«محمد صادق صالحی منش» که در 18 ماه گذشته استاندار قم بود، استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، «محمدصادق صالحی منش» که در 27 آذرماه 92 و پس از چند ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به استانداری قم رسیده بود، پس از 18 ماه حضور در این جایگاه، از این سمت استعفا کرد.

استعفای «صالحی منش» از روز گذشته نقل محافل سیاسی-اجتماعی قم بود تا این که امروز پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم، تصویر استعفای استاندار قم که خطاب به وزیر کشور نوشته شده است را منتشر کرد.

بنابر این استعفا نامه، استاندار قم روز چهارشنبه و به خاطر شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفای خود را به وزیر کشور نوشته بوده است.

اما صالحی منش در آخرین عزل و نصب های خود در استانداری قم، با برکناری دو مدیر کل زیر مجموعه معاونت سیاسی خود، دو سرپرست را به جای آن ها منصوب کرد، اقدامی که روزنامه 19 دی که نزدیک ترین رسانه به علی بنایی معاون سیاسی استانداری قم است، آن را با مخالفت علی بنایی همراه می دانست. البته معاون سیاسی استانداری قم در دست نوشته ای که خطاب به روزنامه 19 دی نوشته و امروز منتشر شده است، جابه جایی در استانداری قم را از اختیارات استاندار قم دانسته بود.

به هر تقدیر، امروز استعفای استعفای «محمدصادق صالحی منش» از استانداری قم اعلام شد و باید منتظر ماند و دید که دولت یازدهم سکان استانداری قم را به دست چه کسی می سپارد.

استعفای صالحی منش از استانداری قم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =