تسنیم نوشت:

منابع خبری از بازداشت قاتل سیاه پوستان کلیسای کارولینای جنوبی خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "دیلان روف"منابع خبری از بازداشت قاتل سیاه پوستان کلیسای کارولینای جنوبی خبر می‌دهند.
امروز (پنج‌شنبه) دیلان روف در داخل یک کلیسا در منطقه چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا اقدام به تیراندازی کرده است. رسانه‌ها از کشته شدن دست‌کم 9 نفر در این حمله خبر دادند.

شهرهای مختلف آمریکا طی سال اخیر شاهد تظاهرات مردمی علیه رفتارهای تبعیض آمیز پلیس این کشور نسبت به سیاهپوستان بود.

در همین حال واحد مرکزی خبر نوشت: شبکه سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد مظنون تیراندازی کارولینای جنوبی فردی سفید پوست به نام دیلان روف بیست و یک ساله معرفی شده است.

رییس پلیس چارلستون در این باره گفته بود: ما اطلاعات حاوی تصاویر مظنون و خودرو او را در سطحی وسیع در تمام ایالت های ساحل شرقی آمریکا پخش کرده ایم به این امید که منجر به شناسایی و دستگیری وی شود.

شبکه تلویزیونی ای پی تی ان نیز گزارش داد: گرگوری مولن (Gregory Mullen)، رئیس‌پلیس شهر چارلستون، طی کنفرانس خبری اخیر خود درباره عامل تیراندازی به کلیسای اِمانوئل در ایالت کارولینای جنوبی گفت: طی چند ساعت گذشته، ما تصاویر دوربین های مداربسته از مظنون این پرونده و همچنین خودروِ او را دریافت کرده ایم.

آنچه ما تمایل داریم از شما (خبرنگاران و رسانه ها) بخواهیم این است که به ما کمک کنید و این اطلاعات را، به صورت هرچه گسترده تر، به سمع و نظر مردم برسانید. چنانکه من پیش از این نیز گفته بودم این (مظنون) فردی بسیار خطرناک است و ما به کمک مردم برای شناسایی او در اسرع وقتِ ممکن نیاز داریم. 

شبکه تلویزیونی ای پی تی ان سپس تصاویر برداشته شده توسط دوربین های مدار بسته را از این مظنون و خودرو سیاه رنگ او پخش کرد.
اداره پلیس چارلستون نیز همین تصاویر را به صورت رنگی و واضح روی یک اعلامیه چاپ و منتشر کرده است و در بالای آن نوشته است «نیاز به شناسایی» دارد.

رئیس‌پلیس چارلستون افزود: ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم او (مظنون) در حوالی چارلستون نیست؛ البته او ممکن است در خارج (از چارلستون) باشد و از اینرو ما اطلاعات (و تصاویری) را که داریم در منطقه ای وسیع با کمک نیروهای همکارمان در قوای اِعمال کننده قانون (پلیس) در سراسر (ایالت های) ساحل شرقی آمریکا توزیع کرده ایم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =