روزی برای آرمان‌های اصیل خدمات عمومی

دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی خدمات عمومی 23 ژوئن 2015 برابر با 2 تیر ماه جاری ضمن سپاس از خادمان خدمات عمومی به دلیل تلاش های روزانه آنان برای ایجاد تفاوت ، تمامی جوانان در هرجا را فرا خواند به منظور ایجاد آینده ای با منزلت برای همگان، خود را وقف آرمان های اصیل خدمات عمومی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پیام بان کی مون آمده است امروز ما تعهد خادمان خدمات عمومی را در هرجا گرامی می داریم و به تلاش های خستگی ناپذیر آنان برای ارائه خدمات فراگیر و مفید به همه مردم ادای احترام می کنیم. جهان شاهد چالش های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی است و تضمین پاسخگو بودن خدمات عمومی ما و قادر بودن رویاوریی خادمان خدمات عمومی به گونه ای کامل با آن چالش ها در هر لحظه، حیاتی است.

جوایز امسال خدمات عمومی ملل متحد ابتکارات و رهبری را به رسمیت می شناسد که به خدمات بهتر و پاسخگو تر به جوامع محلی، شامل گروه های به حاشیه رانده شده، کمک می نماید. این جوایز به 22 نهاد عمومی برای دستاوردهایشان در روز جهانی خدمات عمومی در شهر مدلین در کشور کلمبیا داده خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهر جديد پرند IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    با سلام لطفا براي حل مشكلات رفت و آمد مردم پرند به تهران كاري بكنيد اكثر اتوبوسهاي خط پرند صادقيه اسقاط هستند. جالب اينجاست كه كرايه اين اتوبوسها به طور مرتب در حال گران شدن است. با تشكر