رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: دلواپسان برخلاف نظر رهبری دولت‌ستیزی می‌کنند، اما مردم متوجه نیت آنان می‌شوند.

به گزارش ایسنا، صادق خرازی در مراسم افطاری اولین جمعه ماه مبارک رمضان که با حضور اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در آسایشگاه فیاض بخش برگزار شد، با تاکید بر اینکه بایستی ملتزم به احکام و أصول و فروع دین بود، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در ذات و اصالت دین مهمترین عنصر زندگی جمعی ما مسلمانان است.

وی عنوان کرد: انحراف و التقاط دو لبه یک تیغ خطرناکی است که ایمان و امان مردم را تهدید می‌کند، برخی با بیان نظریاتشان انحراف را در رنگرزی و فرصت‌طلبی آمیخته کرده‌اند و باعث انحراف در جامعه شده‌اند.

خرازی ادامه داد: اگر به تاریخ برگردیم انحراف اخباریون منتهی به باور‌های غلط شد که با بهره‌گیری از روحیه پاک مردم فرقه‌های ازلی و بهائی باب‌گرایی شکل گرفت، کسانی که نماز شب می‌خواندند که خدمت امام عصر برسند و پس از مدتی ادعای جانشینی امام زمان(عج)، خود امام عصر و سپس ادعای پیامبری و رسالت و در آخر ادعای خداوندی کردند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: التقاط هم روی دیگر خطرناکی است که در پیش پای جوانان فریبندگی می‌کند، برخی با اعتقادات مردم بازی می‌کنند و با ورود فرهنگ لیبرالیسم در پی زدودن مبانی ناب اسلام هستند که در این راه باید اهل علم و خرد با این دو پدیده که ریشه تاریخی دارند مبارزه و مجاهدت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که تاریخ را مطالعه کرده‌اند می‌دانند که بزرگ‌مردی چون علامه وحید بهبهانی چگونه در برابر این انحراف ایستاد که در دوران معاصر هم شهید مطهری با شجاعت با خط انحراف و التقاط مبارزه کرد.

وی با طرح این پرسش که آیا با دست ناپاک و رفتار دوگانه می‌توان منجی بشر بود و می‌توان مبشر عدالت بود، بیان کرد: ما برای تحقق امر به معروف آماده هستیم، خون خودمان را تقدیم کنیم و چه ارزشی بالاتر از اینکه به آرزوی خود یعنی شهادت برسیم، مردم ایران به پشتوانه مجاهدت‌های طولانی و تقید به مبانی دینی در باورهای خود دچار لغزش نخواهند شد و چشمان بیدار و تیزبین رهبری ناظر بر همه تحولات منطقه و مذاکرات بین المللی ایران است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه سال همدلی و همزبانی میان دولت و ملت باید جدی تلقی شود، گفت: اگر اصلاح‌طلبی بخواهد به عنوان یک واقعیت مترقی خدمت کند و ادامه حیات دهد بایستی ملتزم به مبانی قانون اساسی باشد.

وی بیان کرد: رهبری بر همزبانی دولت و ملت تاکید کرده‌اند اما دلواپسان بر خلاف نظر رهبری دولت‌ستیزی می‌کنند و مردم متوجه نیت آنان می‌شوند.

خرازی با اشاره به اینکه امر به معروف از مبانی اصولی دین است و اگر در راه امر به معروف و نهی از منکر خون بدهیم کار بزرگی نکرده‌ایم، افزود: ما برای بارور شدن شجره طیبه انقلاب امام خمینی(ره) و اهداف اسلام ناب محمدی که رهبری منادی آن هستند خون می‌دهیم و افتخار می‌کنیم که اهل شریعت هستیم نه مروج طریقت.

وی تصریح کرد: عده‌ای به نام حمایت از روحانیت و اصول دین به قدرت رسیدند و پس از گذشت ایامی کوتاه از روحانیت، مرجعیت و رهبری می‌خواستند عبور کنند، اینها با انحراف طریقتی در پی شریعت‌زدایی از دین هستند.

خرازی تاکید کرد: باید شجاعت به خرج داد، مگر شهید مطهری در راه مبارزه با انحراف و التقاط خون ندادند، خون این تعداد شهید که علمداران ارزشمند اسلام بودند تقدیم انقلاب شد برای اینکه انحراف و التقاط از جامعه رخت بر بندد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: ما درک می‌کنیم چرا دولت ستیزی می‌شود، دلواپسان با عناوین مختلف نمی‌خواهند پاسخگوی عملکرد ٨ ساله خود باشند، همچنین دولتمردان سابق متوجه نیستند که در خلوت چه صحبت‌هایی علیه انقلاب و محکمات آن کرده و می‌کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =