معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، شب گذشته یادداشتی را در صفحه شخصی خود در فیس بوک درباره پیروزی شب گذشته تیم ملی والیبال منتشر کرده و گزارشی از حواشی بوجود آمده درباره ورود زنان به ورزشگاه نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ متن یادداشت شهین‌دخت مولاوردی چنین است؛ 

امشب پیروزی غرورآفرین تیم ملی کشورمان در برابر تیم آمریکا در لیگ جهانی والیبال کاممان را شیرین کرد. بالاخره بعد از ماهها اما و اگر برای حضور زنان در ورزشگاه این مسابقات به میزبانی ایران برگزار شد.

ضمن ادای احترام به رأی و نظر مراجع عظام، در این مدت تمام تلاشمان بر این بود و هست تا این موضوع به مسئله و هزینه‌ای برای کشور تبدیل نشود و با رعایت تمامی جوانب و ملاحظات شرعی و عرفی و قانونی ضمن احترام و توجه به دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های بخشی از جامعه، به خواسته و مطالبه مشروع بخشی دیگر از جامعه هم پاسخ داده شود. بدیهی است این تلاشها معطوف به حضور بی‌قید و شرط و به هر بهایی آن هم در همه رشته‌های ورزشی نیست، این در حالی است که تمام این قیل‌وقال‌ها نه برای تماشای ورزش فوتبال و شنا و بوکس و کشتی بلکه برای تماشای ورزش والیبال است که تا دو سال پیش منع خاصی نداشت و امری عادی تلقی می‌شده است.

سؤال این است آیا در این دو سال شرایط و اوضاع و احوال تماشای این بازی‌ها تغییر اساسی پیدا کرده که حکم آن نیز باید مشمول تغییر شود؟ آیا با این اوصاف کشور خود را ناتوان از مدیریت و کنترل این موضوع ساده و تعبیه سازوکارها و ایجاد زیرساخت‌های لازم معرفی نمی‌کنیم؟ مگر در همین کشور طرح سالم‌سازی دریا پیاده نشده است؟ در همین سفرهای استانی و در سخنرانی‌های عمومی رییس‌جمهور یا در اماکن مذهبی با اتخاذ تدابیر لازم زن و مرد در کنار هم حضور دارند چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا عده‌ای هنرشان پیچیده کردن مسایل و دشوار کردن حل آن است تا گرهی که با دست باز می‌شود را با دندان هم نتوان باز کرد؟ و با تبدیل یک مسئله ساده به مسئله چندمجهولی بدین ترتیب تمام بار اسلامیت نظام بر دوش زنان گذاشته شود.

بویژه در آستانه سالگرد انتخابات ۲۴ مرداد ۹۲ که همه اعضای دولت بشدت درگیر ارائه گزارش و برنامه‌های متعدد برای گرامیداشت این حماسه سیاسی هستند، طوری وانمود شد انگار هم و غم ما جز این نیست و تمام فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌ایم و شبانه‌روزی در تکاپوی تحقق این موضوعیم. البته این سناریو از ماهها پیش کلید خورده بود، همان زمان که سعی کردند به دروغ از قول من این موضوع را در صدر مطالبات زنان قرار دهند و بر اساس آن چه تحلیل‌ها که ارائه ندادند.

بالاخره این موضوع در صدر منکرات جای گرفت، غافل از آنکه به راحتی از کنار منکرات بزرگ‌تر عبور می‌کنیم و سرمان را یواشکی برمی‌گردانیم تا مبادا خطی بر وجدانمان بیافتد: زندگی ۵۰۰۰ زن کارتن خواب در تهران، آمار ۹ درصدی معتادان زن از کل معتادان که در ۵ سال اخیر دو برابر شده است، آمار ۳۲ درصدی مرگ‌ومیر زنان ناشی از اعتیاد، رواج افسردگی و رسیدن سن اعتیاد به ۱۳ سال در بین دختران و تغییر الگوی مصرف آنها از مواد سنتی به مواد صنعتی و روانگردان که منجر به لذت و هیجان و شادی کاذب می‌شود، وجود دو میلیون کودک کار در کشور و... قله‌ای از کوه یخی است. همزمان خبر تجاوز گروهی ۶ مرد معتاد زیر پلی به دختر ۱۱ ساله‌ای که کودک کار است هم منتشر شد. خبری که در هیاهوهای اخیر گم شد و دریغ از واکنشی کوچک به این عمل شنیع و غیر انسانی که به فرموده مولای متقیان از شنیدن آن انسان اگر بمیرد رواست.

در چند هفته اخیر شدیدترین هجمه‌ها و حملات را از جانب کسانی که اکثریت واجدین شرایط دو سال پیش در چنین روزهایی بر روش‌ها و رویکردها و رویه‌های آنان خط بطلان کشیدند تحمل کردیم، کسانی که ۸ سال در غار کهف خود خزیده بودند در این دو سال از هیچ کوششی برای پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردی در میان مردم دریغ نورزیده‌اند.

جماعت مقدس‌نما و مدعی دیانتی که با صدور اطلاعیه پشت اطلاعیه و خط‌ و نشان کشیدن‌های پی‌درپی از زلزله به پا کردن در روز مسابقه و برخورد خونین تا قبیح‌ترین و مشمئزکننده‌ترین اهانت‌ها و توهین‌ها که لایق خودشان بود، زنان و دختران پاکدامن و عفیف این سرزمین را خطاب قرار دادند. کسانی که نام یاران خدا را بر خود نهاده‌اند به رغم توصیه دیگران به حیا، برای نهی از یک منکر ده‌ها منکر دیگر مرتکب شدند، الفاظی که قلم از یادآوری و نوشتن آن شرمسار است و مصداق بارز چندین عنوان مجرمانه در قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

اگر روزی زنان و دختران عزیزمان این جماعت را ببخشند بی‌تردید فراموششان نخواهند کرد و در حافظه تاریخی خود این روزها را به یاد خواهند سپرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 154
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    چراهميشه نظراقليت رو قبول ميکنيد واکثريت رو ناديده ميگيريد. با اين کار بيشتر آب به آسياب دشمن ريختيد
    • بی نام RO ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      136 2
      متاسفانه این دولت هیچ جراتی در ایستادن برابر مخالفین که با تمام زور زدنشون 10 رای در انتخابات کسب کردند رو نداره...
    • عالی A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      65 1
      ما نفهمیدیم اتحاد ملی فقط مال هسته ایه؟ بقیه جاها ابراز نظر بلا مانع اس؟
    • مصطفی A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      49 1
      یه عکس بود که اعتراض برخی به حضور بانوان تو ورزشگاه نشون میداد،جالب بود نوشته تجمع انزجار امیز امت ....من فقط موندم چرا به خودشون اینو گفتن،یا علی.
    • مینا IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      اولا خانم ملاوردی شما بجای دلنوشته در فیسبوک و ... به وظایف خود در مورد زنان جامعه عمل کنید و تقصیر را گردن مراجع نیاندازید. سابقه بدی در ذهن ها از رفتار گروه شما مانده و همه را نگران کرده. مثل تاسیس وزارت زنان که واقعا خنده دار ترین و نگران کننده ترین رفتاری بود که از شما سر زد چون با این کارتون زن ها رو از متن جامعه جدا خواهید کرد و دیگر هیچ کسی جز زنان برای اونها تلاش نخواهد کرد ضمنا شما با این کار باعث تحریک مردان به تشکیل وزارت مردان میکنید و عملا نهاد خانواده تحت تاثیر این رفتار خواهد بود. پس به ملت و مراجعه عظام تقلید حق بدهید که به امثال شما اجازه ورود به ورزشگاه یا هر کاری در حوزه فرهنگی را ندهند چون سابقه بدی در کارنامه شما وجود دارد
    • محسن A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      شما اول مشکلات ازدواج،شغل و. .. خانومارو حل کنید بعدش جو ورزشگاهها رو ساماندهی کنید تا خانومها شانشون حفط بشه اونوقت اگه کسی مخالفت کرد ما به اصطلاح شما دلواپسا خودمون ممیشیم از مشوقان حظور بانوان در ورزشگاهها بعدشم اینگار تمام مشکلات بانوان کشور حل شده فقط این یه قلم موندهبعضیا منتطر بهانه بودن تا اذهان مردمو ببرن سمت دیگه
    • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      101 2
      خانم مولارودی انتظار ما از دولت بیشتر از این حرفهاست. اگر قراره چنین محدودیتی تو روز روشن صرفا به یک بیانیه شما در فیس بوک ختم بشود، چرا به این دولت رای داده ایم. امیدوارم اقدام عملی از سوی آقای روحانی انجام شود. اگر مشکلی هم هست از طرف کسانی خیلی شفاف با مردم در میان گذاشته شود.
    • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      52 4
      برای اینکه اونها زور دارند ؛ تهدید به کشتن و خونریزی می کندد ، می فهمی دوست عزیز ؟
    • بی نام RU ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      40 2
      نه در مخالفت با نظر شما بلکه به جهت یادآوری عرض می کنم که اقلیت جامعه، همواره تصمیم گیرنده ی اکثریت بوده و هستند.
    • صالح A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      4 70
      اول شستن زشتی یک عمل با پیش کشیدن کارهای زشت تر دیگران سیاستی نخ نما شده است. دوم حضور در ورزشگاه مستلزم انجام حرکات شادی هست که برخلاف پوشیدگی و متانت زن هست و موجب شکسته شدن این ارزش ها می شود. سوم اعتیاد، فحشا و کودکان بی پدر و مادر، کودکان طلاق از دل بی توجهی به حریم های زن و مرد و از دل نگاه مردانه به زنان بیرون آمده است.کسانی که خود مروج این گرایش ها بوده اند امروز ژست دلسوزی برای زنان آسیب دیده گرفته اند.
  • محمد IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    تک تک کلماتت درسته خانم مولاوردی
    • نظري IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      58 1
      تك تك كلمات درست روي كاغذ به چه درد ميخوره ، گروه مقابل هم تك تك كلماتش رو كاغذ بود ، اما مثل هميشه و در اين مواقع و يا پخش كنسرت و ... كي بازي رو ميبره ؟؟؟
  • ساسان IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    ممنون از متن زیبای بانو شهین‌دخت مولاوردی
    • سليماني IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      24 2
      خانمهايي كه با نظر ايشان موافقن حداقل ميتونن تو راهپيمايي و يا انتخابات ، با شركت و يا عدم شركت جايگاه خودشون رو به گروه مقابل نشتن بدهند
  • بی نام IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    حیف که بلندگوهای بزرگ در دست آنهاست و شما ها هم هیچ تلاشی برای به دست آوردن بلند گو نمی کنید.
    • lill A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      2 0
      خیلی راحت میگین که تلاشی نمی کنین چرا هیچ کس وزارت ورزش رو که وظیفه اصلی این کار رو به عهده داره زیر سوال نمی بره؟
  • عمار A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    درود بر شرفت
  • مهدی A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    هیچ کس نباید بره ورزشگاه، به خدا خانم ها هم درست مثل آقایون حق دارن، آقایون رفتن به ورزشگاه رو تحریم کنید به خاطر خانم ها..
    • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      36 7
      من با تحریم موافقم
    • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      49 8
      حتما بودن مردانی که به خاطر ممنوعیت ورود همسر یا دخترشون به ورزشگاه نرفتن، منتها در مملکت ما حداقل حداقل حداقل حداقل، 12000 نفری هستند که کلا از این لحاظها تعطیلند
    • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      19 3
      یعنی فکر میکنی اونایی که مخالف رفتن خانوم ها به ورزشگاه هستن این چیز واسشون مهمه؟اونا با کل مساله مشکل دارن ولی دیگه نتونستن همه منظورشون رو بگن.اگه از اونا باشه اصلا هیچ ورزشی انجام نشه.
    • رحمت ایزدپناه A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      46 3
      من خودم جزء کسایی بودم که نرفتم ورزشگاه به احترام خانومها. ولی متاسفانه یک دست صدا نداره. من هنوزم درگیر این موضوعم که چطور 3 سال پیش من و همسرم با هم می تونستیم بریم استادیوم و هیچ اتفاقی نمی افتاد اما توی این دو سال اسلام به خطر افتاده... جالب اینکه سردسته دلواپسان سال 84 قول داد که خانومها هم بتونن برن استادیوم.
    • محمدرضا US ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      16 1
      دوسته من پیشنهادت عالیه ولی اینجا ایرانه و خبری از این کارا نیست
    • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      19 1
      اگر خانم ها حق دارن آقایون هم به مسابقات زنها برن. چرا ورود آقایون از 6 کیلومتری ممنوعه؟ مگه خود خانم مولاودری ها نمیگن که پوشش زنها در ورزشها اسلامیه؟ ما هم بریم مسابقات زنها رو ببینیم
    • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      27 2
      آقا مهدي من ديروز به استاديوم رفتم. ولي تا حل نشدن اين موضوع به احترام همسر و دخترم به استاديوم نخواهم رفت. اون ها هم حق شادي و نشاط دارند. اين حداقل واکنش من خواهد بود. اميدوارم يکبار با اتحاد در خصوص اين موضوع نشان دهيم که معترضان در اقليت هستند.
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      45 2
      این ممنوعیتی که ما گذاشتیم واسه رفتن خانوما به ورزشگاه درست عین ممنوعیت رانندگی کردن خانوماس تو عربستان چقدر این مساله برای ما مردم ایران خنده دار و تعجب آوره به همین نسبت این کار ما هم واسه مردم دنیا عجیبه.مگه تو سینما زن و مرد با هم نمیرن؟ تو خیابونا زن و مرد قاطی نیستن؟ این همه محیط عمومی داریم که زن و مرد قاطی هستن .
    • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      19 2
      اگر جامعه ما انقدر متحد بود ما هیچ مشکلی نداشتیم آقا مهدی وی باز درود بر مردذان مثل شما که به فکر خانم ها هم هستید
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      20 2
      این تحریم فایده نداره چون بالاخره 12000نفر پیدا میشن که برن ورزشگاه.
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      24 2
      بجای آن لباس شخصی های متحجر معلول ذهنی را می برند.
  • بی نام KW ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    بسیار زیبا بود.درود بر شما بانوی نمونه.همه چی رو به صورت کامل بیان کردید.حتما همین طور خواهد بود
  • بی نام A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    عالی مرسی ولی کاش این حرفا به عمل تلدیل میشد ولی حیف زورتون نمیرسه...
  • ایرانی IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    احسنت
  • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    264 7
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییی
  • mohammad GB ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    231 6
    عالی بووووددد...
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    زنده باشند این خانم شیر زن.
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    204 8
    افسوس که درست می گویید کیه که بشنوه
  • ج DE ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    189 6
    واقعا گل گفتی
  • اردبيلي A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    فيلم هندي درست نكن و خوتونو مظلوم بقيه رو ظالم فرض نكنين بجايي شعر نيما يوشيجي نوشتن تو كه مسئولي يكاري ميكردي و اگه كاري از دستتون بر نمياد استعفاء بده گوش مردم پر شده از وعده وعيدها و از حرفا و فيلم هاي هندي
    • حامد A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      9 3
      کاملا درسته. متاسفانه مسئولین ما همیشه عادت دارن هرجا که نمی تونن وظیفشونو درست انجام بدن، شروع میکنن به آوردن بهانه های مختلف خیلی وقتها خود ما مردم هم راحت میپذیزیم و به سادگی از کنارش رد میشیم و اینجوری پرونده اون به راحتی بسته میشه
  • مرضیه IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    خوب بود به عنوان حداقل عکس العملی که میتوانستید نشان دهید تا همان جماعت فکر نکنند که تهدید هایشان اثر کرده و از این پس همه ساکت خواهند ماند...
  • هموطن IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    اگر روزی زنان و دختران عزیزمان این جماعت را ببخشند بی‌تردید فراموششان نخواهند کرد و در حافظه تاریخی خود این روزها را به یاد خواهند سپرد. اگر ببخشند.......
  • بی نام A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    عالي بود
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    خانم مولاوردی عزیز به زیبایی هرچه تمام، پاسخ دلواپسان رو دادند... امیدواریم مورد حمایت سایر مقامات و مورد حمایت بانوان ایرانی قرار بگیره تا این دندان لق برای همیشه کنده بشه
  • محمد IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    احسنت. آخه اینا به دولت شما اعتماد ندارن ولی با دولت پاکدستان اعتماد کامل داشتن. نتیجه اش هم که نیاز به توضیح نداره
  • بی نام A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    98 24
    اين كه فرمودين: زندگی ۵۰۰۰ زن کارتن خواب در تهران، آمار ۹ درصدی معتادان زن از کل معتادان که در ۵ سال اخیر دو برابر شده است، آمار ۳۲ درصدی مرگ‌ومیر زنان ناشی از اعتیاد، رواج افسردگی و رسیدن سن اعتیاد به ۱۳ سال در بین دختران و تغییر الگوی مصرف آنها از مواد سنتی به مواد صنعتی و روانگردان که منجر به لذت و هیجان و شادی کاذب می‌شود، وجود دو میلیون کودک کار در کشور و... قله‌ای از کوه یخی است. همزمان خبر تجاوز گروهی ۶ مرد معتاد زیر پلی به دختر ۱۱ ساله‌ای که کودک کار است هم منتشر شد. به نظرتون تقصير كيه؟
    • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      17 2
      تقصير همونايي كه خودشون رو قيم بي قيد و شرط مردم مي دونند. به جاي مردم فكر مي كنند، به جاي مردم تصميم ميگيرند و به جاي مردم عمل مي كنند.
    • بی نام KW ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      19 1
      آمريكا وايادی داخلی آن. كشوری كه رييس جمهورش مقامش پايينتر از يك مداح است مداحی كه حكم عزل رييس جمهور منتخب را اعلام ميكند بدون اين كه خودش عنوان رسمی داشته باشد دولت هيچ كاره است. اگر بجای ان دختر 11 ساله يكی از همين آقايان ميبود فكرش را بكنيد تا دولتيان را اعدام نميكردند دست بر دار نبودند.
    • سادات A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      3 10
      حتما احمدی نژاد دیگه ،سوال نداره که،هر دولت بی وجودی که سر کار میاد قبلی ها رو متهم میکنه فک کنم این خانم یادش رفته دو ساله سرکار آمدن و همهاش در حال ناله کردنن،فک کنم اینا قبل از انتخابشون اصلا تو ایران زندگی نمی کردن،که خبر نداشتن باید با چه مشکلاتی دست و پنچه نرم کنن راستی خانم وشاور مشکل اکثریت رو حل کردین که حالا به دنبال حل مشکل اقلیت هستیمن به عنوان یه زن ،یه مادر ،یه همسر وضعیت اقتصادیم ،بی کاری همسر و فرزندم أیگه دل و دماغ رفتن به ورزشگاه رو برام نذاشته تازه من جز زنهای متوسط این جامعه هستم یادتون هست سال گذشته یه زن جچوان با دو تا بچه هاش میخ صاف می کرد برا روزی 500 تا تک تومن البته بعید میدونم دیده باشید چون اگر دیده بودید می فهمیدید درد کجاست و درمان چیست
  • بی نام US ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    105 7
    ممنون. خیلی سخن بجایی بود.
  • سعیدی FI ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    عالی ، خدا حفظتان کند .اما ما امنیت را فعلا از این دولت مطالبه میکنیم که بر سر کار است .خوب است که متکی به نفس خود باشید و از انداختن تقصیر به گردن دیگران خودداری کنیم که والله دردی از ما دوا نمیکند .دعوای جناح های سیاسی پدر مردم را دراورد .
  • رضا IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    راه ندادن به زنان توهين به شعور همه مردان. در ورزشگاست
    • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      29 1
      گل گفتین . واقعا توهین به مردان جامعه هست. نمیدونم چرا میخوایم همیشه باعث خنده کشورهای دیگه باشیم؟ بابا حالا چی میشه اخه خانوم ها هم بیان ؟ مگه تو سازمان ها و دانشگاه ها با هم نیستن ؟ خوب مثل اتوبوس و مترو جدا کنید یه طرف خانوم ها یه طرف اقایان بعد یه مدت ببینید چقدر عادی میشه
    • الهام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      14 1
      آقایون هم تحریم کنند............ نمیشه؟ چه میدونم برن/ اما چشاشون رو ببندن/ اصلا نرن/ نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل اساسی اینجاست که متاسفانه اقایون فقط میگن حق با خانوماست ولی وقتش که میشه هیچ حرکتی حاضر نیستن برا جامعه مدنی و انسانیت بکنند...
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    87 6
    درود و دو صد بدرود بر شما
  • پوریا IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    135 9
    جو استادیوم والیبال و بسکتبال کلا با بقیه ورزش ها مخصوصا فوتبال فرق داره.خیلی خیلی سالم تره.
  • سارا KW ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    123 9
    باز تشکر از شما خانم مولاوردی که همین متن را منتشر کردین...متاسفم از حقوق پایمال شده خانمها
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    شما هم که هرجا وبه هردلیل کم بیاورید ،بایدهمه را به گردن قبلی بندازید
    • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      7 2
      حتما تقصیر بعدیهاست
    • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      44 3
      یک بار هم که ننداختن گردن قبلی ها شما این موضوع مهم رو یادآوری کردید... ممنون
  • ب. ص A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    خانم مولاوردی عزیز، من یک زن و یک مادرم. ممنونم که از لااقل با این چمد جمله یاداوری کردید که با این برخوردها ی توهین امیز چقدر به حرمت زنان این مملکت مسلمان بی حرمتی شد. ما مدعی شرایط امن ، سالم و بدور از چنین حاشیه هایی برای دخترانمان هستیم. وگرنه که مکان های نا امن و نامناسب برای ابراز احساسات کردن و تخلیه انرژی جوانان در هر پستو و زیر زمیتی امکان وحود دارد. ما خواستار این هستیم که دختران و زنان ایران زمین در فضایی متعارف بتوانند عشق به وطن را قریاد بزنند و در شرایط مثبت روانی وطن پرستی و انگیزه برای اعتلای کشور را درک کنند.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    101 6
    بسیار زیبا بود..گروهی میخان مردم از دولت ناراضی باشن و با اغراض سیاسی عرصه را بر مردم تنگ نموده تا به اهداف خودشون برسن
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    168 8
    سرکار خانم مولاوردی: علت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه از سوی گروه های خاص هیچگاه به دلیل مسایل شرعی و حفظ اسلام نبوده است. چند وقتی است که این گروهک موجودیت خود را دچار خطر می دانند و با توجه به اینکه منطقی برای پاسخگویی ندارد تنها راه ماندگاری خود در عرصه سیاسی را در ایجاد تشنج و ماهی گیری از آب گل آلود می داند. چنانچه در این چند وقت با تعطیلی کنسرتها، ممانعت از ورود بانوان در ورزشگاه ، سوء استفاده از نام 175 غواص شهید و .... راهی را برای قدرت نمایی پیدا کرده اند و با تعداد اندک پیروان خود و امکانات زیاد حکومتی بدون هیچ ممانعتی به کار خود ادامه می دهند. امید است خرد ایرانی هر چه زودتر جلوی حرکتهای ناشایت و غیر مردمی این گروهک جویای نام را بگیرد. و من الله توفیق
  • حامد A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    101 9
    به احترام این بانوی بزرگ...
  • مریم A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    91 11
    خانم مولاوردی ... مرسی... ترکوندی...
  • مهدی IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    112 8
    سرکار خانم اینا رو باید با صدای بلند و بنا به وظیفه از تمام رسانه ها اعلام و دستور لازم رو بدید. نه با فیلتر شکن برید تو فیس بوک و اونجا کامت بزارد و امثال من لایک بزنن براتون . به شدت کم کاری کردید تو این زمینه
    • صفورا IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      7 0
      به نظرم استفاده از تریبون فیس بوک هم خوبه، البته مسلما نباید تنها به این راه بسنده کرد.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    85 5
    وقتی مملکت قانون نداشته باشه و قوانین اکثرا به خاطر مسایل سیاسی وضع بشه اوضاع همینه..
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    64 18
    ما که نمي بخشيم به عنوان بخشي از ملت که دوست داريم رأي دو سال پيش ما به رسميت شناخته بشهاون بدبخت بيچاره ها رو نمي دونم.
  • پرهام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    74 12
    چقد سخت میگیرین خانوما بیان ورزشکاه چه اشکالی داره بیان قدمشون رو چشمون
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    60 11
    من فکر می کردم مسئولین این همه دقیق امار دردهای اجتماعی رو ندارند که کاری نمی کنند خب مشخص شد من اشتباه کردم والحمدلله همه اگاهند فقط نمی خوان....
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    57 6
    بسیار زیبا نوشتند .
  • حسین IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    24 12
    در آستانه سالگرد انتخابات " 24 مرداد " ؟؟ 24 خرداد نبود؟
    • بی نام US ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      3 0
      نکته ای ک اشاره کردی بر میگرده ب زوق زدگی نویسنده همه میدونن چ خبره... نیاز نیست اشاره ای بشه بعضی ها ک خصلتشون ایجاب میکنه داد و بیداد میکنن ولی بدونیم بعضی سکوت ها برای اینه ک شاید...شاید ادمی ب اصلش یه نظری بندازه ولی بدونین زنان حق دارن برن توی استادیوما....
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    60 7
    درود بر شما خانم ملاوردی
  • بی نام US ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    70 7
    احسنت بر صراحت و شجاعت خانوم مولاوردی. بلیغ و رسا گفتند
  • تهرانی IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    92 7
    درود براین شیرزن ایرانی.کاش زنان نماینده مجلس هم چون خانم مولاوردی کمی به فکرحقوق زنان بودند.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    80 13
    باید به نشانه اعتراض،اقایون 5 دقیقه اول هر ست پشت به بازی می ایستادند
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      5 1
      چه انتظارات بزرگی از این مردها داری؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    102 9
    باز هم دولت کوتاه اومد
  • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    68 9
    حمایت
  • فرشاد IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    سرکار خانم ملاوردی، از نوشته شما بسیار ممنونیم ولی این حرف ها دردی را از جامعه دوا نمی کند. مردم در انتخابات شرکت نکردند و به گفتمان اعتدال رای ندادند که باز هم شاهد این مسائل و فشار اقلیت بر اکثریت باشند. اگر توان مقابله با این جریانات را نداشتید چرا در زمان انتخابات به مردم قول دادید؟ خبر آنلاین ترا به خدا منتشر کن
    • بی نام US ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      18 0
      خانم مولاوردی شما ، آقای روحانی و هیئت دولت که با عربده چند تا لات و بی سر پا ، مرعوب میشوید چرا قسم خوردید که ازمنافع تمام ملت دفاع میکنید شما موظف به دفاع به حقوق همه مردم ایران هستید حداقل کارشما استعفا ست
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    15 1
    والله آدم به خودش شک میکنه، ما هم مثل بقیه مردم دنیا... این افکار تنها توهین به بانوان و بخصوص آقایون با فرهنگ کشوریه که هزاران سال تمدن داره
  • اعظم IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    18 2
    به نامه و مطلب نوشتن نيست ، متاسفانه تيم دولت نشان داد كه در خيلي از مسائل از جمله همين موضوع و يا برخورد با برگذاركنندگان كنسرت و يا مقابله با تجمعات خودسرانه ، عملا كاره اي نيست و اين ملاك و شناخت بسيار بدي براي اينان از سود مردم است كه قطع بع يقين در ادامه راه مشكل ساز خواهد بود
  • شبنم A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    25 0
    جامعه مرد سالار ایزان عادت کرده به حذف نیمی از جامعه و دریغ که مردان ما نیز به این حذف هیچ واکنشی نشان نمی دهند و یاد شان نمی مانند که با شروع حذف ، کم کم بقیه گروه های جامعه نیز شامل این بی عدالتی خواهند شد....
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 1
    این وسط موضع عملی همه شما یکیه فقط با حرف و شعار مردم رو بازی میدید، مطمئنم خانم ها از لیست تحریم ورزشگاه آزادی دربیان اینقدر بهشون سخت میگیرن که یه شادی کوچیک کوفتشون شه این عزت و احترامیه که به زن ایرانی بعد 40 سال دادید
  • زهره A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    10 0
    خیلی جالبه در همین خبر آن لاین خبر زنانه شدن معضلات اجتماعی و سه برابر شدن رشد اعتیاد در زنان اومده بود هیچ دلواپس و نماینده خانوم مجلس و هیچ مسوولی براش مهم نبود واکنش نشون بده ....مهم نیست تا مواد مخدر و کنار خیابان ایستادن هست چرا ورزش و محیط های ورزشی؟
  • روشن A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 0
    آنچه مشخص است ، این است که آقای روحانی فعلا در پی مذاکرات هسته ای هستند و سعی می کنند در اوضاع داخلی حاشیه ای ساخته نشود به همین دلیل در برابر عده ای که منطقشان چماق و توهین است سکوت می کند ، ولی بعد از تمام شدن مذاکرات و در پی آن پشتیبانی مردم اینبار به سراغ اوضاع داخلی رفته و مطمنا با قدرت بیشتری ایستادگی خواهد کرد . دولت برای رسیدن به برنامه های خود و همچنین قولهای داده شده در انتخابات باید اوضاع داخلی را بهبود ببخشد ، پس باید منتظر بعد از مذاکرات باشیم که آیا دولت در مقابل این جماعت هوچی گر ضعیف است یا با طرح و برنامه تا امروز سکوت کرده است؟
  • الهام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 1
    حرفاتون خیـــــــلی قشنگه ولی وقتی دولت با این دبدبه و کبکبه نمیتونه جلوی این اقلیت مطلق وایسه و همش وامیده آدم افسردگی میگیره. اونا هم سوراخ دعا رو پیدا کردن برا هرچیز کوچیکی با یه تجمع خونیــــــــن 20 نفره رای دولت رو برمیگردونن. بذر ناامیدی رو این وادادن های دولت بین مردم پاشیده، وگرنه این نون به نرخ روز خورها که همیشه بودن و هستن و خواهند بود.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    15 1
    ما رای ندادیم که شما جواب این کارها رو با نامه نگاری بدین
  • بي نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 1
    تجربه تاريخي ما بعد از انقلاب نشان داد كه مردم مطالبات خود را خواهند گرفت پس مقاومت اين دسته از به اصطلاح حزب الهي ها حزب الهي نماها جز تخريب چهره هاي واقعي حزب الهي چيز ديگري نيست.
  • بی نام US ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 0
    وقت این دولت هم تموم میشه واین مشکل حل نمیشه همیشه هینجوره
  • محسن A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 1
    فوق العاده بود خانم مولاوردی. امیدوارم آقای رئیس جمهور شخصاً این مسائل را پیگیری نمایند.
  • merfoz A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    متن بسیار محکم و با جسارتی بود. عملکرد ایشون این چند وقت نشان از متانت و شخصیت بالای این خانوم داره.
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    10 0
    آیا با این اوصاف کشور خود را ناتوان از مدیریت و کنترل این موضوع ساده و تعبیه سازوکارها و ایجاد زیرساخت‌های لازم معرفی نمی‌کنیم؟
  • merfoz A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    77 6
    فقط یکی به من بگه، زن مگه آدم نیست مگه دل نداره؟
  • محمدرضا IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 0
    ممنون خانم مولاوردي عزيز ...كساني كهمخالف ورود زنان به ورزشگاه هستند همون كساني هستند كه پرچم امام حسين رو آتش زدن و الكي مي گويند ما بايد از اسلام حفاظت كنيم و الكي مي گويند زنان نبايد به داخل ورزشگاهها بشوند ... مردم ايران به همراه خانواده همه يكشنبه به ورزشگاه مي رويم هر كسي جلومان را گرفت با چماق تو سرش مي زنيم. سوال م از مسولين اينه مگه مردم احمق هستند.ادمين حذف ش نكن
  • ملکی A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    فوق العاده بود... متشکر
  • میلاد IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 0
    متن خوبی بود ولی بدون شک ذره ای تغییر در نوع تفکرو منش این جماعت ایجاد نخواهد کرد.از کنار تهدید و خط و نشان کشیدن برای مردم نباید با صدور چند بیانیه گذشت
  • human IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 3
    خیلی شیوا وپر زرق وبرق صحبت کردید و احتمالا قالبی از احساسات بر شما غلبه کرده ...خخ
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 5
    استعفا ....
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    مگه مردم دولت رو انتخاب نکردند مگه رای مردم مهم نیست پس چرا باز جماعت دلواپس همچنین یکه تازی می کنند
  • بی نام RO ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    13 0
    از دولتی که با رای اکثریت و بالا منخب بیشتر مردم هست انتظار است که در مقابل اقلیتی انگشت شمار که قصد تحمیل نظرات غیر منطقی خودشون رو با زور و سر وصدا دارن کوتاه نیاد و برخورد قانونی بکنه . قطعا مردم نیز از این حرکت حمایت خواهند کرد
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 0
    خیلی خوب بود حرف دل ما بود یک در دنیا و صد در آخرت بگیری خانم ملاوردی
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 0
    ای کاش با همین نگرانی و دلواپسی با اختلاس های میلیاردی هم برخورد می شد. ای کاش .... ای کاش ...
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 26
    زن ها اگه حقوق برابر میخوان باید سربازی برنمهریه کنسل شه و... بعد بیان ورزشگاه
  • حمید IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 1
    یعنی برای صدا سیما متاسفم که سرود ملی آمریکا رو پخش نکرد. حتما اینم باعث تحریک مردم میشد. دولت هم جنم نداره جلوی اقلیت که همه کار دارن میکنن ساکت مونده. دارم از رای که به روحانی دادم پشیمان میشم
  • امير IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 0
    سركار خانم سلام با تمام فرمايشاتتون اما بهانه راحتترين دليل هميشه براي مسئولين است. آنروزي كه مردم تصميم ديگري داشتن در انتخابات 92 اما باز اعتماد كردند و حماسه ديگري را باز خلق كردند بهانه نياوردن. دولتي كه با انتشار چند اعلاميه از مواضع خود عقب ميكشد مردم چطور ميتوانند باز به آن اعتماد كنند. متاسفانه خيلي از صحبت هاي شما و آقاي روحاني در رابطه با خواسته هاي قشر عظيمي از راي دهندگانشان عملي نشد با اين اوصاف به نظر مي آيد دور بعدي رياست جمهوري مجدد و مشاور امر بانوان شدن سخت باشد چرا كه فكر نمي كنم باز مردم ..........
