شهردار تهران در جمع تعدادی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ تهران سخنانی را درباره عملکرد دولت بیان کرده است.

محمد باقر قالیباف شهردار تهران با انتقاد از برخی رویکردهای کنونی دولت یازدهم گفته است: از امام(ره) یاد گرفتیم دستمان روی زانوی خودمان بگذاریم و بلند شویم. درست است که تحریم‌ها اقتصادمان را تحت فشار قرار داده ولی این فقط به خاطر تحریم‌ها نیست. بی‌برنامگی و ضعف مدیریت در این دولت و دولت پیشین از تحریم‌ها هم مؤثرتر است.آمریکا نباید احساس کند که ما وابسته به تصمیم و اراده او هستیم. انقلاب و جنگ ثابت کرده که ما وابسته به هیچ‌کس نیستیم.اینجــا را ببینید. 

خبری توپی که تکذیب شد!

دو گلوله توپ از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان به اشتباه شلیک شد.یکی از گلوله‌‌ها در حوالی سیتی سنتر این شهر و دیگری در پارک شهرک سپاهان شهر اصابت کرد. اینجــا را ببینید.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک شده است.اینجــا را ببینید.

حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور درباره اتفاقات مراسم سالگرد ارتحال امام و تلاش عده‌ای برای بر هم زدن سخنرانی رئیس‌جمهور اظهار کرد:‌ دوربین‌های داخل حرم در اختیار سپاه پاسداران است. پیگیری‌های معاونت امنیتی وزارت کشور نیز مشخص کرده که سپاه پاسداران در حال بررسی موضوع حرم حضرت امام (ره) است.اینجــا را ببینید.

آیا هاشمی گفته بود:"حضرت علی(ع) به شرطی ولی بود که مردم او را بپسندند؟"

غلامعلی رجائی که روزنامه شرق، او را مشاور رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی کرده، نسبت به اظهارات منتسب به هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.اینجــا را ببینید.

دفتر رییس جمهور نهم و دهم در ارتباط با دستگیری حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد که رییس جمهور دوره‌های نهم و دهم به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.اینجــا را ببینید.

تحلیل جوانفکر از بازداشت بقایی

علی‌اکبر جوانفکر - از نزدیکان حمید بقایی - در پاسخ به این پرسش که علت بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق چه بوده است؟ گفت: باید از دستگاه قضایی سوال کنید که علت این بگیر و ببند چیست؟ اینجــا را ببینید.

دنبال درج خبری از علی مطهری درباره واکنش ایشان به کارت زرد مجلس به وزیر ارشاد با عنوان "کار نمایندگان از انصاف به دور بود"، علی مطهری توضیحاتی را به خبرآنلاین ارسال کرد. اینجــا را ببینید.

212 / 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =