زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

قصد داریم پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم. از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

17231

 

 

کد خبر 426856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    با سلام در شهر زاهدان ، مدت 8 ماه است که در خیابانهای زاهدان و علی الخصوص خیابان دانشگاه از ساعت 9 الی 1 شب شاهد ویراژ و حرکات خطرناک ماشینها هستیم که متاسفانه پس از تماسهای مکرر با پلیس 110 این مشکل هنوز پابرجاست و هز شب هم اوضاع بدتر می شود. این موضوع باعث کشته شدن یک شهروند نیز شده است . پللیس اذعان دارد که وشیف آنها نیست که با موضوع برخورد کنند.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    1 0
    دختر من علاقه به ادامه تحصیل در دانشگاه دارد ولی متاسفانه هزینه کلاسهای پیش دانشگاهی بسیار زیاد است واو مجبور است درس ودانشگاه را فراموش کند لطفا پیگیری کنید برای رفتن به دانشگاه این مانع بزرگ از سر راه جوانها برداشته شود ویا مراکز دولتی با هزینه پایین بوجود آید هر چند که این مراکز هیچ فایده ای به جز پر کردن جیب صاحبانشان ندارند. مدارس دولتی حدود 4 تا 6 میلیون هزینه دریافت می کنند
  • آرش محمدی A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 0
    باسلام و خسته نباشید طاعات و عبادات قبول اینجانب آرش محمدی متاهل و دارای دو فرزند شاغل شرکت ایساکو که از تاریخ ۹۳/۲ تا کنون بیکار میباشم و پرونده اینجانب در اداره کار اهواز و دیوان عدالت اداری در حال پی گیری میباشد و با توجه به رای بازگشت به کار حل اختلاف ٬٬د یوان عدالت وقت نظارت برای اپرونده اینجانب رابرچ ۹/ ۱۳۹۴ صادر کرده است...لذا از مسئولین محترم درخواست دارم که با توجه به زمان دوساله رسیدگی ودر مضیقه بودن دستور تسریع در پرونده و برگشت به کار اینجانب را صادر فرمایید...التماس دعا شماره تماس 09169042496
  • نادر سهرابی RO ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    1 0
    سلام کارکنان رسمی شرکت صابون و گلیسیرین سازی خرمشهر مدت 3سال است که فاقد حقوق و مزایا و حتی مساعده و علی الحساب میباشند. مراتب به رییس جمهور، رییس مجلس، منعکس شده است. مخاطبین محترم فکر می کنید ضعف مفرط و شدید مبنی بر عدم دستگاههای اجرایی و نظارتی مبنی بر برطرف شدن مشکل اشتغال و تولید تولید در کجاست؟ آیا اینگونه کارفرمایان در دولت تدبیر و مجلس با عنایت به فرمایش رهبر فرزانه مبنی بر اتکاء به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی جایگاهی دارند.
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 0
    عدد و رقم کلیه سرمایه گزاری های ریز و درشت دولتی باید با معیارهای جهانی سرمایه گزاری بخورد و مردم باید بتوانند به ریز دقیق این اعداد دسترسی داشته باشند. در اینصورت نقد سرمایه گزاری ها اسان و قبل از هدر رفتن بیت المال سرمایه ما ملت هدر نمی رود.
  • اميررضا A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    5 0
    با سلام ما معلمين شهرستان هاي دهلران و مهران از استان ايلام هستيم.با توجه به اينكه اين شهرستان ها در نقاط صفر مرزي قرار دارند،چرا حق نوار مرزي به ما تعلق نمي گيرد..خواهش منديم پيگيري نماييد. با تشكر
