جماران نوشت:

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار از برگزاری جلسه فوق العاده خانه احزاب به منظور تصویب اساسنامه این تشکل خبر داد.

احمد کریمی اصفهانی با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده اعضای خانه احزاب اظهار کرد: این جلسه روز پنج شنبه هفته جاری بیست و یکم خردادماه ساعت 8 صبح در محل سالن 600 نفره وزارت کشور برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسه تمامی اعضای خانه احزاب حضور به هم خواهند رساند تا تصمیم گیری های لازم را در خصوص اصلاح اساسنامه این تشکل انجام دهند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار یادآوری کرد: پیشتر اعضای خانه احزاب یک جلسه را برای چگونگی تصویب اساسنامه خانه احزاب برگزار کرده اند و قرار است در جلسه روز پنج شنبه تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شود.

وی درباره تصمیم جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین جامعه اسلامی اصناف و بازار برای چگونگی حضور در جلساتی که منتهی به تهیه اساسنامه خانه احزاب می شود و پیشنهادهای احتمالی که برای تهیه این اساسنامه ارائه خواهند کرد، ادامه داد: در جبهه پیروان خط امام و رهبری به یک جمع بندی رسیدیم که اگر قرار باشد خانه احزاب مفید واقع شود باید تمامی قشرها و جناح ها حتما در آن نماینده داشته باشند.

کریمی اصفهانی خاطر نشان کرد: تمامی جناح ها و سلایق سیاسی موجود در کشور باید در جلسات خانه احزاب نماینده داشته باشند. این موضوع به معنی لشکرکشی اصولگرایان یا اصلاح طلبان برای تصاحب خانه احزاب نیست، بلکه هر سه طیف اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال گرا باید مشارکت جدی و فعالی در مسائل مربوط به خانه احزاب داشته باشند.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =