محمد زاده مهمان برنامه بهرام شفیع بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد زاده رییس کمیته انضباطی مهمان برنامه ورزش و مردم بود. او ابتدا در پاسخ به این سوال که چرا کم مصاحبه می کنید گفت: «مصاحبه کردن مهم نیست، مهم رسیدگی به پرونده ها است. اگر من مصاحبه کنم ممکن است کمیته و فوتبال به حاشیه برود به همین دلیل کمتر مصاحبه می کنم.»
علی اکبر محمدزاده درباره برخورد با بازیکنانی که روی بدنشان خالکوبی دارند، هم گفت:« با بازیکنانی که قبلا این کار را انجام داده‌اند برخوردی نداریم، اما با کسانی که به تازگی این کار را انجام داده‌اند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد. حداقل بازیکنان باید روی خالکوبی‌های خود را بپوشانند. البته این کار در میان بازیکنان کاهش یافته است.»

او در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «حاشیه ها در فوتبال زیاد است. همین که ما خودمان جنجال نکنیم یک فضای آرام بر فوتبال حاکم خواهد شد.»

شفیع از او سوال کرد که شما کمتر حرف می زنید اما در یک طرف دیگر و در سازمان لیگ کمیته ای به نام صیانت وجود دارد که علیپور رییس آن است. این با کار شما تداخل ندارد؟ محمد زاده گفت: «ارکان فدراسیون فوتبال تعریف شده است. فیفا هم روی این موضوع تاکید کرده است. ما در فیفا هم کمیته اخلاق داریم. اصلا آیین نامه های خودمان را از فیفا گرفته ایم. اما اینکه در کنار ما کمیته ای بخواهد اظهار نظر کند ما مخالف هستیم و این مخالفت را به تاج هم اعلام کرده ایم. ما خودمان دو دیوان داریم که کارهای تحقیقاتی را انجام می دهند. به نظرم لزومی ندارد که کمیته ای به نام صیانت حضور داشته باشد. این موازی کاری است.»

شفیع در ادامه سوال کرد، مدتی است که خبری از منشوری ها نیست. دیگر نیستند یا ... رییس کمیته اخلاق گفت: «رعایت حدود و حریم افراد برای ما مهم است. حرمت یک انسان بالاتر از حرمت خانه خدا است. اگر بدون دلیل و مدرک و بدون استناد رای صادر شده باشد و کسی را محروم کنیم شکننده است. من از خودم شروع می کنم. اگر بدون دلیل علیه من در رسانه ها بنویسند چقدر آبرویم می رود؟ ما حق نداریم چون رییس کمیته اخلاق هستیم به راختی اسم هر کسی را ببریم.»

 

شفیع از او درباره تبانی ها در هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول سوال کرد. اتفاقی که محمد زاده درباره اش گفت: «ما موارد زیادی داشته ایم. چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول. ما از آنها دعوت کرده ایم تا به کمیته اخلاق بیایند. فیلم ها را مورد بررسی قرار می دهیم. ما متخصصانی داریم که با کد فیلم ها را تماشا می کنند و نظر می دهند. تمام این کارها را خارج از غوغای رسانه ای انجام می دهیم.»

تخلف در لیگ برتر بیشتر است یا لیگ دسته اول؟ محمد زاده توضیح می دهد: «در لیگ برتر و با توجه به اینکه بازی ها پخش زنده می شود و نظارت ها بیشتر است این موارد کمتر اتفاق می افتد.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =