۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

ایرنا نوشت:

گزارش های اطلاعاتی غربی حاکی است که شاهزادگان سعودی از بیم شعله ور شدن آتش اختلاف در میان خاندان آل سعود در حال ترک عربستان هستند.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی لبنانی المنار با اعلام این مطلب به نقل از گزارش های یاد شده، می نویسد: محافل غربی نسبت به دشمنی و خصومت حاکم بر جناح های رقیب در درون خاندان آل سعود حاکم بر عربستان بیمناک و نگرانند.

المنار خاطرنشان کرده که شاهزادگان سعودی از ترس شعله ور شدن درگیری های خونبار میان افراد خاندان حاکم اخیرا بطور چشمگیری در حال کوچ کردن از عربستان به کشور مغرب و کشورهای غربی به ویژه فرانسه و انگلیس هستند.

خاندان آل سعود از ساختار حکومت جدید شکل یافته توسط سلمان بن عبدالعزیز شاه بیمار عربستان که زمام امور این کشور را به فرزندش سلمان و برادرزاده اش محمد بن نایف سپرده ناراضی هستند.

به گفته محافل غربی، رهبران جناح های مخالف در درون خاندان آل سعود تحت مراقبت، پیگرد و اقامت اجباری قرار دارند.

محافل یاد شده احتمال دادند که برخی از شاهزادگان سعودی به ویژه آن دسته از کسانی که هنوز پست های رسمی در اختیار دارند و در میان محافل امنیتی و اطلاعاتی عربستان دست دارند، با تشکیل گروههای مسلح و انجام عملیات انفجار و ترور در این کشور آشوب ایجاد کرده و پس از آن سلمان بن عبدالعزیز و سران حکومت او را به ضعف و ناتوانی و عدم توانایی در حفظ امنیت عربستان متهم نمایند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    26 2
    ببینیم عربستان به سزای عملش برسه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    29 4
    اینا تموم نشدن؟؟؟؟ هر روز میزنید فرار شاهزاده ها. شده مثل داستان پیشروی نیرو های سوریه