ایسنا نوشت:

مدیر دفتر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی از نقاط شمال غرب کشور و جنوب استان سیستان و بلوچستان رگبار موقتی، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت بطور خفیف‌تر در سواحل شمالی رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: روز جمعه (29 خرداد ماه) بارندگی در جنوب شرق و شرق کشور به وقوع می‌پیوندد. همچنین در دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره‌ای نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر دفتر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه اظهارکرد: پنجشنبه(28 خردادماه) شدت باد در آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل،جنوب سیستان و بلوچستان است. جمعه(29 خردادماه) شرق خلیج فارس مواج است و تا اواسط هفته آینده برای شرق و جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره هوای استان تهران گفت: هوای این استان پنجشنبه صاف در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی و گاهی باد و گرد و خاک و در بعد از ظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا 36 و 25 درجه سانتیگراد است.

وظیفه در پایان اظهارکرد: هوای استان تهران جمعه صاف در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی و گاهی باد و گرد و خاک خواهد بود. دمای هوا درگرم‌ترین زمان به 37 درجه و در خنک‌ترین زمان به 26 درجه می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =