علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی از امید نوروزی، قهرمان المپیک خواست تا رفتارهای عصبی آنی خود را درمان کند.

 

ایسنا نوشت: علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی به رفتار امید نوروزی در مسابقات انتخابی تیم ملی واکنش نشان داد. او در این باره گفت: «کاری که او کرد به هیچ وجه زیبنده یک قهرمان المپیک نبود. نوروزی باید بیشتر خویشتن‌داری می‌کرد و خودش را کنترل می‌کرد. شرایط مبارزه هم طوری نبود که او بخواهد دست به چنین اقداماتی بزند. اختلاف 4-5 پوئن چیزی نبود که او بخواهد به هر شکل آن را جبران کند. به عنوان یک برادر از او تقاضا دارم این بحث عدم کنترل خودش را هرچه سریع‌تر درمان کند. نوروزی با آن عصبانیتی که داشت می‌توانست با چوبی که در دست گرفته بود حتی یک آدم هم بکشد. آن وقت اگر بعد از آن می‌گفت عصبی بودم، آیا کسی این حرف را قبول می‌کرد؟ آیا با عذرخواهی می‌شد آن اتفاق را جبران کرد؟ من نمی‌دانم که نوروزی در چه وضعیتی بود که دست به چنین کاری زد. بحث انتخابی تیم ملی را همه تایید کرده‌اند و فکر نمی‌کنم این موضوع بلایی باشد که بخواهد سر برخی کشتی‌گیران آورده شود و قانونی بود که برای همه اجرا شد نه یک عده خاص.»

نایب رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: «البته باید حرف‌های این دو قهرمان بزرگ هم شنیده شود و بدانیم که انگیزه آن‌ها از گرفتن چنین تصمیماتی چه بوده است. اقدام نوروزی به هیچ وجه مورد خوشایند تماشاگران حاضر در سالن واقع نشد و حتی آن‌ها درصدد برخورد با او هم بودند اما با این وجود انسان جائزالخطاست و باید حرف‌های آن‌ها نیز شنیده شود.»

 

حیدری با بیان اینکه شان یک قهرمان المپیک این است که بسیار پخته‌تر عمل کند، گفت: « خیلی از حاضران در سالن کودکان و نوجوانانی بودند که این قهرمانان را الگوی خود قرار داده بودند و با دیدن چنین حرکاتی واقعا از کرده خود پشیمان می‌شوند و حتی خانواده‌هایشان نمی‌گذارند که به سمت ورزش کشتی بیایند. اینکه اقدام نوروزی باعث شد به حیثیت کشتی خدشه وارد شود بسیار دردناک است وگرنه ما می‌توانیم او را ببخشیم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    20 30
    فعلا باید چند سال محروم بشه که الگو برای دیگر ورزشکاران نشه
  • نیما A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    33 14
    به جای اینکه اینقد بش گیر بدین و به زخمش نمک بپاشین، بررسی کنین چرا اینطوری شده. چرا قهرمان المپیک باید اینقد تحت فشار باشه. مطمئنا کمک به این کشنی گیر کمک به سایر کشتی گیران و البته کمک به بهبود ورزش کشتیه.
  • آرشام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    38 9
    4 تا حرف حساب از خوش تیپ کشتی ، علیرضا حیدری
  • بینام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    25 17
    آقای حیدری فراموش کردی خودت تو خیابون با مردم درگیر میشی چیکار میکنی ؟ استاد اخلاق شدی
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    26 17
    مشکل امید نوروزی اینه که مثل خیلی ها حاضرنشد چاپلوس وزیر ورزش رو بکنه. از خیلی ها منظورم اصلا شما نبود آقای حیدری
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    43 5
    امثال شما وقتی الگوی این جوانان هستید این هم نتیجش میشه. آقای قرایی با قمه آدم نصف می کنه اون یکی با تفنگ آدم میکشه بعد فقط بلدین آقا تختی آقا تختی کنین
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    7 10
    متاسفانه تو مملکت ما اکثر کشتی گیرها تا گوششون میشکنه و بدنسازی میکنن وارد فاز لات بازی و گردن کلفتی و این وادی ها میشوند و فکر میکنن که کشتی گیر شدن دیگه باید همه از این افراد حساب ببرند و خلاصه یک نمونه دیگر هم همون محمود کدخدایی و یک کشتی گیر دیگر که تو کرج زندگی میکرد و شده بود یک خلافکار تمام عیار . متاسفانه روحیات کشتی به سمت خلاف و درگیری و این مسائل ها هست .و البته افراد با جنبه هم توشون کم نیستن و به امی روزی که همه ورزشکارهای عزیز ما روحیات جوانمردی و گذشت را پیشه کنن . انشااله