یک چهره اصلاح طلب گفت:با تاکیدی که مقام رهبری در مورد حق الناس بودن رای مردم بیان کردند و اینکه مجری انتخابات دولت روحانی است و عمدتا نیروهای اعتدال گرا در مجموعه اجرایی کشور وجود دارند بعید است که شاهد تقلب در انتخابات باشیم و می توانیم از صحت برگزاری انتخابات اطمینان قابل قبولی داشته باشیم.

مرتضی الویری در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه نگرانی جدی که وجود دارد بحث تایید صلاحیت ها و نظارت استصوابی شورای نگهبان است،افزود:برخی مقامات شورای نگهبان از ماه ها قبل خط و نشان کشیده وخطوط قرمزی را عنوان کردند که باعث نگرانی است. اینکه با ادبیات مختلف افراد را به عنوان فتنه گر و ضد انقلاب بنامیم و بدون توجه به شاخص های قانونی افراد را از شرکت در انتخابات محروم کنیم می تواند موجب نگرانی باشد.اینجــا را ببینید. 

یکی از نهادهای انقلابی کلاس‌هایی تحت عنوان آموزش سیاسی تشکیل داده و افرادی را به عنوان هدایتگر و یا توجیه‌گر سیاسی، مامور ارشاد کارکنان و نیروهای تحت امر خود کرده است. اینجــا را ببینید.  

حرفهایی که هاشمی می گفت نمی شود علنی آنها را گفت

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بخش هایی از سخنان او را در جمع مردم دزفول که پیش از این منتشر نشده بود،را روی خروجی این پایگاه قرار داد. او در بخشی از سخنانش با اشاره به رئیس جمهور سابق، گفت:
علنی نمی شود این حرفها (رو زد) ولی هنوز هم می زنند. آنطرف تر که رفتند می زنند این حرف ها را. روحانیت هم انصافا مقصرند در معرفی او (احمدی نژاد) و حمایت از او که هنوز هم خیلی هایشان دست برنداشته اند! اینجــا را ببینید.   

نظر یک روزنامه درباره مخالفان توافق هسته ای 

یکی از روزنامه های صبح نوشت:مخالفان توافق هسته‌ای، دو دسته هستند؛ عده‌ای به دلیل منافع مادی با پایان یافتن تحریم‌ها و بسته شدن این پرونده مخالفند و عده‌ای دیگر بسته شدن این پرونده را به زیان خود در انتخابات اسفند ماه سال جاری می‌دانند که مجلس دهم را شکل می‌دهد و ترکیب آن مجلس می‌تواند در مثبت یا منفی بودن آینده سیاسی آنها نقش داشته باشد.اینجــا را ببینید.


سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور به استاندار تهران دستور داده است که بررسی‌های لازم را درباره اتفاقات روز تشییع پیکر شهدا در تهران انجام دهد.اینجــا را ببینید.  

یک نماینده ادوار مجلس گفت: جریان موسوم به پایداری هیچ جریان دیگری را قبول ندارد و ساز خودش را می‌زند. این جریان که عمدتا از قم تغذیه می‌شود اعتقاد دارد که ما باید باشیم و دیگران نباشند. این تفکر یک خطر برای جریان اصولگرایی است.اینجــا را ببینید.

نظر امام در باره شریعتی چه بود؟

حجت الاسلام دعایی در گفت وگویی درباره برخی از روحانیون و برخی مراکز سنتی مذهبی نوآوری‌های مرحوم شریعتی را برنمی‌تابیدند و عکس‌العمل‌ها، واکنش‌ها و انتقاداتی نسبت به آرای او داشتند. همین‌جا بگویم که خود حضرت امام تمامی آثار مرحوم شریعتی را مطالعه کرده بودند و یک دید واقع‌بینانه نسبت به او داشتند.اینجــا را ببینید.

مطهری:طرح هسته ای مجلس اقدام خوبی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور خاطرنشان كرد: در کل طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای اقدامی مثبت و طرح خوبی است. البته این طرح حرف تازه‌ای ندارد، اما دخالت مجلس در شرایط کنونی در این موضوع مهم است تا بتواند به مردم پاسخگو باشد.اینجــا را ببینید.  


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    13 0
    ما نگران رد صلاحیت میانه روها و اصلاح طلبانیم. امیدواریم این اتفاق نیفته و یک انتخابات سالم داشته باشیم.