رئیس جمهور در سفر استانی به خراسان شمالی گفت:ما در شرایط تحریم به فکر دریاچه‌های خشک افتادیم. در شرایط تحریم به فکر رودخانه های بزرگ کشور افتادیم. در شرایط تحریم به فکر هامون‌ها و تالاب‌ها افتادیم.

رئیس جمهور گفت:در شرایط تحریم شرایط بنزین را از لحاظ کیفیت اصلاح کردیم. در شرایط تحریم کیفیت گازوئیل را اصلاح کردیم. اینجـا را ببینید.

سندکمیسیون اصل90مجلس در باره سفرسال91 رئیس جمهور سابق

یکی از روزنامه های صبح نوشت: سال ٩١ «نادر قاضی‌پور» به کمیسیون اصل ٩٠ نامه‌ای نوشت و کمی بعدتر محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ٩٠ جزئیاتی از اطلاعات سفر احمدی‌نژاد و همراهان به نیویورک را به او رونوشت کرد. سرانجام کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جواب شکایت قاضی‌پور از احمدی‌نژاد، جوابی ارسال کرد که آن را می توانید اینجــا ببینید.

همسر محمدرضا رحیمی درگذشت

همسر «محمدرضا رحیمی» معاون اول محمود احمدی نژاد روز یکشنبه 24 خرداد به دلیل سکته قلبی در بیمارستان قلب تهران درگذشت. اینجــا را ببینید.

عبارت توفانی"من سرهنگ نیستم" در مناظره معروف انتخاباتی سال 92، در کمتر از چند ثانیه ، به هدف خورد. قالیباف ژنرال در کسری از دقیقه به قالیباف سرهنگ تبدیل شد. او اما گویا دوباره می خواهد ژنرال شود، آن هم در دنیای سیاست. ژنرالی که گویا هم پارلمان را می خواهد، هم کرسی ریاست جمهوری دوازدهم را. اینجــا را ببینید.

دغدغه‌های هاشمی رفسنجانی در مورد مجلس خبرگان

آیت الله هاشمی رفسنجانی که این روزها نزدیکی یک جناح خاص به خود را اعتراف آن جناح به اشتباهات قبلی خود می‌داند، می‌گوید:«اگر می‌بینید بعضی‌ها که قبلاً با من موافق نبودند و حالا همراه شده‌اند؛ من عوض نشده‌ام، بلکه آنها عوض شدند». اینجــا را ببینید.

حسام الدین آشنا از طرف قالیباف تکذیب کرد

حسام الدین آشنا در صفحه گوگل پلاس خود مطلبی در مورد اظهارات اخیر محمد باقر قالیباف شهردار تهران و همچنین صحت این صحبت ها نوشته است او در بخشی از این مطلب آورده "از منبع موثقی جویای صحت این نقلیات شدم ؛ ایشان همه را تکذیب کرد ". اینجــا را ببینید.

 

نمایندگان بر اساس طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که محدوده جغرافیایی هر استان در انتخابات مجلس یک حوزه استانی محسوب شود که تعداد نمایندگان آن معادل تعداد نمایندگان حوزه‌های انتخابیه موجود در استان است. اینجــا را ببینید.

توضیح استانداری تهران درموردحواشی برنامه 13 خردادماه در حرم امام 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران روزیکشنبه در ارتباط با حواشی ایجاد شده در زمان سخنرانی رییس جمهوری در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در شامگاه 13 خرداد با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی ارائه داد. اینجــا را ببینید.


در پی درگذشت همسر محمدرضا رحیمی، رییس جمهور سابق پیام تسلیت صادر کرد. اینجــا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426005