نوبخت:استاندار فارس تغییر نمی کند/واکنش به توهین مداحان به مسئولان اجرایی کشور/4

سخنگوی دولت در ادامه نشست خبر خود به اتفاقات شیراز و احتمال تغییر استاندار فارس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین محمد باقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره استانداری فارس و اینکه در یک سال گذشته این استان پر حاشیه بوده و فرمانداری شیراز سه بار تغییر کرده و اخیرا هم شاهد تغییر فرمانداری جهرم بوده ایم به طوری که عملکرد استاندار مورد انتقاد حامیان دولت قرار گرفته است اظهار داشت: اینکه تصمیمی برای استانداری فارس داشته باشیم اینطور نیست. اتفاقاتی در فارس افتاد که برای دولت نگران کننده بود امیدواریم قوه قضاییه در رابطه با این اتفاقات اقدام قاطع و مناسبی صورت دهد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود در دیوان محاسبات پرونده ای مربوط به دوران وزارت اسحاق جهانگیری مطرح شده نیز اظهار داشت: اگر اینطور بود ایشان که هشت سال سمتی نداشت و قطعا اگر این موضوع درست بود به این موضوع رسیدگی می شد.
نوبخت در پاسخ به سوالی درباره پیگیری حقوقی دولت در قبال توهین هایی که در مراسم تشییع خاکسپاری 270 شهید و همینطور از سوی برخی مداح ها صورت گرفت نیز گفت: توهین مداح ها بعضی از رسانه ها و رسانه ملی که دروغ و تهمت به مسئولین عالی قوه مجریه است قابل تامل است. امیدوارم مسئولین این بخش ها به توصیه های رهبری مبنی بر همدلی و همراهی با دولت عمل کنند.

مشروح این نشست متعاقبا منتشر خواهد شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =