باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

سخنگوی وزارت کشور گفت: درخواست تاسیس حزب یا تشکلی با نام جبهه یکتا تا امروز به وزارت کشور واصل نشده است.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ترحیم والده علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا جبهه یکتا مجوزی برای فعالیت دریافت کرده است، اظهار داشت: تاامروز هیچ درخواستی مبنی بر تأسیس حزبی به نام یکتا نداشته‌ایم و چنین درخواستی واصل نشده است.

وی ادامه داد: احزاب برای فعالیت‌شان نیازمند مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب هستند و این کمیسیون بعد از انجام بررسی‌های لازم مجوز فعالیت احزاب و تشکلها را به آنها می‌دهد.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال نصب دوربین در حوزه‌های انتخابیه و انتشار این خبر در برخی خبرگزاری‌ها از قول وی گفت: بنده نگفته‌ام که چنین کاری را انجام می‌دهم.

امیری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در بین فرمانداران تأکید زیادی بر شفافیت در انتخابات داشته و منظورش استفاده از تکنولوژی‌های نو برای شفافیت‌سازی روند انتخابات بود لذا بر همین اساس موضوع نصب دوربین‌ها در دست بررسی است.

سخنگوی وزارت کشور در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب به شما درخواست مجوز داده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: تا آن جا که حضور ذهن دارم چنین درخواستی واصل شده و در مراحل بررسی است.

23213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =