استاندار تهران گفت: برگزاری الکترونیک انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از هرگونه شائبه و حرف و حدیث جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید حسین هاشمی عصر دوشنبه در شورای اداری استان تهران افزود: بر همین اساس طرح برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک به دولت پیشنهاد شده و برگزاری آن در کلان شهرها مورد موافقت قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر الکترونیکی برگزار کردن انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد موافقت قرارگیرد شائبه های مترتب بر انتخابات از بین خواهد رفت و انتخاباتی شفاف و سالم برگزار می شود.

هاشمی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را حرکتی بزرگ توصیف کرد که تمام دستگاه های اجرایی درگیر برگزاری آن خواهند شد.

استاندار تهران در ادامه با تبریک دومین سالگرد تحقق حماسه سیاسی در سال 92 و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: شعار این دولت اعتدال گرایی است و اعتقاد راسخ بر این شعار دارد.

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از کارها در مدت کوتاه عمر دولت شبیه معجزه بوده، گفت: کاهش تورم که به اذعان بسیاری از کارشناسان شبیه معجزه بوده با کمک و عنایت الهی محقق شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از تمام نیروهای متخصص بهره گرفته است، افزود: فعالیت های این دولت بر اساس استفاده از تجربه های نخبگان و کارشناسان است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =