۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران مانند روزهای گذشته امروز و فردا هم شاهد پدیده وزش باد و گرد و خاک است گفت: همچنین گردو غبار در ۱۰ استان و نوار شرقی کشور تداوم دارد.

احد وظیفه افزود: امشب در مناطقی از شمال شرق کشور افزایش ابر به همراه بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گفته وی، پدیده افزایش ابر و بارش پراکنده از بعد از ظهر و اوایل شب و فردا برای شرق و شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال فارس ادامه دارد و در نواحی شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید به همراه گرد و خاک رخ خواهد داد.

وظیفه گفت: امشب و فردا استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، قزوین و اصفهان شاهد بادهای شدید لحظه‌ای و گرد و خاک خواهند بود. همچنین امروز شرق دریای عمان مواج است.

وی با بیان اینکه تهران امروز و فردا شاهد پدیده گرد و خاک خواهد بود، افزود: این پدیده در بعدازظهرها و اوایل شب‌ها در جنوب تهران شدیدتر خواهد بود. همچنین این استان تا اواخر هفته روند افزایشی دما دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان پایتخت صاف گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک است.بیشینه و کمینه دمای تهران با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =