگذشت ازمون وحتی نظربه تکمیل پرونده گزینش همچنان بلا تکلیفیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    9 1
    خبرآنلاین عزیز ما امیدمون از همه جا بریده شده اگر شما هم که شنیدیم معروفید به شنیدن درددل مردم و رسوندن اون به گوش مسؤولین کاری برای ما صورت ندید ... سخن من در مورد آزمون قوه محترم قضاییه است که بهمن ماه 1392 برگزار شده و همانطور که عده قلیلی از 1900 نفری که بلاتکلیف و منتظرند با شما در میان گذاشته اند , بین پنج تا هشت ماه از ارسال مدارک نهایی گزینش و تعهد و... به تهران می گذرد و با وجودی که وعده داده شده بود که چند ماه صبر کنید از ابتدای سال 94 ابلاغها صادر می شود ولی الان که بیش از سه ماه تز شروع سال می گذرد برای هیچکس حکمی صادر نشده , خواهش می کنم به داد ما برسید و صدای ما را به گوش آقای نوبخت و سایر مسؤولین برسونید.
  • استخدام قضاییه RU ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    9 1
    سلام, منم جوونم و طبق قانون توی یه آزمون رسمی شرکت کردم و با رقابت با چند هزار نفر رقیب قبول شدم . ولی شش ماه هست پرونده من تکمیل شده گزینش هم رفتم , خیلی از کسانی که با ما یه روز امتحان دادن الان 9 ماه هست رفتن سر کار, اونها فقط کمی زودتر از ما پروندشون تکمیل می شد و دو هفته بعد حداکثر دعوت می شدن و با عزت و احترام میرفتن سر کار , این دو هفته به ما که رسید شد ۶ ماه و میگن اصلا معلوم نیست کی ابلاغ بزنیم , من تنها نیستم , دو هزار و خرده ای جوون منتظرن , اگر سرچ.کنید استخدام اداری قوه قضاییه مشاهده می کنید درد دل های ما رو , حالا که به استخدامیای دولت قبل مهرآفرین و... که خیلی زیاد هم بودند ۳۸ هزار نفر رسیدگی شده ما که در همین دولت آزن قبول شدیم و قوه قضاییه هم شدیدا نیرو کم داره پس چرا؟
  • دردمند A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    15 2
    خسته نباشید ممنون که یه فرصتی فراهم کردید شاید کسی صدای ما را هم شنید , من هم استخدام کادر اداری قوه قضاییه قبول شدم , امتحان ما 11 بهمن سال 92 بود, نصفیا رفتن سر کار و نصفیا که ما باشیم میگن مجلس و دولت گفتن ایشالا تا آخر سال یا سال بعد ... به خدا همه فک می کنن دروغ گفتم که قبول شدم , دیگه روم نمیشه از پدر پیرم پول بگیرم , لنگ هزار تومنم , منم می تونستم الان سر کار باشم , خواهش میکنم قبل از کسانی که حتی یک ماه حوصله صبر ندارن و میگن نتیجه آزمونمون چی شد به فریاد ما برسید که به زودی میشه دو سال که بلاتکلیفیم , خدا اجرتون بده
  • کامران A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    11 1
    مشکل من و خیلی از بچه ها استخدام قوه قضاییه هست که 1718 ماهه منتظریم مراحل انجام شه بریم سر کار
  • علیرضا A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    4 2
    سلام من یه کنکوری واسه سال 95 هستم و به شدت از تاثیر معدل در کنکور 95 ناراضی و مظطرب هستم. ما که جز شما خبر آنلاینی ها کسی رو نداریم که صدامونو به گوش مسولین سازمان سنجش برسونه بس لطفا این بحث رو پیگیری کنید ...ممنون
  • محسن IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 4
    حدود سه سال است که از برگزاری استخدامی استانداری همدان گذشته است. تا بحال اکثر قبول شدگان مراحل گزینش را پشت سر گذاشته اند ولی از بکارگیری آنها خبری نیست، لطفا پیگیری نمائید.
  • هموطنقوه IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    11 1
    بهمن ماه 92 آزمون قوه قضائیه شرکت کردیم. تا اواسط فروردین نتایج قبول شدگان اومد. برخی از شهرها مثل کرج و شیراز و اصفهان از مهر ماه تا بهمن ماه 1393 مشغول به کار شدند. گزینش خیلی های دیگه انجام شده و به اتمام رسیده ولی برای شروع به کار اقدام نمی کنن. چه فرقی بین ما و ایشون هست. چرا وقتی براساس قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه باید بودجه و مجوز به استخدام کارکنان کادر اداری قوه قضائیه تخصیص داده یشه این کار صورت نمی گیره؟ چرا آزمون تامین اجتماعی که شش ماه بعد از قوه قضائیه بوده امورات استخدامش تموم شده و همه مشغول کار هستند. آیا مسئولین درک نمیکنن که بخاطر این استخدام ما جوونها کار قبلیمون رو از دست دادیم؟ چرا فکری برای ما نمی کنن؟ از شما خبر آنلاین عزیز خواهش میکنیم پیگیر کار ماباشید.
  • سرباز فراری خوش شانس A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 1
    لطفا در قانون خرید خدمت برای محاسبه مدت غیبت کلی و برای محاسبه حدنصاب 8 سال غیبت مدت غیبت اولیه و مدت فرار قابل جمع باشد اینطوری فقط به نفع مشمولان غایب شده و سربازان فراری هنوز هم مشکلشان حل نمیشود ضمن اینکه برای محاسبه مبلغ جریمه مدت غیبت اولیه و مدت فرار رو با هم جمع میکنن ولی برای مشمول طرح قرار گرفتن این دو عدد رو جمع نمی کنن ، این خیلی عجیبه؟؟؟ آخه سرباز فراری 32 ساله مگه میتونه زن و بچش رو ول کنه بره خدمت سعی کنید قانون رو طوری بگذارید که مشکل جوونای مردم رو حل کنید باتشکر
  • رام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    9 3
    سلام از آقای نوبخت لطفا بپرسید که چرا 1700نفر از استخدامی های کادر اداری قوه قضائیه که 8 ماه قبل پروندشان تکمیل شده و منتظر شروع به کار هستند ،استخدام نمی شوند و کی از بلاتکلیفی خارج می شوند .
  • مرجان IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    8 2
    سلام , خسته نباشید , می خواستم خواهش کنم در مورد استخدام قبولشدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه که بهمن ۹۲ آزمون دادند و علیرغم مراحل گزینش و تکمیل پرونده با گذشت هفده ماه هنوز بلاتکلیفند مصاحبه ای با مسؤولان قوه قضاییه یا آقای نوبخت ترتیب دهید , لطفا پیگیری کنید. با تشکر فراوان
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 1
    وکلا در دنیا تخصص دارند در یک یا دو زمینه مشخص دوره و کلاس دیده اند گواهینامه دارند و کار می کنند ولی در اینجا نه چرا وکیل متخصص نداریم؟
  • امیر شیراز CN ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    3 2
    دیروز برای ثبت نام فرزندم که در ازمون استعداد های درخشان پذیرفته شده بود به مدرسه مربوطه در ناحیه دو شیراز مراجعه کردم .و پس از پرداخت مبلغ یک ملیون ششصد هزار تومان به عنوان شهریه و هزینه کلاسهای فوق برنامه.مدیر مدرسه تقاضای سه ملیون پانصد هزار تومان به عنوان کمک به مدرسه نمود و با اصرار زیاد تقریبا مجبور به پرداخت این وجه شدم. تقاضا دارم مسولین وزارت و یا استان فارس پاسخ دهند که چرا برای ثبت نام در یک مدرسه دولتی والدین مجبور به پرداخت چنین وجهی میشوند
  • ناامید IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    7 1
    لطفا در خصوص بلاتکلیفی استخدامیهای سال 92 قوه قضاییه از اداره استخدامی قوه سوال کنین که چه زمانی احکام شروع به کار صادر میشه. و چرا برای وقت افراد ارزش قائل نیستند.الان نزدیک به یکسال میشه که تمام مراحل استخدامی کامل شده ولی هنوز خبری نیست. خواهش میکنم اگر پیگیری کردین پاسخ رو منتشر کنین چون 1700 نفر منتظر شروع به کار هستن وزندگی بسیاری از این افراد بسته به اینکار است.ممنون
  • دانشجویان فرهنگیان A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    4 1
    لطفا از مسولین مربوطه ، در وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، پیگیر استخدام دانشجویان ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان باشید .
