۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش ثبت نام و امریه آنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح تایید شده، اول تیر ماه به خدمت اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، اين سازمان به اطلاع کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي که در طرح سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش ثبت نام نموده و امريه آنان توسط ستاد کل نيروهاي مسلح مورد تاييد قرار گرفته است، مي رساند، اين دسته از مشمولان مي بايست، دوشنبه اول تيرماه 1394 در ساعت و محلي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزشي نيروهاي مسلح ابلاغ شده حضور پيدا کنند.

آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح باعنوان سرباز معلم نشده اند، مي توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي(پليس +10) نسبت به اخذ برگه مذکور و يا اطلاع از آخرين وضعيت خود اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمايند. ضمنا در صورت عدم صدور امريه، بايد صرفا مراتب از وزارت آموزش و پرورش پيگيري شود.

عدم حضور به موقع در زمان و محلهاي تعيين شده غيبت محسوب شده و براي غايبين ضمن درج اضافه خدمت در سوابق آنها، از بکارگيري در اين طرح محروم مي شوند.

لازم به توضيح است آموزش اين مشمولان درمراکز آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شده و آنان پس از اتمام اموزش در وزارت آموزش و پرورش بکار گيري مي شوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =