باشگاه استقلال یکی دیگر از عجیب ترین بیانیه های سالهای اخیرش را منتشر کرد. آنها گفتند هر کسی به اعضای هیات مدیره شان بگوید پرسپولیسی ،سر و کارش با دادگاه است.

 

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛بیانیه جدید هیات مدیره استقلال درباره پرسپولیسی نبودن اعضایش کم از بیانیه معروف دندان پوسیده دوران واعظ یا «هیچ کس حق ندارد بگوید استقلال قهرمان است» دوران علی فتح الله زاده نداشت. اینکه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال پرسپولیسی باشد ، اساسا چه ایرادی دارد؟ این نکته ای است که در زمان نگارش بیانیه قطعا مورد توجه قرار نگرفته که پیشتر یکی از اعضای جوان هیات مدیره استقلال که وزن مدیریتی زیادی هم در میانه های فصل داشت از این گفته بود که در جوانی طرفدار تیم قرمزپوش شهرش بوده است. اگرچه این اولین بار نیست که یک پرسپولیسی در استقلال باشد. علی فتح الله زاده موفق ترین مدیر دو دهه گذشته استقلال در جوانی در تیم پرسپولیس خوی بازی می کرده و در آلبوم شخصی قدیمی اش که گوشه ای از دفترش در لارستان قرار دارد، هنوز تصاویر آن روزها را دارد.

محمد رویانیان هم اگرچه بعدها بارها علاقه اش به استقلال را تکذیب کرد و گفت از قدیم پرسپولیسی بوده، اما سال ها قبل وقتی فرمانده انتظامی مرکز پلیس 110 بود، در مصاحبه ای با فارس خود را طرفدار تیم استقلال معرفی کرده بود و بعدها که به پرسپولیس رفت گفت منظورش از علاقه به تیم آبی پوش، رنگ آبی اسمان بوده است. حالا باشگاه استقلال برای اینکه عضو هیات مدیره اش احتمالا پرسپولیسی بوده، تهدید می کند هر کسی به پندار توفیقی بگوید پرسپولیسی از او شکایت می کند؟

4141

 

کد خبر 425232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    102 5
    پس طبق معیارهای خبرآنلاین علی دایی هم استقلالیه چون ایشون در جوانی در استقلال اردیبل بازی کرده خود ایشون این رو گفته ولی همه میدونن وی پرسپولیسیه
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    16 2
    حالا كلا نظرتون در مورد عابدزاده چيه ؟؟؟؟ با اين همه افتخاراتي كه توي سالهاي حضورش در استقلال داشت ...
  • کحالی A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    2 4
    رویانیان یا فتح الله هر رنگی دوست دارند باشند اصلا به درد بخور نبودند