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 0
    متاسفانه در این لحظه به دلیل استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان تمام بلیط‌ها موجود در فرآیند خرید توسط کاربران دیگری است که زودتر از شما اقدام به خرید کرده‌اند. از ساعت 10 هم بودم انقدر سیستم بلیط فروشی ضعیف
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 0
    بله.کارهای این عده مصداق چندین جرم هست ولی هییییچکس هیچکس بهشون نمیگه بالای چشمتون ابرو ئه.چرا نباید طبق قانون با این عده برخورد بشه؟قشون کشی این اقلیت و داد و بیدادها و تهدیدهاشون بالاتر از قانونه؟زنان و دختران ایرانی هیچوقت این ها رو نمیبخشند ولی در کنارش قانون رو هم نمیبخشن که هیچوقت جلوی اینها رو نگرفت درحالیکه ذاتا باید این کار رو میکرد. در این کشور تا دلتون بخواد برای هرچیزی قانون داریم ولی این قوانین برای یکسری افراد معلوم الحال در اقلیت لازم الاجرا نیست.اگر فقط یکماه عینا با قانون،نه کمتر نه بیشتر،با همه شهروندان برخورد بشه،گلستان میشه ایران.ولی حیف و صدحیف...
  • میرمهدی موسوی A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    19 22
    روحانی دوستت داریم ...
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    34 8
    دولت محترم رای فرهنگیان پر رای کارگران پر رای زنان پر
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    25 5
    عالی بود
  • احسان A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    40 10
    به امید روزی که خانواده های ایرانی بتونن به ورزشگاه بره و از دیدن مسابقات مختلف در کنار هم لزت ببرن.
    • بی نام US ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      2 2
      لذت
  • اکبر IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 21
    انصافا نباید گذاشت همش مفسده داره استغفرالله فرهنگ ما رو نشونه گرفتن بی شرفا به نظر من باید جلوی فدراسیون جهانی والیبال وایستاد اصلا باید تحریم کرد این بازی ها رو
  • محمد IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    55 7
    تا کی انفعال و نرمش در مقابل اقلیت دلواپس
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 0
    سپااااااااااااااااااااس عالي بود خانم مولاوردي
  • s A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    11 1
    بخدادیشب دختر16سالم داشت دق میکرد ازاین اوضاع
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 1
    فقط حرف.حرفای قشنگ.. چه فایده ای داره حرفای قشنگ؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 0
    اگر دیدن بازی برای خانم ها از نظر بعضی ها منع شرعی داره چرا نمیرن جلوی صداوسیما مانع پخش تلویزیونی بازی ها بشن ؟ اگر غیر شرعی و خلاف اسلامه چه فرقی بین دیدن بازی در ورزشگاه و از تلویزیونه؟ خلاف خلافه بالا و پایین هم نداره
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 0
    درود بر خانم مولاردى عزيز اين جماعت فقط براى دهن كجى به مردم و دولت مواجب ميگيرن
  • میلاد A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    10 1
    بسیار زیبا. ولی ما به شما رای ندادیم که فقط شرایط رو برامون تشریح کنید. اگر نمیتونید کاری کنید استعفا بدید مطمون باشید مردم درک میکنن.
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 0
    این ممنوعیت مصوبه شورا عالی امنیت ملی هست. فقط سوالی که هست این شورا به چه حقی واسه نصف جمعیت ایران تصمیم میگیره؟ در کشورهای دیگه این مسائل به رای عمومی گذاشته نمیشه؟
  • رضا A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 1
    فقط باید تاسف خورد به حال دولتی که توان انجام دادن کمترین خواسته های مردم را ندارد.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    زن با مرد برابر است آره حتما بهش ميگيم چه قشنگ شعار ميدين
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    11 0
    یعنی تمام ملت باید گوش بفرمان چند نفر باشن.یعنی چند نفر یا چند صد نفر باید برای میلیونها نفر تصمیم بگیرن
  • ناشناس IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 0
    ولی در انتخابات مجلس زنان جوابی مشخص خواهند داد فقط ببینید
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 1
    يا جلوي دلواپسان بايستسد و قانون را اجرا كنيد يا استعفا بديد .
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    8 0
    بلاخره یک مرد پیدا شد حرف جماعت رو بزنه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 1
    خودتم مقصری نمی تونی حق را بگیری برو از میزت دل بکن.
  • لیلا.یک فعال اجتماعی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    1 13
    یکی نیست به این خانم بگه حالا بزرگترین مشکل زنان این کشور رفتن یا نرفتن به ورزشگاه شده؟ بابا اینا سیاه بازی برای دورکردن ما از اصل موضوعه...به این خانم بگید اگر خیلی سودای زنان را در سر داری بیا در مناطق محروم و ببین چه استعدادهای بکری که در زنان هست و از بی توجهی امثال تو در سختی زندگی روزمره تلف میشه
  • بی نام EU ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 0
    این بازی باخت ملتی بود که همیشه از وضع مملکت مینالن اینها بویژه مردها نشون دادن که ما واسه خواستن فقط رویا میبینیم و عمل ندارم بازی برد یا باخت گذشت اما باخت تاریخی مرهایی که به ورزشگاه رفتن یا همه انهایی که اگه موقعیت داشتن میرفتن . خلایق هر چه لایق
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 2
    شما که این امارها رو دارید و مسئول بانوان هستید چه کاری برای انها کرده اید حرف زدن که خودمان هم بلدیم
  • مجید A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    6 1
    بنام خدای سرکارخانم ملاوردی ،باسلام واحترام آنچه گه نگارنده رابه نوشتن این چندسطرمجاب نمود این است که واقعا حل این معضلات که جنابعالی برشمردین به واقع بارفتن خانم هابه سالن مسابقات حل می شود ؟ کمااینکه حق ایشان است مسابقات رابه صورت زنده وباهیجان داخل استادیوم به تماشابنشینند.اما من به عنوان یک پدرکه دارای دودخترجوان می باشم به دورازرنگ ولعاب سیاسی و بازی حقیرانه آن ازشمابه عنوان یک مسئول ومعاون رئیس جمهورمحترم می پرسم برای جلوگیری ازاین معضلات وکاهش نرخ خطر چه کردیده ایدآن 8سال تمام شد.حال وآینده راچگونه خواهید ساخت .
