واحدمرکزی خبر نوشت:

پایگاه اینترنتی دبکا فایل نوشت: آمریکا این هفته انتقال نیروهای ویژه واحد 82 هوابرد ارتش خود را به پایگاه های عراق و منطقه خلیج [فارس] آغاز کرد.
به گزارش این پایگاه صهیونیستی، نخستین گروه 500 نفره در بغداد و اربیل مستقر خواهند شد و پس از آن در ماه ژوئیه 500 نفر و در ماه دسامبر 250 نفر دیگر اعزام خواهند شد.
در کل تا پایان سال 2015 آمریکا هزار و 250 نیروی دیگر را به جمع نیروهایش در عراق که اکنون در پایگاهی در نزدیکی حبانیه در استان غربی الاانبار مستقر هستند، خواهد افزود.
در نتیجه تا پایان سال تعداد نیروهای آمریکایی در عراق به چند هزار نفر خواهد رسید. به گفته منابع نظامی دبکا فایل ماموریت این نیروها تشدید حملات بر فرماندهان داعش، مراکز فرماندهی و پایگاه های آنان است.
واحد 82 تجربه زیادی برای نبرد در مناطق مختلف عراق دارد. بین سال های 2003 تا 2009 اعضای این واحد در درگیری های مهم به ویژه در استان الانبار حضور داشته اند.
تعداد بیشتری نیروی آمریکایی نیز برای ورود به چرخه نبرد با داعش آماده اند. تعداد قابل توجهی نیروی عملیات ویژه به همراه واحدهای هوایی بمب افکن های اف 16 و بالگردهای [UH-60 Black Hawk] در اردن در طول مرز مستقر شده اند. تعداد آنها هیچگاه اعلام نشد. چند هزار نیرو هم در عراق مستقرند. علاوه بر آن پنتاگون این هفته ارسال سلاح های جدید برای ارتش عراق را آغاز کرد.
در بخش دیگری از این گزارش دبکا فایل اعلام کرده است برخی از شهرهای ایران از جمله تهران برای مقابله با حملات احتمالی تروریستی اعضای داعش در حالت آماده باش قرار گرفته اند. به گفته منابع جاسوسی دبکا فایل این حالت آماده باش پس از آن اعلام شد که نیروهای اطلاعاتی ایران دریافتند داعش شروع به اعزام جوخه های تروریست و افراد بمب گذار برای اجرای حملات تروریستی به شیوه بغداد در مناطق شهری ایران کرده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    داعش جرات چنین کاری رانداره مگراینکه بخوادگورخودشوفورابکنه