  • مجتبی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    9 1
    لطفاپیگیری کنید چرا استخدام قبول شدگان ازمون اسخدامی 92 قوه قضاییه انجام نمیشود.
  • مریم RO ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    7 1
    میشه از تامین نشدن اعتبار آزمون استخدامی 92 کادر اداری قوه قضاییه گزارش بگیرید؟ آخه نصف بچه ها رفتن سر کار ولی به ما میگن دولت اعتبار واسه جذب شما اختصاص نداده
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 1
    لطفا مسیولین محترم سرمایه گزاری های شرکت ایمیدرو را در صنعت فولاد بررسی نمایند. این مطلب در جواب سرمایه گزاری 2 میلیارد دلاری ایمیدرو در سنگان است . دوستان محترم میزان سود رسمی بانکی 21 می باشد. بنابر این سود دو میلیارد دلار که باید به بانک برگردد حداقل 400 میلیون دلار است. چگونه با ارزاوری 200 میلیون دلار این کار توجیه اقتصادی دارد؟ چه اکنون و چه قدیم تمام سرمایه گذاری های ایمیدرو ظاهرا غیر اقتصادی است. دولت باید این امور را به بخش خصوصی واگذار کند تا خودشان توجیهی برای سرمایه گذاری پیدا کنند. ایمیدرو هم باید مورد بررسی دستگاه های کلان بازرسی قرار گیرد.
  • ایمان A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    10 2
    حدود 2500 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در سال 1392 با اینکه کلیه مراحل استخدامی با موفقیت گذرانده اند همچنان بلاتکلیف میباشند .ما در این 2 سال انتظار به امید استخدام ازدواج کرده ایم اما هنوز بعد گذشت 2سال مشغول بکار نشده ایم .مسولان جواب درستی به ما جوانان چشم انتظار نمیدهند .از خبرگزاری خبرآنلاین عاجزانه تقاضا داریم این موضوع را در نشست خبری سخنگوی دولت آقای نوبخت یا سخنگوی قوه قضاییه پرسش و پیگیری نمایند .انشالله که درخواست ما مورد رسیدگی واقع شود.
  • مسلم A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 1
    با سلام چی شد پیگیری اون مشکل 50 سربازی که به خاطر پر بودن مراکز آموزش دو ماه سربازی شون عقب افتاد
  • آریا US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    16 2
    سلام استخدامی قوه قضائیه در زمستان سال 92 آزمون استخدامی برای قوه قضائیه برگزار شد و در سال 93 در بهار عده ای دعوت به کار شدند و خیلی سریعی جذب قوه قضائیه شدند ، اما متاسفانه عده زیادی که بیشتر از 2000 نفر هستیم تکلیفمان روشن نشده ، یعنی خیلی از این افراد تمام مراحل گزینش که چند جلسه بوده و چند ماه طول کشیده را طی کرده اند و بعضی ها به دلایل پیش پا افتاده در گزینش در مرحله اول رد شده اند و اعتراض کتبی نوشته اند اما با تمام این اوصاف بازهم وضعیت روشن نشده و به افرادی مثل ما جواب درست داده نمی شود ، با اینکه 18 ماه از آزمون میگذره ، زمزمه هایی به گوش میرسه که شاید تا پایان امسال هم بودجه ای در کار نباشه برای جذب این نیروها ، قوه قضائیه هیچ جواب روشنی نمیده ، خواهشا شما پیگیری کنید .
  • مهندس پزشکی بیکار IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    9 1
    سلام. من ارشد مهندسی پزشکی از دانشگاه دولتی با معدل 18 دارم ولی هیچ کجا براش کار نیست. خواهش میکنم فکری به حال بچه های تمام رشته های فنی مهندسی بکنید و لا اقل یک دهم حقوق پزشکانو برای مهندسا هم بزارید. توروخداااا پیگیری کنید
  • به نمایندگی از سپرده گذاران موسسه میزان IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مسئولین و دولتمردان محترم تا دیر نشده فکری به حال چند صد هزار سپرده گذار میزان و میلیاردها سپردۀ آنان بکنید. اوضاع در استانهای خراسان بسیار وخیم است از هر لحاظ . وخیم تر از آنچه که بعضی مسئولین فکر می کنند. پس لطفاً تا اتفاقی غیر قابل جبران نیفتاده برای حل سریع مشکل این استانها کاری بکنید ...
  • محمد شاهمرادی RO ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 0
    با سلام در سال 1375 از طرف سازمان بهزیستی کشور تعداد202 واحد مسکونی وافع در واوان اسلامشهربه بیماران خاص و پرسنل پرستاری بیمارستان سوده واوان در قالب اجاره به شرط تملیک واگذار گردید و مقرر گردید که بعد از پرداخت پول پیش و پرداخت اجاره ماهانه به مدت 15.5 سال منازل به مستاجر واگذار گردد. بعداز سپری شدن ایام مشخص گردید که املاک متعلق به انجمن بیماران کلیوی می باشد و سازمان بهزیستی کلاهبرداری نموده وانجمن بیماران کلیوی مدعی است که برای واگداری باید املاک را به قیمت روز از ما خریداری کنید. و ما مانده ایم که ملک خود را دوباره باید خریداری کنیم یا نه؟ لطفا شما ما را کمک نمایید
  • مهدي.ق A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام، سوالي براي من پيش آمده . قبض جريمه خودرو طبق چه قانون مدني و به پشتوانه چه قانون فقهي در كمتر از ٢٠ روز مبلغ جريمه را ٢٠٠٪ اضافه مي كند؟ جريمه اول براي تخلف است و پول آن به حساب حكومت مي رود ، حال براي دير تر پرداخت كردن طلب حكومت بايد اين مقدار اضافه پرداخت صورت گيرد؟آيا اين ربا و نزول نيست؟ حتي در بازار نيز اينگونه محاسبه نمي كنند
  • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 0
    اخراج 48 کارمند کتابخانه مجلس در ماه مبارک رمضان. دکتر لاریجانی بعنوان رئیس محترم مجلس شورای اسلامی چرا حرکتی نمی کنند؟
  • عاشق A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    سربازی
  • amir A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 0
    جدیدا تویه لاین یه سری تبلیغات گذاشتن که با اد کردن فلان صفحه جایزه شارژ و گوشی موبایل میدن میخواستم خواهش کنم مطلبی بذارید که این فقط تبلیغات برایه افزایش تعداد بازدید کننده هست و مردم سرکار نباشند. ممنون
  • عرفان A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 0
    سالها از شروع ساخت زیرگذر عابر پیاده میدان آزادی تهران میگذرد ولی هنوز افتتاح نشده. نبود پل عابر و زیرگذر در میدان برای عابران مشکل ساز است. پل عابر پیاده پل گیشا پله برقی دارد اما کار نمیکند. به علاوه بسیاری از ایستگاههای مترو پله برقی دارند اما به تناوب خراب هستند.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام قانون تک پسر دارای پدر 59 سال تمام سال 91 به طور ضرب العجلی برداشته شد و تبدیل به 65 سال تمام گشت و در سال 93 مجددا به 70 سال تغییر کرد. از مسئول مربوطه "خواهشا غیر از سردار کمالی" لطفا بپرسید اولا با چه انصافی اینطور ضربتی و بی مقدمه برای منی که تنها 12 روز مانده بود معاف شوم چنین قانون مهمی تغییر می کند که ناگهان باید 2 سال خدمت پیش رویم ببینم زمانی که یک دفعه این قانون عوض شد یکبار خود و به ویژه پدر مسن و بیمارم دچار شوک و استرس شدیم و مجددا هم در سال 93 دوباره با احساسات ما و امثال ما بازی شد و هم اینکه خواهشا بپرسید چه کسی از افرادی که این قانون قبل از تغییر به 65 سال شاملشان میشد در فاصله سالهای 91 تا 93 توانسته اند معاف شوند که باید مجددا قانون را به 70 سال تغییر دهند؟؟؟
  • بیگ محمدی A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر صمیمانه به خاطر این ایده خلاقانه. به خاطر یک فاجعه زیست محیطی به ریاست سازمان محیط زیست ایمیل فرستادم پاسخی دریافت نکردم. اما خلاصه این دغدغه: زباله ها و پسماندهای روستای روعان، از توابع شهرستان کبودراهنگ، استان همدان با تصمیمی اشتباه و غیر کارشناسی در گودالی در دامنه کوههای مشرف بر روستا موقعیت بالا دستی دفع می شود که علاوه بر ایجاد انواع آلودگی های تاثیر گذار بر محیط زیست آسیب دیده و شکننده کوهها به خاطر پروژه نیروگاه حرارتی و خشکسالی ها، احتمالا شیرابه آن هم به سمت سفره های آب زیر زمینی نفوذ می کند، آینده را تصور کنید با این همه نگرانی از کم آبی بویژه در این منطقه راه حل پیشنهادی: دفع زباله ها در زمین های بایر و پایین دستی سمت نیروگاه
  • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    لطفا راجع به مهندس مجری ذی صلاح ساختمان که در قانون آشکارا آمده که باید سازنده باشد ولی بساز و بفروشها و شهرداری تهران جلوی قانون ایستاده تا حق مهندسین مملکت را ضایع کند پیگیری کنید تمام چشممان به شماست بعد از خدا۰۰۰ دلیل بی کیفیت و عمر کوتاه ساختمان همین اجرا نشدن قانون است
  • امیر سیفی A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    چرا تامین جواز کسب یک تولیدی به اسم همسرم هست من بیمه شده اونم الان تامین اجتماعی میگه تو دیگه نمیتونی بیمه بشی باید جواز به اسم خودت یا کسی دیگه کنی الان تامین اجتماعی منظورش از این کار چاپیدن مر مر نیست؟ من باید یک میلیون خرج کنم دوباره جواز بگیرم
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 2
    مشکل ما کم آبی استان بوشهره. این درصورتی است که استان بوشهر منبع اقتصاد کشوره اما از اساسی ترین نعمت که آبه محرومه.
  • سعید IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    سلام عاجزانه از مسئولان خبر انلاین خواهشمندم که مشکل ما قبول شده های استخدامی 92 کادر اداری قوه قضاییه را پیگیری کنید .زندگیمان دارد تباه می شود لطفا مصاحبه ای با مسئولان امر ترتیب دهید . با تشکر
  • امیر قوه قضائیه A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    5 0
    با سلام وقبولی طاعات وعبادات شما من از طرف 2000 نفر انسان یا بهتر بگم 2000 خانواده با شما درودل میکنم تا بلکه صدای ما رو به گوش مسئولین محترم برسانید الان حدود 16 ماهه که از آزمون قوه قضائیه میگذره و حدود 7 ماهه که تمام مراحل گزینشی من وسایر دوستان به اتمام رسیده وفقط منتظر دعوت بکاریم .خدا شاهده که برای رسیدن به این مرحله چقدر سختی کشیده ایم الانم قوه محترم از عدم کافی بودن بودجه دم میزنه وما رو معلق نگه داشته به خدا صبرمون تموم شده لطفا شما داد ما رو به گوش مسئولین قوه برسونید خدا خیر دنیا و اخرت به شما بده 2000 خانواده دعا گوی شمایند.