محمد بنا سرمربی سابق کشتی فرنگی ایران به اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنا که مدت هاست از کشتی فرنگی دور مانده و از خانه، اتفاقات این رشته را دنبال می کند، در صفحه اینستاگرام خود درباره اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی نوشت:
بنام دوست... به خدا، وا گذاشته بودم، همه چيز را در رابطه با کشتي که زماني به آن عشق مي ورزيدم، ولي مسائلي پيش مي آيد که باز بايد سکوتم را بشکنم، من توجيهي در رابطه با کار اميد نوروزي ندارم چون به عنوان يک الگو و قهرمان المپيک کارش خيلي زشت بود.
ولي چطور مي شود قهرماني که هميشه يک الگو اخلاق بوده و در ميدان هاي بزرگ همچون سرباز براي کشورش افتخار آفريني کرده است اينچنين مي کند؟! ياد دارم اميد را که قبل از المپيک با سعيد عبدولي در جام يادگار هر دو در يک وزن بالاتر تمامي حريفان را شکست دادند.
اميد يک مبارز است و هيچ وقت از مبارزه در ميدان هاي بزرگ فراري نبوده است، مسابقات داخلي با قابليت هايي که داشت چيزي نبود. ولي نمي دانم که در اين يکي دو سال چه گذشته است! که اينان را اين چنين پرخاشگر و نافرمان مي بينم.
اگر در سال هاي قبل انتخاب طور ديگري بود تقصير با آنها نبوده. من اين گونه مي خواستم چون اصولا فرنگي به عنوان يک طفل نورس بايد جور ديگري اداره مي شد تا بزرگ شود. ما به نيروهايمان در جاي خود فرصت مي داديم تا توانايي هايشان را نشان دهند ولي به راهش! در اين دوران به گفته کارشناسان و اساتيد، انتخابي باعث انگيزه مي شود... در قديم همه هم انگيزه داشتيم و هم مدال هاي فراوان... و بهترين تيم دنيا. که عناوينش قهرماني هاي فراوان در آسيا و جهان و مدال در تمام اوزان در سطح دنيا و در نهايت بزرگترين افتخار وزرش کشور در تمام اعصار قهرماني المپيک.
و حال ... چه شد که اميد و اميد ها اين چنين مي کنند، که در گذشته خواب اينجور کارها هم برايشان محال بود و حال هر کس بهانه اي يافته که براي خود تفسيري از اين موضوع مي کند. گذشته و حال را درست مقايسه کنيد هر چند که خودتان نيز در آن زمان بو ده ايد و اين را مي دانيد که کشتي فرنگي هرگز زياده خواه نبوده بلکه هميشه مظلوم واقع شده است.
دوستدار شما محمد بنا
25 خرداد 1394

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    5 10
    حتما کسانی هستند که این جوانان بی تجربه را تحریک می کنند و بر این موج سوار میشوند
  • A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    1 8
    جز دیکتاتوری و اخراج کارکنان چیزی ندیدیم
  • مجتبی A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    19 7
    لطفا به مدیریت خجالت آور خادمها پایان دهید. واقعا امید نوروزی تحت شرایط فشار عصبی دراز مدت دست به این کار زد. کاری نکنید با مشکلاتی که برادران خادم ایجاد میکنند شرایط بدتر شود.
  • بی نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    21 2
    مسئله خیلی ساده است. وقتی وزیر ورزش به اردوی تیم کشتی فرنگی رفت امید نوروزی کسی بود که مثل یک پهلوان چاپلوسی نکرد و بی پرده به وزیر ورزش تاخت و گفت که اگرنمی تواند شرایط مالی ورزشکاران ملی را بهبود ببخشد از وزارت کناره گیری کند. دسیسه واضح ترین تئوری برای حذف هر صدای به حق مخالف وزارت ورزش است.
  • نیما A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    12 3
    ما عادت کردیم به از بین بردن قهرمانان و اسطورهای خود شاید از کوچکی و حقارت خودمونه هنوز قابل تصور نیست که چرا باید اسطوره ی مثل سوریان یا قهرمانی مانند نوروزی و دیگران با کسانی که هنوز الفبای کشتی رو بلد نستند انتخابی بدند. و این ماجرا سر دراز دارد. به نظرم محمد بنا علاوه بر کشتی بلد بودن روانشناسی نیز بلد است که توانست همه بچه ها رو در بهترین شرایط ذهنی و جسمی برای هر مسابقه ای نگه می داشت و مانند سرباز برای کشور خودشون میجنگیندند.
  • علی IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    9 21
    آقای بنا مربی خوبیه اما حاشیه زیاد داره و زود قهر میکنهدر تمام دوره های مربیگری در تیم ملی قهر کرده اظهارات گاه وبیگاهش درباره مسائل کشتی بوی ماهیگیری از آب گل آلود میده ...
  • من IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    8 23
    آقاي بنا از كار زشت دفاع نكنيد. ممكنه به شخصي كردن مشكل شما با فدرسيوان نسبت داده بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    14 13
    ول كن آقاى بنا همه اين داستانها نتيجه پشت كردن شما به تيم ملى و خواست مردمه، واقعاً تاريخ هرگز اين پشت كردن رو فراموش نخواهد كرد... جناب بنا چه چيز تو اين كشور ارزشش بالاتر از شاد كردن دل اين مردم بود كه از تيم ملى فاصله گرفتيد؟