نماینده مردم یزد در مجلس پیشنهاد داد: برای به وحدت رسیدن اصولگراها در انتخابات مجلس دهم، شورایی متشکل از چهره‌های مختلف این جریان دور هم جمع شوند و تصمیم‌گیری کنند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره سازوکارهای اصولگرایان برای به اجماع رسیدن در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: من موانع جدی در راه وحدت اصولگرایان نمی‌بینم. چراکه اصولگراها در اصول مشترک هستند و اختلافات تنها به دلیل سلیقه‌های متفاوت است.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: اصول مشترک باعث می‌شود وحدت در این جریان شکل بگیرد و بعید می‌دانم سلایق مختلف تبدیل به مانعی برای به وحدت رسیدن آنها شود.

جوکار گفت: برای به وحدت رسیدن لازم نیست همه ساختارهای اصولگرایی با هم ادغام شوند. هر کسی می‌تواند ساختار خودش را داشته باشد و مسیر خودش را برود و خط و مشی خود را دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه اصولگراها برای انتخابات مجلس دهم قطعا به وحدت می‌رسند، اظهار کرد: برای راحت‌تر شدن کار بهتر است این کار به صورت شورایی انجام شود چراکه هیچ کدام از چهره ها نمی‌توانند همه اصولگراها را دور هم جمع کنند. بنابراین همه چهره‌های اصولگرا دور هم جمع شوند و شورای تصمیم‌گیری را تشکیل دهند و مسائل را حل و فصل کنند. بعدا در انتخابات مشخص می‌شود که سرلیست چه کسی باشد.

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =