همزمان با 24 خردادماه سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال 92 رئیس جمهور در جمع اصحاب رسانه حاضر شد تا به سوالات آنان پاسخ دهد.

رئیس جمهور در این نشست در خصوص ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: شورای امنیت ملی هیچ مصوبه ای در زمینه ممنوع التصویری کسی ندارد و اگر کسی چنین چیزی را به شورای امنیت ملی نسبت بدهد خلاف کرده و باید طبق قانون مجازات شود.اینجا را ببینید.

رئیس جمهور در نشست خبری با خبرنگاران همچنین درباره ابعاد تحریم آن را  وسیع خواند و تاکید کرد: اما این دولت مدیریت کرد و اگر باقی بماند باز هم مدیریت خواهد کرد. دلیلش این است که در این دو سال هم مدیریت کرده است. دلیلش این است که در بیمارستان های به جای 37 درصد 4.5درصد پرداخت می کند.اینجا را ببینید و اینجا 

یاران احمدی نژاد حزب کارگزاران جدید اند؟

گروهی از وزیران دولتهای نهم و دهم قصد دارند تشکلی را که نام "جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی"(یکتا) نهاده اند اعلام موجودیت کنند.یاران احمدی نژاد گفته اند هدف شان از نشکل،بررسی و گزارش مشکلات کشور به صورت شفاف در موضوعات سیاست خارجی، داخلی، اقتصادی،فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به مسئولان است. اینجا را ببینید.

 دو خبری که تکذیب شد

قربان مهاجران مقدم، رئیس ستاد استقبال مردمی از رئیس‌جمهوری در خراسان شمالی گفت: حذف استقبال خیابانی از رئیس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید، در جریان نوزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهوری در این استان کلید می‌خورد.اینجا را ببینید.

بهزاد نبوی در تماس با احمد توکلی، مدیرمسوول سایت الف خبر منتشر شده در خصوص تصمیم او مبنی بر خروج از ایران و اقامت دائم در آمریکا را تکذیب کرد.اینجا را ببینید.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه لباس اختلاف عذاب است ، خاطرنشان کرد: دشمن یک دست علیه ما توطئه می کند ، بنابراین شایسته است ما هم یک دست به مبارزه با این دشمن برویم. اینجا را ببینید.

باید از دولت روحانی مثل مردمک چشم مراقبت کنیم

صادق زیباکلام در گفت وگویی با تاکید بر حمایت از دولت، گفت:ما باید با تمام وجود پشت دولت آقای روحانی بایستیم و از دولت ایشان حمایت کنیم. حتی من یک اصطلاحی به‌کار برده‌ام که بعضی‌ها مکدر شدند، ولی همچنان معتقد هستم این اصطلاح درست است.من گفته‌ام ما باید از دولت آقای روحانی مانند مردمک چشممان مراقبت کنیم و در این حد عزیز و محترم بدانیم و از او حمایت کنیم.اینجا را ببینید.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:این روزها سخنان زیادی از فروش نفت توسط افراد و جریان‌هائی خارج از وزارت نفت در دولت‌های نهم و دهم و عدم بازگشت پول نفت‌های فروخته شده گفته می‌شود که قطعاً پیگیری آن برای کشور اهمیت زیادی دارد. سئوال‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که پول این نفت‌ها چرا به خزانه برنگشته؟ پول فروش نفت‌ها در دولت‌های نهم و دهم که رقم بالائی بوده صرف چه کارهائی شده؟ پاسخ اعتراضات دیوان محاسبات که در دولت‌های نهم و دهم آمارها و ارقام زیادی از گم شدن پول‌ها می‌داد، چرا هنوز داده نشده؟ و به آنهمه مفاسد که در آن دوره 8 ساله صورت گرفته چرا رسیدگی نشده است؟اینجا را ببینید. 

مجلس ششم شبیه مجلس اول بود

رضا خاتمی در گفت وگویی با بیان اینکه مجلسششم، مجلسي استثنايي بود.گفت: 60 ، 70 درصد نمايندگان مجلس ششم براي نخستين بار به عرصه قدرت و حكومت وارد مي‌شدند. همه بچه‌هاي انقلاب بودند كه بي‌ادعا مشغول خدمت بودند و دنبال نام و نان نبودند تا پيش از آن نهايتا مديركل بودند يا در برخي نهادها مثل جهاد، سپاه و دانشگاه بودند. در سطح كلان شايد مجلس ششم چيزي شبيه مجلس اول بود. همچنين مجلسي فراسنتي و حزبي به معناي واقعي كلمه بود. ديسيپلين حزبي داشت. اینجا را ببینید.


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =