پاسخ همسر مهناز افشار به حواشی ایجاد شده برای این بازیگر و دخترش

پارسینه نوشت:

متن زیر را یاسین رامین، پسر معاون مطبوعاتی دوران احمدی نژاد در مورد حواشی مهناز افشار و تولد فرزندش به صورت اختصاصی ارسال کرده که در ادامه می خوانید: مینویسم؛ نه چون نوشته ها و نویسندگان اهمیتی دارند ،بلکه به پاسداشت حرمت وشعور خوانندگان. 

خوشحال هستم که بلاخره برای گردانندگان سایتهای مشرق و الف این فرصت را فراهم کردم که با کینه ورزی نسبت به همسرم و جامعه هنرمندان، رویای قلبی خودشان را در قالب تیتر "شناسنامه آمریکایی حق مسلم فرزندان ماست" منتشر کنند وبه تبلیغ گسترده آن بپردازند.

هویت ایرانی قدمت ووقداستش به طول تاریخ است وبی نیاز است از دایه هایی که از روی ناچاری چون گزینه دیگری ندارند حامل شناسنامه ایرانی باشند. فراوان بوده و هستند کسانی که همه امکانات عالم برایشان فراهم بوده وباز مفتخر به هویت ایرانیشان مانده اند.تلاش بی وقفه در دو سال گذشته برای لکه دار کردن آوازه یک هنرمند محبوب که امروز به همه نقشهای ملی و فرا ملی اش، نقش یک مادر ایرانی را افزوده است، تنها سو استفاده از صبر، نجابت و بزرگواری نیست، بلکه خیانت آشکاربه فرهیختگی فرهنگی است.
نه فقط در حمایت از "مهناز افشار"، بلکه به احترام خانواده بزرگ هنرمندان ایرانی و بویژه برای رفع نگرانی از دوستداران پر شمارشان ، باید اعتراف کرد که اساس این دروغ پردازیها، جنگ روانی علیه هنرمندانی است که علیرغم همه فشارها، دل در گرو فرهنگ این مرز وبوم دارند و همتشان بر آوازه مام میهن استوار است و در همه جا به شناسنامه ایرانی خود مباهات می کنند؛ ترس ازشهرت و محبوبیت باعث شده در سالهای گذشته تلاش های بیشماری برای راندن هنرمندان و مشاهیر از این مرز وبوم صورت گیرد؛ فارغ از هر قضاوتی تک تکشان فرزندان این خاک بودند که قربت و غربت این سرما یه ها را باید کسی پاسخگوباشد.

اما من به همسر صبور و فرزند نازنینم وعده میدهم اجازه سلب هویت ایرانی شان را به هیچ بنی البشری نخواهم داد. هویتی که نه تنها به روی کاغذ است که بر جان و دل حک شده است!

"مهناز افشار" نه به آمریکا مهاجرت کرده است و نه اساسا فرزندی در آمریکا به دنیا آورده و نه هرگز برای خود یا فرزندش شناسنامه آمریکایی درخواست کرده است! دروغ گویی به منظور وارد کردن اتهامی چون "اقدام علیه منافع ملی"، ضدیت منتشر کنندگان با هویت انسانی خودشان است، پس تشریح اینکه حفظ صداقت در اطلاع رسانی مقدم برقضاوت افراد است، اطاله" درّ کلام" است؛ ومن به مخاطبان این سایتها صمیمانه پیشنهاد میکنم عمرگرانبهای خودشان را صرف کارهای مهمتری کنند واز لحظات حیاتشان لذت ببرند چرا که منتشرکنندگان ظاهرا نه منابع خبری واطلاع رسانی موثقی هستند، نه در تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب حد اقل مدبرانه رفتار میکنند و نه حتی قابل اعتماد ظا هر می شوند.

این که منتشرکنندگان چرا در آستانه ی انتخابات مجلس این چنین تلاش میکنند برای مناصب حکومتی تعیین و تکلیف کنند بسیار جای تامل دارد ، اما امروز صورت مساله اصلی این ایام کشور رفع مشکلات اقتصادی مردم است و پیش کشیدن مسایل حاشیه ای زندگی خصوصی مشاهیر تلاشی عاجزانه برای انحراف افکار عمومی است ؛ به همین خاطراز سیاستمداران طراز اولی که خودشان، فرزندانشان و یا نوه هایشان شناسنامه آمریکایی یا انگلیسی دارند، دعوت میکنم جهت حفظ آرامش خودشان هم که شده فکری به حال وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کنند تا حاشیه سازیهای واقعی دامن گیر خودشان نشود.

و در پایان به عنوان یک تبعه ایرانی از رییس جمهور محترم صمیمانه درخواست میکنم ضمن همه مشغله هایشان تدبیری برای حفظ حرمت اشخاص به ویژه در فضای رسانه ای بکنند چرا که پس از پایان دوره ، خود بیش از پیش درگیر آن خواهند شد. به امید روزی که نه تنها شناسنامه هایمان ایرانی باشد، بلکه خودمان شناسنامه ایران باشیم

یاسین رامین- یکشنبه 17 خرداد 1394

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 97
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FI ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    پسر کوندارد نشان از پدر ....... رو که نیست طلبکارهم شده ؟ اینا فقط بلدند عیب دیگران را ببینند .
    • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
      بی تربیت چقدر هم هتاکانه نسبتن به آقای روحانی حرف زده. ادبش به باباش رفته
    • سید محمد حائری یزدی A1 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
      211 8
      با سلام .با نهایت ادب خدمت این آقازده عارضم دستخوش فرزند جناب رامین . شما فکر میکنی خودت و همسر جدیدتان شخصیت تابناک و وزنه مهمی هستین در حیرتم این اعتماد به نفس از کجاست گوش کن آقای محترم هرآنچه از شهرت همسر تو دارد وامدار ملت است و هر چه از ثروت تو داری وامدار دولت قبل.با ادا و اطوار روشنفکری و سواستفاده از تقدس مادری .بی حرمتی به ملیت ایرانی از سوی شما کم جلوه نمیگردد .به حمدالله رسیدگی به اموال و زندگی آقازاده ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سرلوحه کارما قرار گرفت
    • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      128 6
      والا پدرش که معاون مطبوعاتی بود و باید به عنوان نماینده مطبوعات آدم فرهنگی باشه،تو برنامه زنده به خاطر نقل قول مجری برنامه از خودش شروع به "غلط کردی غلط کردین" گفتن کرد. مطمئنا این نوشته هم زایده ذهن پسر این پدر نیست وگرنه ملت رو به باد فحش میگرفت.
  • اعظم A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    به كسي ربطي نداره كه اين بچه ها كجا بدنيا بيان و با چه شناسنامه اي خود رو معرفي كنند ، طبعا خود خانواده اون بچه با توجه به جميع جهات و علي الخصوص امكانات و شرايط زندگي در محيطي امن و همراه با آرامش رو براي آينده فرزندشان ، تشخيص و انتخاب خواهند كرد
    • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
      162 3
      آدم حسابی کسی نمیگه چرا آمریکا ناراحتی مردم از اینکه این افراد با رانت به همه جا می رسند و از دادن مالیات به هزار نحو فرار می کنن و با پول ملت ایران بزرگ میشن و تابعیت آمریکا می گیرن
  • مهران A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    چرا اینقدر قلمه سلمبه حرف زدی.کافی بود دوتا جمله با سند تولد بچت که توی یکی از بیمارستان های ایرانی هست را انتشار بدی.اینکه به سایت ها و دولت گیر بدی و حماسه سرایی بکنی که نشد طرفداری .
    • ساناز IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
      168 0
      آخه مشکل اینه که تو آلمان بیمارستان ایرانی گیر نیاورده
    • نسيبه IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      68 0
      چه حرف خوبي زديد.
    • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      می دونم منفی می گیرم به خاطر اینکه همه دل پری از معاونان و وزاری احمدی نژاد دارند ولی به من و شما هیچ ربطی ندارد که فلانی فرزندش را کجا به دنیا آورده. حتی اگر پدر این فرد خطایی مرتکب شده طبق قانون خصوصی بودن جرم هیچ ارتباطی به پسر ایشان ندارد و فرض بر درستکاری پسر ایشان است.
  • پوریا IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    باشه ، تو خوبی
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    عزیزم آمریکا نبوده و آلمان بوده، در ثانی رو که نیست سنگ پای قزوینه
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    حقا كه فرزند همون مردي حليه گر و كتمان كننده واضحات
  • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    226 2
    درباره عالم و آدم نظر دادند الا اینکه بگند پس آمریکا چیکار میکنند.
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    193 1
    توراست میگی .....
  • ناشناس A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    284 6
    من نمیفهمم چرا اینجوری خودتون رو به خاک و خون میکشید آقا یک کلام بگو دوست داشتم برای همسر و فرزندم پاسپورت یک جای دیگه رم بگیرم، تمام یا اینکه زندگی شخصیم به کسی ارتباط نداره که واقعاً هم همینطوره.. دیگه این متنای بی معنی و لوس و تابلو چیه آخه؟؟ مشکل شما مثل اون رییستون جناب احمدی نژاد اینه که مبخواین ادا در بیارین و اون ظاهر همیشه محکم باشه برای عوام فریبی.. مشکل جامعه ما همین ظاهرسازی هاست.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    290 1
    فرزندی در آمریکا به دنیا نیاورده ولی در یکی از کشورهای اروپایی به دنیا آورده است : البته موضوع شخصی خودتونه.شاید هر کس دیگه هم بود همین کار رو می کرد.. .ولی آقا یاسین مشکل مهناز افشار و دخترش نیستن که شما برای حمایت از اون ها پاسخ دادید مشکل پدر شما و سایر مسئولین هستن که برای مردم شعارهاشون چیز دیگست ولی خانواده هاشون همه در کشورهای اروپایی در رفت و آمد هستند..نمیشه برای مردم بد باشه همه چیز ولی برای خودی ها خوب.
    • ملت فهیم IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      62 1
      "نمیشه برای مردم بد باشه همه چیز ولی برای خودی ها خوب." اینو خییییییییییییییییییییییییییلی خوب اومدی هزار تا مثبت. خودشون در کار مردم هزاران دخالت می کنند ولی وقتی نوبت خودشون میشه ناراحت هم میشن.
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    89 1
    تو خوب...
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    237 2
    اخوی شلوغ نکن اصلن موضوع خانم افشار و هنرمندان و خانواده آنها نیستند حتی شما هم نیستید. موضوع پدر جنابعالی و شعار هایی است که شداد و غلاظ در مذمت غرب و روزنامه نگاران میدادنددرحالی در خانواده ایشان هم جدی گرفته نمیشود.
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    106 3
    تا تباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    151 2
    بله. اصلا کی و کجا. میشه بفرمایید فرزند دلبندتون کجا به دنیا اومده؟ عوض اینقدر شعار تو خالی دادن حقیقتو که همه میدونن بگو. ملت رو چیزی فرض نکن
    • جواد RO ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      31 1
      جناب بی نام دوم.. بله ما ربطی نداره ، اما فردا همینا اداعای فلان و فلان بودن میکنند کم بوده از اینا تو کشور آیا
  • سیاوش IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    160 1
    واعظان کین خطبه بر محراب ومنبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
    • زهره A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      39 0
      فقط بايد گفت احسنت به اين ابيات كه درد دل ما رو گفت و بس
  • بی نام US ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    152 0
    حنای جنابعالی و ابوی عزیزتان البته صرفا نزد محمود و یارانش پیش مردم دیگر رنگی ندارد. رییس جمهور محبوب شما مقابل چشم همه روز را شب می‌نامید، شما که انگشت کوچک او هم در وارونه جلوه دادن حقیقت نیستید.
