ایسنا نوشت:

مدیر دفتر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق خراسان جنوبی، کرمان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش باد، رگبار موقتی باران و گاهی رعد وبرق پیش بینی می‌شود. این وضعیت امروز درشمال غرب و ارتفاعات البرز در استانهای گیلان،‌ مازندران، گلستان،‌ سمنان و قزوین نیزرخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: امروز دربرخی نقاط استانهای اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان دربعدازظهر وزش باد و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک دور از انتظار نیست. روزهای جمعه و شنبه با افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق جنوب غرب و سواحل خلیج فارس مواج خواهد شد. درسایر مناطق کشور نیز آسمان صاف و آبی بوده و دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش نسبی خواهد داشت.

وی درباره وضعیت هوای استان تهران گفت: هوای این استان در روز جمعه صاف در پاره‌ای از نقاط همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. همچنین دربعدازظهر رشد ابر درارتفاعات و وزش باد برای آن پیش بینی می‌شود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به 27 درجه و در خنک‌ترین زمان به 25 درجه می‌رسد.

وظیفه ادامه داد: در روز شنبه نیز آسمان تهران کمی ابری خواهد بود. درشهرهای جنوبی نیز وزش باد واحتمال باد و گرد وخاک پیش بینی می‌شود. دمای هوا درگرم‌ترین زمان به 38 درجه و درخنک ترین زمان به 26 درجه می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =