۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای ۸ استان کشور از جمله تهران به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

احد وطیفه با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی مناطق هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، طی دو روز آینده در برخی نقاط جنوب غرب و جنوب، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط با پدیده گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز سه شنبه بر شدت وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور افزوده می شود ضمن اینکه در این روز در استان های سمنان، قم، مرکزی، تهران و البرز نیز در بعد از ظهر وزش باد و در برخی نقاط باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست. در دو روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۴۰و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای ۸ استان تهران، البرز، خوزستان، سمنان، قم، لرستان، هرمزگان و یزد بالای ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد بود و خوزستان با ۴۶ درجه گرمترین استان کشور است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سوختن و گداختن IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    40 درجهههههههههه ؟ : تو بوشهر دماسنج امروز زده 53 چند روزه کمتر از 50 نمیشه