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    187 0
    " به عنوان یک تبعه ایرانی از رییس جمهور محترم صمیمانه درخواست میکنم ضمن همه مشغله هایشان تدبیری برای حفظ حرمت اشخاص به ویژه در فضای رسانه ای بکنند"... اون موقع که پدرتون توی رادیو به دیگران میگفت شما "غلط میکنید" ، فکر فضای رسانه ای نبودید
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    131 0
    باباش براش نوشته. ادبیات احمدی نژادی بود
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    48 0
    به شماها هم بر می گرده چون شما هم دست کمی از اونها ندارید
  • ملت A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    105 0
    برای بابات هم ازاین توضیحات می نویسی
  • بی نام US ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    113 0
    اینکه همش شعار سیاسی بود و جاده خاکی رفتن ... دوستداران مهناز افشار در شبکه های اجتماعی از او سوال میکنن شما که سنگ ایرانی بودن به سینه میرنید چرا برای بدنیا آوردن فرزند خود به کشور بیگانه عزیمت کرده اید ؟
  • محمد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    122 1
    تهشم که چیزی رو توضیح ندادی
  • حجت IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    127 0
    درود بر دوستان اقای رامین اخر سر شما که دم از ایرانی و شناسنامه ایرانی میزنید دلیل به دنیا امدن فرزندتان را در فراسوی مرزهای ایران اسلامی نگفتید .شما که نان این نظام را میخورید و فرزند خود را با یک تابعیت دیگری معرفی میکنیید
  • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    101 0
    مرفه بی درد
  • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    128 2
    آهان. پس ایشون اتفاقی رفتن آمریکا. همینطوری یهویی
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    58 1
    واااااااااااااااااااااااا
  • مردم IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    100 1
    جناب رامین سلام به پدر برسون و بگو به مردم بگین اگه نون ندارن شیرینی بخورن التماس دعا از شما هر جا که هستی.
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    168 2
    یعنی از فرط عصبانیت میخوام سرم رو به دیوار بکوبمراه و رسم دروغ گفتن و انکار بدیهیات رو خوب از پدرش که تو دار و دسته احمدی نژاد تعلیم دیده یاد گرفته چرا به این راحتی دروغ میگی؟من کاری ندارم که به دنیا اوردن فرزند تو امریکا خوبه یا بده که دور و بر من هم کم نبودند دوستان و اقوامی که برای تولد فرزندشون راهی امریکا شدند اما مثل دار و دسته پدرت به شعور مردم توهین نکن و انقدر صریح و دروغ نگو...عالم و ادم میدونن فرزند جنابعالی تو امریکا متولد شده و حتی خروج همسرت هم از ایران برای زایمان تیتر یک خبرگزاریها بودحالا اومدی چی رو انکار میکنی؟البته از کسی که تربیت شده جریانیه که جلوی صد تا دوربین میگه هاله نور دورم رو گرفته بود بعد انکارش میکنه توقعی نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    90 0
    اقدام علیه امنیت ملی. خواهشا این جماعت را رسوا کنید.
  • بی نام RO ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    100 1
    این آقا هم مثل رئیس جمهور منسوب به خودشان حرف می زند. عوامفریبانه و ریاکار.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    62 1
    عاقلان دانند
  • بی نام RO ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    104 0
    آلمان بودین خب. چقدر فرق داره با آمریکا مگه؟
  • امير معين A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    اقاي رامين بدانيد شما خواسته و يا نا خواسته تقاص اعمال پدرتان در دوران فلاكت بار احمدينژاد را پس مي دهيد.شايد شما انسان فرهيخته اي باشيد ولي متاسفانه نام رامين ك در زماني معاونت احمدي نژاد را به عهده داشت يدك مى كشيد،باور بفرماييد هيچ كس با شما و خانوادهتان مشكلي ندارد مشكل اصلي ارتباط پدر شما با ٨سال فلاكت بار رياست جمهوري احمي نژاد است
  • ناشناس RO ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    113 2
    آخرش معلوم نشد چرا خیلی ها تلاش دارند فرزندشان را تو خاک امریکا بدنیا بیاورند.؟ ضمنا این افراد تابعیت ایرانی خودراازدست نمی دهند بلکه دوتابعیتی می شوند.علاوه ارتباطش با وضعیت اقتصادی هم معلوم نیست ؟
  • ترسو A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    152 5
    چرا تو پاسپورت امریکایی نوشته دارنده این پاسپورت در روی هر زمینی و زیر هر اسمانی تحت حمایت ایالات متحده امریکا قرار دارد و تو پاسپرت ایران نوشته در صورت فقدان این پاسپرت شما تمام مسولیت را بر عهده خواهید گرفت
  • آفرین A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    180 1
    چطور زمانیکه هنرمندان با همین مردم مشهور میشوندومحبوب همین مردم خوبند؟چرا از بیت المال دستمزد میگیرند ولی هیچوقت جوابگوی مردم نیستند؟آقای رامین در خارج از ایران ،سینماوتلویزیون خصوصی ست اما هنرمندان همه چیزشونو در اختیار مردم قرار می دهندوهمیشه جوابگوی طرفداراشونند.ولی در مملکت ما که کاملا دولتی ست ،وقتی طرفداراومردم از هنرمند سوالاتی میکنندومنتظر جوابند به فضولی وجاسوسی وخیلی چیزای دیگه متهم میشوند.آیا این رفتار درسته؟وهمیشه با حرفهای احساسی سعی در فریب مردم دارند.وهمینکه همسر شما میگوید شما مستقل از پدرتون هستید یعنی چه؟یعنی رفتید سربازی ؟کار ی که دارید از صفر شروع کردید؟سرمایه تون همه مال خودتونه؟آلمان زندگی کردتونم ربطی به پدرتون نداره؟چرا مردم را فریب می دهید؟اشتباه از شماست نه از ما
  • بی نام US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    154 2
    حضرت آقا... پدر شما و امثال پدر شما چند هنرمند و فرهیخته را از این مملکت فراری داده اند؟
  • متفکر A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    137 1
    آسمان و ریسمون را خواندیم ولی نفرمودید فرزند برومند شما کجا دنیا آمد ، ببمارستان آتبه؟
  • بی نام DE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    177 1
    هنوز يادمون نرفته كه پدرشوهرش مجرى بيچاره راديو را به فحش بست. واقعا دلم براى مجرى سوخت.
  • طرفدار A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    17 75
    مردم هميشه در صحنه اولا كه مهناز افشار رفته المان در ضمن هر بچه اي كه در كشورهاي اروپايي به جز انگليس ، به دنيا بياد ، بهش شناسنامه اون كشور رو نميدن و بايد برن از سفارت ايران تو اون كشور شناسنامه بگيرن مگر اينكه پدر يا مادر تبعه اون كشور باشن
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    102 1
    خجالت نداره که... از این حرفا بابات هم زیاد گفته. گوشامون پره...با شجاعت بگو که میخوای بچت شناسنامه آمریکایی داشته باشه
  • بی نام US ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    94 1
    به حای انشا نوشتن صریح بگو فرزندت کجا به دنیا آمده و شناسنامه غیر ایرانی دارد یا نه
  • milad A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    108 0
    این که یک متن بی سر و ته بود.متاسفم که چنین بی استعدادهایی رو جز مشاهیر باید بدونیم و دغدغه فکری.اقا رانت خوری داری چیو توجیه میکنی.طلب کارم هست.جمع کنید خودتونه
    • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      49 0
      متاسفم برای خودمون که پولمون ریخته شده تو جیب این آدمای بی سواد دارن کیفشو میبرن بعد ما توحساب کتاب خریدن یه کیلو گوشت موندیم....
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    82 0
    باشه تو راست میگی باور کردیم
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    98 1
    اينهم فرمايشلت طلبكارانه يه اقازاده وسلطان دارو...
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    91 0
    اقاي رامين كوچك دلواپسي اقاي رامين بزرگ مرتفع شد؟
  • افشین A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    67 1
    یاسین جان از بابا چه خبر ... انشاالله که سلامت هستند
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    117 3
    یاسین رامین اگر مهناز افشار ١٠٠ کودک در امریکا به دنیا بیاورد و برای ١٠١ تای انها شناسنامه امریکایی بگیرد هیچ مشکلی نیست, زیرا سفره ی ایشان هیچگاه با مرگ بر امریکا پر نشده است ولی در مورد جنابعالی این موضوع صادق نیست, پس نیازی میست از خانم افشار حمایت کنین, بلکه به فکر خود باشین.
  • رهام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    83 0
    ارررررره. شما که راست میگی.......که هویت ایرانی بر جان دل حک شده......باعشه
  • حیثیت A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    84 0
    اینها را به بابات هم بگو.بیشتر بدبختی های ما مال دوران دوستان پدر گرام شما میباشد
  • تهرانی A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    34 5
    پاراگراف آخر را خیلی حرفه ای و تاثیر گذار گفت.
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    119 1
    به امید روزی که از رانت پدرامان استفاده نکنیم و مردم را احمق فرض نکنیم
  • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    49 0
    چرا تکذیب میکنی اخه ؟
  • مسعود IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    68 0
    به قول جناب خان:مشااااااهیر؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    56 0
    تو حرف کسی کم نمیاره؛ برادر جان به عمل که میرسه اصولا یاتاقان زدن شروع میشه شما به جای این همه حرف، ایران میموندین، دیگه اینقدر توضیح نمیخوام.....
  • بی نام DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    86 0
    حالا آمریکا نبوده، آلمان بوده. بعدش هم ظریف اجازه نداده بچه هاش پاسپورت یا گرین کارت آمریکا بگیرند ولی این رامین با این همه ادعا بچه هاش پاسپورت آلمانی گرفته اند و نوه هاش هم همینطور...
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    59 0
    آقا جان این سفسته چینی ها برای چیست اگر فرزندت آمریکا به دنیا نیامده بگو کجا دنیا آمده و خلاص کن همه را البته اگر راست می گویی ؟
  • بی نام US ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    107 0
    خب الحمدالله امریکا نبوده حتما در اروپا و یا کانادا بوده و به احتمال زیاد آلمان . مشکل اینه که اکثریت این ملت بخاطر کارهایی که امثال پدر شما می کنن ارزوی سفر به اروپا و امریکا رو به گور خواهند برد .داشتن گذرنامه خارجی برای مسئولین جمهوری اسلامی و خانواده درجه یکشون باید ممنوع بشه این یک خواسته عمومیه .شما یا باید گذرنامه خارجیتون باطل کنید و یا از این کشور بریید چونکه توانایی دیدن ویراژهای اتوموبیل های لوکس شما در خیابان های این کشور غمزده را ندارییم
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    52 3
    امیدواریم همه ایرانی ها یه روز شناسنامه ایران بشن
  • maxim IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    36 13
    ممنون که به پاسداشت حرمت و شعور ما این نامه رو منتشر کردی . الان چقدر احساس باشعوری می کنم . جمعش کنین بابا هم تو هم اونایی که بهت گیر دادن . هرکی می خواد هرکجا بزاد آزاده . هر که بامش بیش برفش بیشتر .
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    88 0
    اولا تو کی باشی که از رییس جمهور چنین تقاضایی کنی دوما نوشته ات بیشتر بوی ضدیت با نظام میداد تا اعتراض به شایعات سوما اگر برای شناسنامه خارجی نبوده پس چرا در ایران برای تولد در ایران نموندید؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    51 0
    جناب یاسین خان تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    74 0
    اگه راست میگید چرا از ایران خارج شدید برای زایمان مگه بیمارستانهای ایران نمی توانست به به شما ارئه خدمات کنند وچرا رفتنتونو رسانه ایی کردید والان اومدید حرفای شیک می زنید
  • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    25 4
    یعنی مسائلی مهمتر نبود که شما به اونها بپردازید؟
  • رعیت A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    165 1
    حالا امریکا نشد اقای رامین فدا سرت اروپا هم که بد نیست شما که اقا زاده ای نه رعیت به قول ابوی گرامی تون توی رادیو غلط کردن در مورد کار جناب نظر بدن
  • رزمجو IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    133 1
    البته که مسافزت به خارج حتی به آمریکا هیچ ایرادی ندارد . ولی شما که پدرتان آن بلاها را سر ملت ایران نهاد و آنچنان تندروی های می کرد که از طالبان بدتر بود چرا؟ در ضمن هزینه آن لطفا توضیح دهید از چه منبعی تامین شده است؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    94 2
    الآن كه چي بالاخره خارج از ايران فرزند گراميتان به دنيا آمده يا نه؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    69 3
    قشنگ نوشتید موافقم اما قبول کن وقتی توی رسانه ای مورد قضاوت هم قرار می گیری و قضاوت می شی. و نیز ققبول کن که رسانه فقط رسانه های شناسنامه دار نیست که کل وسایل ارتباطی امروز رسانه است خانم محترم شماا هم همواره موضوع رسانه بوده وهست و اگر می خواهد نباشد نباید عکس تولد و لحظه فارغ شدنش را بگذارد و اگر گذاشت نباید انتظار داشته باشد موضوع سوال نباشد اگر شد باید صا قانه در دو خط بنویسد که فرزندش مثلا تهران به دنیا آمده است و ... مثل همین که خودت نوشتی
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    110 0
    برو بابا تابلو برای شناسنامه بوده. مگه خون شما از خون ما رنگین تره؟
  • کیان A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    141 1
    خیلی خودتو مهم فرض کردی آقای یاسین نه عمو جان این خبرا هم نیست
  • منتقد DE ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    94 1
    مگه تو آمذیکا بدنیا نیومد بچش؟
  • احمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    166 2
    فرمایشاتون کاملا متین.شما اختیار تام فرزندتون رو دارید.اما در حدی نیستین که واسه سران مملکت خطو نشون بکشین
  • مهدی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    61 1
    فکر نمی کنم اینجور نامه ها تاثیری داشته باشه در افکار مردم
  • محمود A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    71 0
    جان ایشون خودشو خیلی دست بالا گرفته تو نامه رییس جمهور رو خطاب قرار میده جو زدگی تا چه حدی
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    44 1
    کاش همه ما شناسنامه ایران باشیم رانت پدر را حق مسلم خود ندانیم از آقازادگی و رانت واردات دارو مهریه میلیاردی عروس نکنیم یک بازیگر درجه دو را مشاهیر ننامیم و جو زده نشویم بعله
  • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    56 1
    این مهناز افشار مثل احمدی نژاد همش دلش میخواد همه جا باشه تا از یاد مردم نره. اما مثل همون آقا محمود از چشم مردم افتادی. انقدر هم تلاش نکن که به زور مردم نظرشون در مورد تو عوض بشه
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    37 0
    پولش را از کجا آوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرشته A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    33 0
    اقاي. رامين كوچك اعمال ورفتار همسر شما هيچ ربطي به ما ندارد اونجايي مسئله به ما مربوط مي شود كه اقاي رامين پدر گرامي شما وقتي بر سر قدرت. بود هي دريد و دريدو دريد
  • مهمدلی A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    28 0
    دو نکته: 1 اگر این اقا یاسین رامین پسر رامین از مسئولان دولت قبل همسر مهناز افشار نبود کسی ایشون رو میشناخت با بهش اهمیتی میداد؟ 2 همین.
  • بی نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    51 0
    به سلبریتی میگه مشاهیر. آخرالزمان شده.
  • ناشناس A1 ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    57 0
    شما و مرفهین بی دردی که در خواب هم نمی دیدین که اینجوری به قدرت، ثروت و پست و مقام دست پیدا کنین، با کارنامه ایی که از خود به جا گذاشتین حق دارین شناسنامه ایرانی رو برا خودتون ننگ بدونین
  • mehdi A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    38 0
    قدم نو رسیده مبارک یه سوال شما که هویت ایرانی بر جان وقلبتون حک شده پس واسه چی رفتید خارج ازکشور زایمان انجام شده؟بعدشم شما پسر معاون مطبوعاتی هستین بایدم سفسطه کنی.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    43 1
    جناب اقای رامین شما نه هنری داری و نه عرضه پول درآوردن از حق زن و بچه من زن میگیری و طلاق میدهی و تو اروپا خوش میگذرونی من نمی گذرم خدا از حلقوم توبیرون بکشه
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    60 0
    من که میگ به برنامه پایش یه زنگ بزنیم پیشنهاد بدیم که ایشون رو به عنوان یک جوان موفق که بدون پشتوانه پدر و رانت احمدی نژاد توانسته در سن 33 سالگی یک سوپر میلیاردر موفق در ایران شود کم چیزی نیست. در شرایطی که ایران در رکود تورمی به سر میبرد و رسما ایران به گل نشسته بود ایشون با پشتکار خودش به این ثروت هنگفت رسیده افشار میگه همسرم عقایدش با پدرش فرق میکنه اما پولش از طریق اونا تامین میشه.
  • مهدی. IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    4 18
    دوستان این خبر چه ربطی داره هیچ دقت کردین هدف از این خبر چی بوده در کل تیتر نام مهناز افشار و احمدی نژاد برجسته بود و هدف پر رنگ جلوه دادن احمدی نژاده حالا نوه خاله یکی از معاونان احمدی نژاد در مورد مهناز افشار چی گفته واقعا شد تیتر؟ از خدمتی که به ایشان می کنید سپاسگذارم خبر آنلاین حالا چند می گیری که ما را فریب بدی و نام احمدی نژاد را در ذهن ما پررنگ نگه داری؟
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    44 2
    زیاد به خودت فشار نیار . فقط آخرش نگفتی کجا... زور نزن دستت رو شده عزیز برادر