مهناز افشار با انتشار بیش از ده توئیت به حاشیه‌های پیش آمده پس از ازدواج و تولد فرزندش پاسخ گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر سینمای ایران پس از ازدواج با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد هر از چندگاهی با موجی از انتقادات مواجه می‌شود.

مهناز افشار و محمد یاسین رامین به تازگی صاحب یک دختر شده‌اند که خبر تولد این نوزاد واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

این بازیگر پیش از این نسبت به انتشار عکس‌هایی از دخترش واکنش نشان داده بود و رامین (همسرش) هم با نگارش یادداشتی درباره این فضا موضع گرفته بود.

او پس از انتشار گزارشی در یکی از سایت‌های خبری در چند توئیت پشت سر هم درباره حاشیه‌هایی که برای او و خانواده‌اش به وجود آمده واکنش نشان داد.

توئیت‌های مهناز افشار به ترتیب زمان انتشار بدین شرح است:‌

 ـ از روزى كه وارد سينما شدم تا امروز با حاشيهسازى درگير بودم اما در يكسال گذشته هدف بازىهاى سياسى و تسويه حسابهاى شخصى قرار گرفتم

ـ گزارش(اگر اسمش را گزارش بگذاريم)سحام نيوز كه مجموعه‌اى از دروغ‌ها و توهمات و قصه‌هاى هزار و يك شب بود اوج بازى‌هاى سياسى عليه من و همسرم بود.

ـ هلوكاست رسانه‌اى عليه من و همسرم به راه انداخته‌اند كه اين بار سكوت نخواهيم كرد.ما حقوقى داريم وآنطور كه شايسته بدانيم از آن استفاده مى‌كنيم.

ـ اينكه آقاى محمدعلى رامين چه كارى كرده به من ارتباطى ندارد.من نه همكارى با ايشان داشتم و نه شراكتى.بنده قاطعانه با ايدئولوژى ايشان مخالفم

ـ متاسف و ناراحتم كه روزنامه‌ها و مجلاتى در دوره معاونت مطبوعاتى آقاى رامين توقيف شدند و افراد بسيارى از كار بيكار شدند اما من بى‌تقصيرم.

 ـ موضوع مهريه من از سخيف‌ترين موضوعاتى بوده كه تاكنون مطرح شده. مگر ازدواج من تجارت بوده كه ٢٢ ميليارد يا ٣٠ ميليارد بخواهم؟ اى كاش صحت داشت.

ـ خانم برومند اولين كسى بود كه موضوع مهريه بنده را مطرح كردند كه با سرعت همه جا منتشر شد اما تكذيب و عذرخواهى ايشان هيچ بازتابى پيدا نكرد.

ـ از نظر من اين اتهاماتى كه به همسرم مى‌زنند كذب محض است.اگر جرمى مرتكب شده بايد در دادگاه ثابت شود.سعى كردند او را قاتل كودكان مردم جلوه دهند.

ـ برخى تحت تاثير اين دروغ‌ها آرزوى مرگ فرزند تازه به دنيا آمده‌ام را كردند. من از آنها گلايه‌اى ندارم اما ناشران اين دروغ‌ها را نخواهم بخشيد.

 ـ اين دروغ زايمان در آمريكا را از كجا آوردند نمى‌دانم. من نه فرزندم را در آمريكا به دنيا آوردم و نه دنبال تابعيت و شناسنامه آمريكايى بودم.

 ـ صحت اخبارشان در اين حد است كه عكس من و دوستان و همكارانم چون آقايان هومن سيدى، مجيدى مطلبى و پيام محمدى را با عنوان همسرم منتشر كردند.

 ـ سن همسرم را پيش كشيدند كه ازمن ده سال كوچكتر است تا تحت فشار قرار گيرم اما محض اطلاعتان آن كسى كه ازمن ده سال كوچكتر است برادر همسرم است

 ـ دليلى نداشت بخواهم در مورد زندگى شخصى خودم توضيح دهم اما وقتى موضوع مرگ كودكان را به ما ربط دادند ديگر جايى براى سكوت نمى‌ديدم.

ـ حق همه مردم است كه سوالاتى داشته باشند حتى قضاوت كنند. اما حق ندارند با نشر اكاذيب من و خانواده‌ام را تخريب كنند.

ـ حرف‌هایم تمام نشده اما به قول رسول یونان، و سرانجام از قصه‌های شکارچیان، چیزی نمی‌ماند...

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    درود بر این شیر زن ایرانی
  • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    من کاری ندارم که مهناز افشار کی هست و چیکار کرده ولی واقعا شرمنده ام که می‌بینم عده ای جلوی روی یک مادر آرزوی مرگ بچه اش را کردند.
    • بیطرف IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      309 7
      بحث اینه شوهر میلیاردر ایشان در زمینه واردات دارو در زمان تحریم فعال بودند ایشان به جای این همه توییت رک و راست شغل شوهر و دلیل میلیاردر شدن ایشان در این سن را میگفتند و شبهات را برطرف میکردند. به هر حال شوهرشان هنر خاصی داشته که چنین ثروتی را به هم زده یا یکی از کاسلپبان تحریم دارو بوده
    • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      64 36
      خیلی بد شدیم نمیدونم مشکل از ما هست یا تکنولوژی دروغ گفتن رو راحت کرده...
    • رضا A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      آخهبه شما چه ربطی داره که همسر ایشون چکاره هستند. مگر قاضی القضات یا مدعی العموم هستید. وقاحت و بی شرمی از حد گذشته تو این مملکت. خدا لعنت کنه دولت قبل رو که به گفتمان دروغ و تهمت و افترا و برباد دادن حیثیت آحاد ملت رسمیت داد. به خدا قسم این خشکسالی و کسر نعمت تو این مملکت ثمره دروغگویی و وحشی گری ما نسبت به هم دیگست. وقتی ما به هم رحمی نداریم و حریمی رونگه نمیداریم دیگه چه انتظاری داریم.
  • بی نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    آقا جان به ما چه؟ زشته به خدا. بذارید آدم‌ها با عقایدشون زندگی کنند. به ولله ما جماعت بد آدم‌هایی شدیم. مثل گرگ به جون هم می‌افتیم که چی بشه. ما نهایت بتونیم درباره بازیگری مهناز افشار نظر بدیم آخه به ما چه زن کی شده، یا مهریه‌اش چقدر بوده یا شوهرش چند سال ازش بزرگتره یا بچه اش رو کجا به دنیا آورده.
    • بی نام DE ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      244 8
      وقتی با رانت و فرار مالیاتی این امکانات رو داره به ما مربوطه. به اینها نباید رو بدیم. همین طوری هم با دروغ و ریا 8 سال جوانی ما رو ازمون گرفتند و بیکاری برایمون به ارمغان آوردند. پولهایی که باید صرف پژوهش و آبادانی کشور می شد از حساب رانت خواران سر در می آورد. هنوزم به ما ربطی نداره که پول کیف ها و ساعت های میلیونی این خانم از چه راهی کسب شده؟ این بود عدالت آقای پاک... یک بار هم شده چشمتون رو باز کنید و ببینید که هرکسی که رانت می خوره یا مالیات رو دور می زنه از جیب من و تو می دزده.
    • محمد IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      67 33
      اقا مقصر این سایت ها هستن . من خودم از توی سایت تابناک خودم که مهناز افشار بچه اش رو در المان بدنبا اورده .تازه به تولد همسرش در المان نیز درسالهای دور در المان نیز اشاره کرد . پس لطفا از مردم ایراد نگیریم . همه این مسایل به خود سایت ها و رسانه ها برمیگرده . البته ما ایرانیها با همه احترام کمی هم فضولی رو دوس داریم
    • امیر IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      عزیز جان به ما چه معنی نداره زمانی که این خانم اسمش مهناز افشار هنرپیشه سینمای ایرانهایشون یک فرد عادی جامعه نیست که مردم اجازه نداشته باشند تو کارش دخالت کنند.به نظر شما اگر خواست مردم نبود ایشون به این سطح رسیده بودند ؟یا مثل میلیونها نفر دیگه عادی زندگی می کردند؟پس ایشون باید به مردم پاسخ بدهند.البته به نظر من توهین اصلا کار مقبولی نیست.تمام
  • بی نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    ملت زورشون به محمدعلی رامین نمی‌رسه گیر دادن به این بنده خدا. اون موقع که اقای رامین از این روزنامه به اون روزنامه می‌رفت و اونا رو تعطیل می‌کرد کجا بودین جماعت؟ حالا یادتون افتاده به مهناز افشار بگین چرا عروسش شدی؟
  • سعدى A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    187 7
    سركارخانم مهنازافشاررامين، شماكه بانظرات متحجرانه وعقب مانده آقاى محمدعلى رامين كاملاً آشنابوديدودرزمان تصدى ايشان بر مسندرياست سانسورچيهاى احمدى نژادوبه زعم اكثريت قاتل مطبوعات ، باآقازاده شان عقدزناشوئى بستيدچطورحالاسازمخالف مينوازيد؟ آياتاكنون بى خبربوديدوتازه خواب نماشديد؟ آقاى ياسين رامين كه تازمان قدرت داشتن پدرهمواره دركنارشان بودندوكمك حال پدروهمه روزنامه ها ورسانه هاى مخالف راباشديدترين وضعى مينواختندحالاتغييررويه داده اند؟ عجبا، حاشاوكلّا. هردوباهزينه هنگفت براى شناسنامه وتذكره غربى به ينگه دنيامسافرت فرموديدوفرزندگرامى راآنجاثبت نموديدمايادمان نرفته ضديتّ ومخالف خوانى ياسين خان جوان بابقول ايشان غرب زدگان وشيفته گان غرب را، حالاچقدرعوض شده انداين همسرگرامى شمابدنيست كمى بيانديش
  • بی نام IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    52 19
    اين خانوم اصلا خيلي مهمه كه مدام دربارش صحبت مي كنيد؟ مردم مشكل ديگري ندارند و فقط ازدواج مهناز افشار تو اين مملكت مشكله؟ بيخيال بگذاريد زندگيشان را بكنند و اگر هم به كسي ظلمي كرده حتما پاسخگو خواهد بود. حداقل به اون طفل بي گناه تازه به دنيا امده كاري نداشته باشيد.
  • بی نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    18 44
    بايد به حال اين كشور گريه كرد.واقعا چرا اينقدر مردم به جون هم افتادند؟ چرا هر دو نفري تو اين كشور سايه هم رو با تير مي زنند؟ چرا سرمايه اجتماعي كشور از بين رفته است؟ حتي يك زن و شوهر هم نميتونن چند ماه زير يك سقف زندگي كنند. چرا بايد براي يك طفل بي گناه آرزوي مرگ كنند؟ زندگي خصوصي مردم چه ربطي به بقيه دارد؟ هر چند عملكرد رامين در مطبوعات فاجعه بار بود ولي چرا بايد انتقامش رو از افرادي گرفت كه نقشي در اين قضيه نداشته اند يا حداقل نقششان اثبات نشده است.
  • بی نام A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    128 5
    بخاطر پول رفته عروس کسی شده که تخصصش لغو امتیاز روزنامه ها بود. مگه میشه ایشون بگه یا عقایدش مخالفه اما بشینن سر یه سفره با هم غذا بخورن و بخندن به ریش مردم؟ این حرفا همش عوام فریبیه خانم افشار. یکبار از همسر جوونت بپرس آقا پسر این همه پول از کجا اوردی؟ یعنی مثلا ملت ببو تشریف دارن.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    165 8
    خوب خودتون میگید معاون احمدی نژاد ، انتظار دارید غیر از دروغ و سفسطه بازی چیز دیگه ای بشنوید
    • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      1 52
      چه راحت تهمت میزنید
  • حسن ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    وارد سياست شدن اين مشكلات و داره خانم افشار انشالله كه تحمل كني
  • بی نام LU ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    40 35
    یه نگاهی به وضعیت مملکت و زندگیتون بندازین ملت؛کی میخاین دست ازین کاراتون بردارین؟؟؟
  • خبرنگار بدهکار A1 ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    148 2
    شما با ایدولوژی پدر همسر کاری ندارید ولی با رانت قدرت او کار دارید بچهای مطبوعات میدانند که چه پروژه های زمان معاونت رامین مستقیم وبا واسطه به همسر شما واگذار شد شتر سواری دولا دولا نمیشود خواهر محترم ومدعی
  • بی نام IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    59 12
    ایشون ناخواسته هزینه ی شروع مجازات اقای رامینه...
  • بی نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    49 10
    خانم افشار تازه داری نیبینی سیاست جه دنیای کثیفی هست. هیچ عالمی به اندازه عالم سیاست پر از دروغ نیست. مراقب باشید.
  • بی نام A1 ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    34 40
    یکی دیگه داره زندگی میکنه و بچه دار شده به ما چه ربطی داره
  • نادر A1 ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    45 7
    رفتار کار ،زندگی وتمام چیزهایی که به یک هنر مند مربوط می شود تاثیر زیادی در روان وسلیقه و نوع نگاه جامعه دارد . نمی شود هم شاعر بود هم روشنفکر هم بی خیال هم ...
  • ناشناس A1 ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    131 8
    حرف های شما کاملاً درست هست خانم افشار اما متاسفانه انقدر مردم ما 8 سال زجر کشیدن از دست رییس پدر شوهرتون، از خفقان از فضای امنیتی که پدر مردم رو در اورد که یکی از باعثین اصلیش باعث پدر شوهر شماست، از مردمی که میلیون ها نفرشون زیر خط فقر رفتند، ملیون ها نفری که همه چیزشون رو از دست دادند و... اونوقت این مردم هر چیزی که به اون آقا وصل باشه واسشون مثل کابوس یه کابوس. مشکل شما نیستید مشکل فرزند شما نیست مشکل پدر شوهر شماست که به اون شخصی که خطبه عقد شما رو میخونه و 8 سال آرامش و عزت رو برای این مملکت آورد میگن نجس در هر حال حق با شماست ولی یک ثانیه هم خودتون رو جای اون مردمی که خودتون میدونید در اون 8 سال چی کشیدند بگذارید
  • بی نام A1 ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    17 50
    خدا به داد این مردمان قضاوت کننده برسه.که این دو گرم زبونو میچرخونن و دنیا و دل و همه چیز یک فرد و داغون میکنند .بسه دیگه قضاوت بیجا بسه تو یه خونه کنار هم زندگی میکنید خبر از کار خواهر و برادر و ااینا ندارید پس چجوری برای کسی که اصلا مراوده ای باهاش نداشتید قضاوت میکنید .دل خانم افشار شکسته شده از این همه قضاوت
  • سعید ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    19 37
    بازی سیاست بازی کثیفی است اما انچه مهم است اینکه اخلاق قربانی نشود! کسانی که خانم افشار را بابت عملکرد اقای رامین یا اخذ تابعیت امریکا یا ... شماتت میکنند همانهایی هستند که تعصب ملی شون!! وادارشون میکنه که به صفحه فیسبوک مسی رفته و نوازشی بنمایند یا طرفداریشان را از رونالدو در صفحه نامزد! ایشان ابراز کنند. حریم خانواده و مهر مادر به فرزند را پاس بداریم لطفا!
  • احمد IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    14 61
    تفکر بسیاری از افراد با والدینشان متفاوت است و ما حق نداریم اشتباهات والدین را به فرزندانشان نسبت دهیم چه رسد به عروس یا دامادشان
  • بی نام A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    به هر حال خانم افشار باید بپذیرید شتر سواری دولا دولا نمی شود. نمیتوانید عروس کسی بشوید که در دوران احمدی نژاد یکی از مهره های اصلی بوده و انتظار داشته یاشید کسی متعرضتان نشود .
  • بی نام A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    شما هم اگر ریگی به کفش ندارید چرا رک و راست اعلام نمی کنید بچه تان را در کدام کشور به دنیا آورده اید
    • بی نام A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      اخه به من و شما چه ربطی داره
    • رضا A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      آلمان مادر شوهرش سال هاست اونجاست، شما چه ريگي داري كه اينجوري پرسيدي؟
    • میثم IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      30 83
      آخه چه ریگی؟؟؟ به من و شما گرچه ربطی داره که بچشو کجا دنیا آورده، به فرض هم که خارج از کشور بوده باشه، خیلیا اینکارو کردن، ریگ دیگه چیه؟ بهتره بجای این خاله زنگ بازیا اول بفکر اصلاح خودمون باشیم....
    • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      26 72
      آقا به ما چه مربوطه؟ چرا خودمونو محق میدونیم از همه چیز سر در بیاریم ؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      77 6
      ربط داره خوب هم ربط داره که بچش کجا بدنیا اومده چون پدر این بچه یه آقازاده است
    • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
      4 58
      أصلا آمريكا اروپا هر جا به ما و شما چه؟ حسوديتون مى شه؟
  • بی نام A1 ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    زمان بهترین قاضی هست که آیا در مورد شما و همسر شما درست قضاوت شده یا خیر ماه پشت ابر نخواهد ماند و امیدوارم که همه ما روزی که حقایق آشکار خواهد شد توان سر بلند کردن داشته باشیم
  • علی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    187 2
    بحث روی فرزند ایشان نیست حرکت اقا زاده ها مردم را به جوش میاره
  • کویر A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    206 4
    باید هم با ایدئولوژی پدرشوهرش مخالف باشد.اما خانم افشار آیا شوهرت از آقازاده بودنش استفاده نکردند؟آیا ایشان مثل شوهر بنده وخیلیهای دیگر سربازی رفتند؟آیا شغلشان را بواسطه پدرشان بدست نیاوردند؟آیا زندگی مرفه در آلمان هم بواسطه پدرشان نبود واینکه شماهم دخترتان را در المان بدنیا اوردید هم؟کمی هم بی انصافید.چرا شوهر من که دکترای داروسازی از دانشگاه دولتی گرفته .بعد از یکسال دوندگی مجوز یه روستایی را گرفته که بعد از پنج ماه ورشکست شده؟چون پدرش آقا نبوده؟می دونید با اینکه شوهرم متاهل بود سربازی رو افتاد سیرجان؟چون آقازاده نبود.الانهم ورشکستیم چون نتونستیم حتی یک وام کوچیک برای جلوگیری از ورشکستگیمون بگیریم.من جای شما بودم کمی هم انصاف داشتم در رابطه با پدر شوهرم.
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    74 5
    خانم افشار، بنظرم حضور و نوشته هاي بيش از حد شما در شبكه هاي اجتماعي يكي از دلايل عمده بروز اين مشكل براي شما است.
  • سیدمحمد A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    15 63
    باید یاد بگیریم دیگران را قضاوت نکنیم
  • عبدی IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    8 210
    مهناز افشار به گردن سینمای ما حق دارد. درود بر تو و بر رامین عزیز.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    38 29
    آقا همه از خداشونه که پاره تنشون رو تو یه کشور درست و حسابی به دنیا بیارن.. به نظرم هر کی که توانش رو داشته باشه باید این کارو بکنه.. البته در ریاکاری آقایان شکی نیست
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    خانم افشار برایتان خیلی احترام قایلم. دیده ام که چقدر متواضعید و با مردم چگونه برخورد میکنید ولی خواهر گرامی وقتی عروس چنین خانواده جنجالی میشدید باید فکر این مسایل را میکردید من تعجب میکنم چرا ناراحت شده اید و از همه مهمتر چرا جواب آنها را میدهید بی توجهی و جواب ندادن به این اتهامات بهترین کار بود شما هر بار جواب میدهید باز یک طوفان دیگر درست میکنید مردم سوال دارند و به حق هم هست که ثروت همسر شما از کجا آمده شما خودت تا حالا این سوال را از خودت نکردی؟ که چگونه این جوان ظرف 8 سالی که مردم از تحریم کمرشان خم شده به این ثروت رسیده پس بیخود از مردم ناراحت نباش راهی که تو انتخاب کردی سرنوشتی جز این نداشت
  • علی A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    47 6
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    46 4
    ايشان چوب كسي ديگر را مي خورد و زماني كه تصميم به ازدواج گرفت بايد اين موضوعات را لحاظ مي كرد
  • طاهر IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    92 1
    بالاخره خانم افشار شما با یک آقازاده ازدواج کردی که بواسطه پدرش ثروت و موقعیت پیدا کرده مردم ما هم دلسوخته اند دلشون ار این اوضاع کبابه کسی که یک عمر خودش تو آلمان زندگی کرده حالا میاد برا مردم ما نسخه میپیچه علیه غرب ،بعدشم وقتی فرزندتون رو میرید تو یه کشور دیگه بدنیا میارید خیلی سوالها پیش میاد برا مردم بالاخره شما مدیون این مردم و این سرزمین هستید و در این سرزمین به شهرت رسیدیدنه در خانواده رامین...
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    42 4
    خانم افشار میدونی مشکل چیه ؟ اینکه رفتار مردم درسته یا غلط به کنار مشکل اینه که ما همیشه بیرون از خودمون دنبال مقصر میگردیم . واقعا اگه مدام توی شبکه های اجتماعی نباشین و عکس دخترتونو به اشتراک نزارین کسی نمیاد براتون کامنت بزاره یا حرف نامربوط بزنه . اگه به کسی مربوط نیست شما باکی ازدواج کردین و کجا دخترتونو به دنیا آوردین پس چرا عکس دخترتونو برای همین مردم به اشتراک میزارین ؟ مشکل اینه که ما همه ی کارامون تقلیده و می خوایم وانمود کنیم چیزی از خارجیا کم نداریم . والله برای اثبات خودمون نیاز به تقلیذ نداریم بیاییم فقط کمی خودمون باشیم همین .
  • بی نام CH ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    39 2
    اين هم نشانه اي ديگر از اوج محبوبيت يكي از اعضاي دولت عدالت محور كه تركشهايش به اعضاي سببي آن عضو برخورد كرده است
  • ماريا A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    50 3
    1 مشكل اين خانم اينه كه به فعاليتهاي مطبوعاتي البته عليه مطبوعات مستقل همسرشون كه درچوار پدر صورت مي گرفته وغليظ تراز پدر هم بوده چشمشون رو بستند وهمه مشكل رو پيش مردم مي دانند. 2 در هرچيز پسترفت بوده خداروشكر در پزشكي پيشرفت داشتيم به جز صدور شناسنامه دركشوري بيگانه كه بعد از مزايايش استفاده شود آيا دليل ديگري مي توان متصوربود حالا آمريكا نه آلمان چه فرقي مي كنه.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    44 2
    سر کار خانم رامین یا افشار, هیچ چیز بهتر و زیباتر از یکرنگی نیست, در تمام جوامع بشری دورویی و نفاق صفتی نکوهیده و ناپسند میباشد که تمام اعتبار شخص و یا هر چیز دیگری را به یکباره از او خواهد گرفت, در دنیای کنکونی هیچ چیزی در پس پرده نخواهد ماند.
  • بی نام RO ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    25 5
    این بازیگراهم یه چیزشون میشه ها این همه تو تلویزیون و سایتها و روزنامه ها هستن بازم ول کن نیستن دائم تو فیسبوک و اینستاگرام و غیره هستن آخه بیکاری اطلاعات خصوصی خودت تو اینترنت میزاری بعد یه عده آدم بیکار هم میان توهین میکنن بعدش ناراحت میشی واز آدم و عالم انتقاد میکنی حالا این زایمان تو سکوت و آرامش انجام میدادین نمیشد
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 22
    مشکل انتقاد تند از قدرتمندان نیست. مشکل آرزوی مرگ برای بچه تازه متولد شده است که روی هیتلر رو هم سفید میکنه.
  • بی نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    7 27
    خدا لعنت کنه چقدر زشته برای دخترش ارزوی مرگ کردنند خدا لعنت تون کنه چقدر زیر فشار هست این رو می نویسم که فقط بدونی درکت می کنیم
  • بی نام US ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 10
    اندکی صبر
  • دنیا A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    5 0
    سلام واقعا مهناز افشار شورشو در اورده اه حالم بهم زده هر روز یه داستان بسته دیگه