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    10 1
    خواهرانم... جای شما در ورزشگاه خالی بود و متاسفانه عده ای اراذل و اوباش را آورده بودند تا این جا را پر کند و چهره ورزشگاه را اینگونه کریه کرده بودند.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 2
    خانم مولاوردی وقتشه که استعفا بدی.موقعی که کسی وعده ای میده و توش میمونه یعنی باید استعفا بده.البته مطمئن باشید با این استعفا محبوبیتتون 10 برابر می شه.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 0
    افرین ها بر این شیر زن مسئول که مقام نتوانسته مانع از بازگویی نظراتش گردد.
  • mh RO ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    3 2
    امروز فردا برکنارش میکنن
  • ... A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    7 1
    با هزاران هزار درود .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 1
    با سلام درود بر شرف و جسارتت خانم مولاوردی اف بر این کج اندیشان
  • وحید IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    13 0
    من مخالفم حقمونه هر بلایی ک سرمون بیاد حقمونه وقتی پشت هم نباشیم همین میشه ک دیدید اگه مردا بجای اینکه رکورد فروش بلیط رو بزنن بازی رو تحریم میکردن به خواسته مون میرسیدیم اما براشون حق خاهر و مادروهمسرشون مهم نبود رفتن ورزشگاه الان نشستن تو سایتا اعتراض میکنن ک مسعولین بدن خدایا و متاسفم و چرا اینجورین و ... چند تا خانوم رفت در ورزشگاه تا بازتاب داشته باشه اعتراضشون؟ خدا سرنوشت هیچ قومی رو عوض نمیکنه مگه خودش بخواد بجای سیاسی کردن موضوع باید قضیه رو اجتماعی کرد اعتراض اجتماعی کرد تا نتیجه بگیریم
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
      5 0
      منم وقتی تلویزیون رو روشن کردم واقعا متاسف شدم از دیدن اونهمه تماشاگر مذکر که دارن با شادی بالا و پالین میپرن و انگار نه انگار که به نیمی از هموطنانشون توهین شده. حتی یکیشون یه پلاکارد در اعتراض به این وضعیت نداشت. از اون بدتر هنرمندانی که به تماشای این مسابقه رفتند ولی کوچکترین حرفی یا پلاکاردی در احترام به خانمهای هموطنشان نشان ندادند و حتی خود اعضای تیم ملی که میتوانستند به نحوی اعتراض کنند.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    19 4
    شما مسئول نیستی که فقط نامه بدی و بیانیه بزنی و یادداشت بذاری، شما مسئولی که عمل کنی وگرنه چه فرقی با یه وبلاگ نویس داری؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    1 14
    شما ها كه جرات حل مشكلات رو ندارين چرا شعار دادين و چرا نميكشين كنار چرا همه مسايل و مشكلات رو ميندازين گردن همسايه قبلي راستي توي اپارتمان ما اين روزا اساس كشي زياد شده يعني بنظر شما باز مقصر احمدي نژاد؟
  • تیمور RO ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    13 0
    عالی بود
  • علی A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 13
    دوستان غیرتی کجان این فاجعه بزرگو جمع کنن.زن ایرانی و ورزشگاه
  • آرمان IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    11 2
    با بیانیه نوشتن و کلمات پر طمطراق به کار بردن کاری درست نمیشه.اگه راست میگید ثابت کنید که میتونید کاری انجام بدید.یا نمیخواید کاری انجام بدید یا توانشو ندارید.
  • بابک EE ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    12 2
    آقایون جهت حمایت از خانوما مسابقاتو تحریم کنید تا خانومها راحت برند استادیوم تماشای والیبال اینقدر هم آقایون مورد توهین قرار نگیرند خبر جان نترس مطلبو بچاپ
  • حمید IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    4 8
    خود آقا از طرفداران ورزش والیبال هستند به نظرمن حضوربانوان باتدبیر ایشون می تونه حل بشه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    14 1
    اونایی که به این نظرها رای منفی می دن دردشون چیه؟منظورشون اینه که نه خانمها نباید بیان ورزشگاه؟ خب دیگه. بعد می گیم مملکت چرا اینجوره. فرهنگ مردممون پایینه کاری به بالاییا نداره. خودخواهی و خودکم بینی داریم.
  • pouya IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 1
    پیشنهادی دارم برای حضور زنان در ورزشگاه ها زنان و دختران اقلیت مذهبی زرتشتی ,کلیمی ,مسیحی و.....همراه همسران و یا فرزندانشان در مسابقات حضور یابند تا شاید بتوانیم با کمک همدیگر برای جلوگیری از از دست دادن حق میزبانی تلاشی کرده باشیم
  • حنیفا A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    1 1
    واقعا چی شده بعضی خانما ارزش واقعی خودشونو گم کردن و رفتن به استادیوم دغدغشون شده و باعث خجالته که بعضیا بابت زن بودن برا این مسئله ناراحتن و دنبال برابری حقوق زن ومردن و فمینیسمی که در غرب عنوان شد و دیگه خودشون نمیتونن جمش کنن ،حالا اینجا بعضیا دنبال افکارشن وبراشون دغدغه شده ، اگه مساویه اول همونا که عنوان میکنن تشریف ببرن سربازی جتگی چیزی پیش اومد میدونو پر کنن و دنبال مهریه و این چیزا هم نباشن و دیگر حقوق برابر. کلا تو این مسئله وقتی باریکن داور گزارشگر فیلم بردار کلا تمام پرسنل برگزاری مسابقه آقا به قولی مجلس مردونس چه اصراریه ی خانم وارداین مکان شه ، ی جورایی با این مطالبه شان و منزلت ی خانم ایرانی پایین میاد ، عاقلانه فکر کنیم مطالبات ما باید خیلی بالاترازاینا باشه آخه اصلا قشنگ نیس
  • حامد IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    6 2
    درود به غيرتت خانم مولاوردی ..