۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

حمله سازماندهی شده به مرکز پلیس دالاس در ایالت تگزاس، خوراک خبری امروز رسانه های آمریکایی را فراهم کرد.

به گزارش خبرآنلاین وب سایت شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد چند فرد مسلح با تیربار به مرکز پلیس دالاس در ایالت تگزاس حمله کرده و خسارات زیادی به بار آورده اند. افراد حاضر در مرکز پلیس دالاس نیز در پاسخ به این حلمه مسلحانه به سمت حمله کنندگان آتش گشوده اند.

در گزارش سی.ان.ان آمده است که شش بسته مشکوک نیز در نزدیکی اداره پلیس پیدا شده و هنگامی که روباتِ خنثی‌کننده‌ مواد منجره به این بسته‌ها نزدیک شده، یکی از آن بسته‌ها منفجر شده است.

پلیس دالاس در گفتگو با خبرنگاران گفته است افراد مسلح در یک ون زره پوش موضع گرفته بودند که پلیس با سلاح سنگین این خودرو را زمینگیر کرده است .

یکی از مظنونان که نیروهای پلیس دالاس با او مذاکره کرده اند خود را جیمز بولوِر معرفی کرده است. پلیس دالاس اعلام کرد ما هنوز نتوانسته‌ایم هویت این شخص را تأیید کنیم که آیا مظنون یاد شده همان شخصی است که ادعا می‌کند یا خیر.
احتمال می‌رود که تا سه نفرِ دیگر نیز همراه این شخص در خودرو زره پوش یاد شده حضور داشته باشند. نیروهای پلیس دالاس ضمن درخواست از مردم این شهر برای ارسال هر نوع اطلاعاتی که درباره این افراد دارند، از ساکنان این شهر خواستند به محل درگیری میان پلیس و مظنونان یاد شده نزدیک نشوند.

پلیس همچنین در حال تخلیه سکنه‌ی برخی از محله‌های دالاس در نزدیکی محل درگیری‌ها است. سی ان ان همچنین گفته است خسارات فراوانی براثر تیراندازی مهاجمان مسلح و همچنین انفجار بسته حاوی مواد منفجره به اداره پلیس دالاس و خودورهای پلیس این شهر وارد شده است.
هنوز از انگیزه این حمله و اینکه ایا مقاصد تروریستی در میان بوده است یا خیر اطلاعاتی منتشر نشده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =