محسن غرویان، عضو هیات علمی جامعه‌المصطفی که سال‌ها شاگرد آیت‌الله مصباح بود و در مقطعی راه خود را از وی جدا کرد حالا یکی از رسانه‌ای‌ترین منتقدان استاد سابق است. او روز گذشته در مصاحبه‌ای با «آنا» نسبت به اظهارات اخیر آیت‌الله مصباح واکنش نشان داد.

به نظر من اين‌گونه سخنان از شخصيت آيت‌الله مصباح جالب نيست. ايشان حكيم و فيلسوف هستند و بايد با استدلال و برهان مسائل را تبيين كنند. نسبت‌ ابوجهل دادن در شأن و تراز شخصيت ايشان نيست و من به عنوان شاگرد ايشان، اين انتقاد را دارم.اینجا را ببینید.

منطور هاشمی از روحانیون حامی احمدی نژاد چه کسانی است؟ با بازخوانی تاریخ و مرور برخی سخنرانی‌ها و گفت‌وگوها به راحتی می‌شود افراد مورد نظر هاشمی رفسنجانی را پیدا کرد.اینجا را ببینید.

اعتراض مداحان به هم صنفی های خود

استفاده از ادبیات نامناسب از سوی برخی مداحان و بحث‌برانگیز شدن این مسأله در روزهای اخیر، صدای برخی مداحان را هم درآورده است و آنها هم به هم‌صنفان خود اعتراض کرده‌اند.اینجا را ببینید.

 سختراني هاي اخير محمد باقر قاليباف شهردار تهران  در چند ماه گذشته، بی آنکه توجه کند آنچه می گوید اساساً چه ارتباطی با وظیفه «شهرداری تهران» دارد، به صراحت به نقد دولت حسن روحاني پرداخته ، صراحتي كه شايد دلسوزانه باشد اما قطعا مدبرانه نيست و حتي در برخي موارد ، تبليغات محيطي شهرداري را نيز به سمت تقابل با دولت پيش برده است .اینجا را ببینید.      

واکنش سخنگوی دولت به تصویب طرح الزام دولت به طرح هسته ای مجلس

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره تصویب جزییات طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای اظهار داشت: موضوع رسیدگی به مذاکرات هسته ای در حوزه اختیارات شورای عالی امنیت ملی است و آنچه در این خصوص صورت می گیرد با مداقه شورای عالی امنیت ملت پیش می رود.اینجا ، اینجا و اینجا را ببینید.

سخنگوی وزارت کشور درباره اخباری مبنی بر استعفای استاندار خراسان رضوی توضیحاتی ارائه کرد.اینجا را ببینید.


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =