ایسنا نوشت:


یک عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در کوران مبارزات و در دوران خفقان ستمشاهی با مبارزه ،سخنرانی و نام بردن از امام، ولایتمداری خود را به اثبات رسانده است.

 حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری،در آیین معارفه امام جمعه سرخه و در زادگاه رییس جمهوری با تجلیل از ولایتمداری مردم سرخه و حمایت های همیشگی مردم و نخبگان این شهرستان از نظام مقدس اسلامی اظهار کرد: دکتر روحانی رییس جمهوری کشورمان که طول سال های مبارزه با شاه همواره با نهضت امام(ره)همراه بوده، نخستین کسی بود که از بنانگذار فقید جمهوری اسلامی با عنوان"امام خمینی"یاد کرد.

وی همچنین از آیت الله ارسطو و آیت الله محمدرضا فیض از دیگر علمای شهرستان سرخه به نیکی یاد کرد و افزود: سرخه که همواره عالمان دینی بسیاری در دامان خود پرورده است، در طول سال های دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

عضو اولین مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب همچنین با اشاره به مذاکرات ایران با شش قدرت جهانی، تصریح کرد: بی تردید تیم مذاکره کننده ایرانی در این مذاکرات، ضمن دفاع از حقوق ملت و نظام، هرگز تسلیم زیاده خواهی های دنیای استکبار نخواهد شد.

اختری، با اذعان به اینکه اعضای تیم هسته ای کشورمان تابع نظر و رای مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: همه مسئولان نظام و بویژه تیم هسته ای جمهوری اسلامی در این مذاکرات به منویات معظم له عمل کرده و ذره ای از حقوق ملت کوتاه نخواهند آمد.

وی بر حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار بر مواضع به حق خود ایستاده و از آرمان های انقلاب ، امام و شهدا دفاع خواهد کرد.

این عضو شورای سیاستگذاری های ائمه جمعه کشور، با بیان اینکه برداشتن تحریم ها تاثیر زیادی بر وضعیت اقتصاد نخواهد داشت، ادامه داد: بخش اعظم مشکلات اقتصادی فعلی کشور ما، ریشه در مسائل داخلی دارد و لذا باید برای مقابله با مشکلات اقتصادی به دنبال بهبود شرایط و رفع مشکلات داخلی باشیم نه تحریم ها؛ چرا که کارشناسان عامل نزدیک به 80درصد مشکلات امروز را در مسائل داخلی ارزیابی کرده اند.

وی به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: راه رویارویی با مشکلات اقتصادی امروز کشور را باید در" اقتصادمقاومتی "جستجو کرد.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    اگر رهبر اجازه مذاکره داده چرا دلواپسان جلوی دستور رهبر ایستادگی میکنند؟؟