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    من برای پروازی که از مهرآباد داشتم از شهرستان با اتوبوس به ترمینال غرب رفتم هنگام پیاده شدن از اتوبوس عده ای به عنوان اینکه تاکسی لازم دارید دوره ام کردند و بالاخره یکی از ترمینال غرب با ماشین شخصی به مهرآباد رساند که فاصله کمی بود هنگام برگشتن از سفر با تاکسی های مهرآباد به ترمینال غرب رفتم و آنجا متوجه شدم که مسافرکش ترمینال غرب به مهرآباد 10 برابر کرایه بیشتری گرفته بوده چرا به وضعیت ترمینال غرب رسیدگی نمیشود ؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    در سال 2011 از دانشگاه کارلتون کانادا فارغ التحصیل شدم. این دانشگاه از نظر وزارت علوم در رده ممتاز قرارگرفته است. از سال 2012 که برای ارزیابی مدرک به وزارت علوم مراجعه کردم اعلام کردند نیاز به تایید اصالت مدرک توسط وزارت امور خارجه می باش. پس از مراجعه به وزارت امور خارجه اعلام شد به دلیل تعطیلی سفارت کانادا در ایران امکان تایید اصالت مدرک وجود ندارد. این درحالی است که برخی از دوستان بنده با توجه به آشنایانی که در وزارت امور خارجه داشته اند موفق به اخذ این تاییدیه شدند. ظاهرا تعطیلی سفارت کانادا پروسه تایید اصالت را با دشواری هایی روبرو کرده است که کارمندان وزارتخانه زحمت این کار را تنها برای آشنایان به جان می خرند
  • بی نام A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    باسلام. درحالی که ادارات دیگر به کارمندان خود امکانات رفاهی می دهند،آموزش وپرورش تنها امتیازی که به ما اولیای فرهنگی داده بود را گرفته وماباید نصف شهریه مدارس تیزهوشان را پرداخت کنیم.من معلم پول شهریه راندارم چکار کنم. رسیدگی شود لطفا. بامسئولین هم تماس گرفتیم فایده نداشت.باتشکر
  • محسن IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    لطفا از دانشگاه آزاد بخواهید توضیح دهد وضعیت متقاضیان دکتری در این دانشگاه چگونه است؟ بلاتکلیفی و بی برنامگی دانشگاه موجب سردرگمی و استرس در متقاضیان شده هر روز خبری در خصوص تایید یا رد شدن برخی رشته محل ها میاد. دانشگاه اگر برای رشته ها مجوز نگرفته بر چه اساسی از دانشجویان برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده؟ آیا لیست دانشگاههای دارای مجوز که اخیرا وزارت علوم منتشر کرده نهایی است؟ آیا در سایر شهرها که در این لیست نیستند امسال پذیرش دانشجو صورت خواهد گرفت؟
  • مهدی A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    باسلام واحترام بنده در بندرعباس زندگی میکنم حدفاصل چهاراه فاطمیه.شاه حسینی،متاسفانه مدتی هست سارق موتور سوار تو کوچه های اطراف چهاراه فاطمیه زیاد شده،چند مدت پیش خودم گرفتارشدم امشب هم داداشم،همه چیشو گرفتن،خواهشا پیگیری بفرمایید
  • یک ایرانی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    با سلام فی الواقع بعد از درج خبر مشهد بهشت مشکلات شرکتهای بی نام و نشان اندکی در نشر مشکلات عدیده ی شرکت پردیس بان توسط یک رسانه ی مستقل امیدوارم شدم حقیقتا من یک محصل دانشگاهی هستم که شوربختانه تمام سرمایه ی چندیدن سال زحمتکشی خودم رو در با توجه به تبلیغات ریز و درشت این شرکت در رسانه ی ملی و محیط شهر خودم که بطور قانونی فعالیتش رو شروع کرده بود سرمایه گذاری کردم. از شما به عنوان یک رسانه تقاضا دارم که با جدیدت هرچه تمام حجم عظیم تخلفات این شرکت رو در سایتتون باز نشر بدید که که همگان ماهیت این شرکت رو بشناسن که کسان دیگری اسیر این شرکتها نشوند و سرمایه ی من و بیش از6000نفر دیگه به دستمون برگرده. درپایان اعلام آمادگی می کنم تا در صورت لزوم کلیه سندهای تخلفات این شرکت رو براتون ارسال کنم.
  • شهر جديد پرند IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    مسئولين محترم شهرداري و شوراي اسلامي شهر جديد پرند با سلام و احترام لطفا براي نصب سرعت گير، علائم راهنمايي و رانندگي و چراغ راهنما در سطح شهر اقدام كنيد. غير قابل باور است كه اين شهر حتي يك چراغ قرمز هم ندارد.
  • شهروند A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    پارک سدروس واقع در شهرک غرب خیابان ایران زمین فاقد روشنایی کافی وسطل زباله است علی الخصوص بالای قسمت جنوب پارک چندین بار هم با 137 و........تماس گرفتیم اقدامی نشده شماره پیگیری هم دارم لطفا اقدام نمایید