گزارش یورونیوز از حمله مرگبار به کلیسان سیاهپوستان آمریکا

تیراندازی صبح پنجشنبه در یک کلیسای تاریخی جامعه سیاهپوستان شهر چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا چندین کشته برجای گذاشت.

 

 

 

 

تیراندازی صبح پنجشنبه در یک کلیسای تاریخی جامعه سیاهپوستان شهر چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا چندین کشته برجای گذاشت.

پلیس آمریکا بر روی حساب کاربری خود در تویتر اعلام کرده در جستجوی فرد مظنون به دست داشتن در این تیراندازی است. بر اساس اطلاعاتی که در خصوص مشخصات ظاهری فرد مظنون در اختیار پلیس قرار گرفته، وی بیست و یک ساله، سفیدپوست و بدون ریش است و شلواری جین به تن دارد.

رئیس پلیس ایالت کارولینای جنوبی نیز در یک کنفرانس خبری ضمن نژادپرستانه قلمداد کردن این جنایت، شمار قربانیان آن را تاکنون نه نفر اعلام و تاکید کرده است یکی از دو مجروحان این حمله مسلحانه به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شده اند.

تیراندازی زمانی صورت گرفته که حاضرین در کلیسا مشغول مطالعه کتاب مقدس بودند. برنامه ای معمول در کلیساهای جنوب ایالات متحده آمریکا که همانند روزهای یکشنبه در طول هفته نیز به صورت انفرادی و گروهی برگزار می شود.

با گذشت نزدیک به نه ساعت از زمان وقوع حادثه و علیرغم استقرار شمار قابل توجهی از نیروهای امنیتی در منطقه و نیز استفاده از امکانات گشت هوایی، هنوز ردی از فرد مظنون که از سوی پلیس «فردی بسیارخطرناک» توصیف شده، به دست نیامده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =