چرا نباید برای بیانات رهبر انقلاب مصداق تراشی کرد؟ / پرونده

با رجوع مجدد به بیانات رهبر انقلاب می بینیم که ایشان در سخنرانی خود در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به هیچ فرد خاصی اشاره نداشته اند.

عبدالله احمدي: با وجود برخي بد اخلاقي ها و جوسازي هاي جناحي عده اي كه همواره علاقه به تفسير به راي سخنان ايشان به نفع خود دارند، مي بينيم كه در اين سخنان تاريخي مخاطب ايشان درباره هوشياري نسبت به خطر تحريف خط و مسير امام(ره) آحاد ملت است.(اينجــا)

همچنين روزی که رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند:در مسائل هسته‌ای مواضع همان است که علناً اظهار کردیم.دقیقاً همان موارد زباناً و کتباً به مسئولان گفته شده ومواضع اساسی نظام این‌هاست، برادران ما مشغول کار و تلاشند، واقعاً در این زمینه‌ها کار می‌کنند.(اينجــا) با این سخن حکیمانه حجت را بر همگان و کسانی که امروز دلواپس شده اند، تمام کرد.

همواره دلسوزان نظام بر این نکته بسیار مهم تاکید کرده اند که نباید برای سخنانی که رهبر انقلاب در مقاطع مختلف و با موضوعات گوناگوني مطرح کرده و می‌کنند، مصداق تراشی کرد و از بیانات ایشان نیت خوانی کرد تا به این بهانه دیگران را مورد هجمه قرار داد در حالی‌ که این نوع رفتارها، حتما و قطعا خلاف نظرات صریح و شفاف رهبرانقلاب است.

در همین رابطه، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی،عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  نیز در این باره به خبرآنلاين گفت: رهبرانقلاب هرجا که مصلحت بدانند درباره موضوعات مختلف تذکرات لازم را می‌دهند و نظر خود را نیز با صراحت و به طور شفاف بیان می کنند. (اینجـــا)

حشمت الله فلاحت پیشه، کارشناس مسائل سیاسی و نماينده دوره هشتم مجلس نیز مخاطب تذکرات رهبری در مراسم ارتحال امام (ره) را جوانانی دانست که به دور از انقلاب و امام بودند. (اینجــا)

در همین حال؛ محمدرضا تابش، نماينده مردم اردكان در خانه ملت نیز در این باره تصریح كرد: مصداق تراشی برای سخنان رهبری جفای به انقلاب است. وي افزود: رهبری در بیاناتی که هر سال در مرقد مطهر حضرت امام (ره) دارند به مسائل کلی و کلان کشور و خط مشی ها و راهبردها اشاره می کنند.  (اینجــا)

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز تاكيد كرد كه رهبرانقلاب در بیانات خود هر مصداقی که مد نظر داشته باشند را با صراحت اعلام می کنند و نیازی به ترجمه، تفسیر و گفتگو از جانب ایشان نیست. (اینجــا)

همچنين حجت الاسلام جعفر منتظری ، رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه هيئت عمومي ديوان به سخنان رهبر انقلاب در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) اشاره كرد و يادآور شد: تخریب و تحریف شخصیت آنانکه در تاریخ اثرگذار بوده‌اند، بی‌سابقه نیست و بر اساس تصریح قرآن در زمان حضرت رسول(ص) نیز دشمن و اشخاصی که به دنبال منافع بودند، همواره در تلاش بودند تا شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) را تحریف کنند. (اینـــجا)

اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامي که در گفتگو با خبرآنلاین درباره شخصیت امام خمینی (ره) گفتگو می کرد با اشاره به این نکته خاطرنشان كرد:امام(ره) در روند جریان سیاسی و اداره حکومت و دوران رهبری خود نه افراط داشتند نه تفریط و حتی باید بگویم ایشان نه راست بودند و نه چپ و تنها در یک خط مستقیم و ثابت بودند.(اینجــا)

محمدرضا صادق، مشاور رسانه ای رئیس جمهور نیز در این رابطه تاکید كرد: شخصیت امام (ره) باید برای نسل هایی که زمان ایشان را درک نکردند به درستی معرفی و شناسایی شود. (اینجــا)

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427535

برچسب‌ها