روزنامه شرق نوشت:

در پی انتشار گزارشی با تیتر «حزب اخراجی‌ها» در روزنامه «شرق»، پرویز فتاح و حسین صفارهرندی که نام‌شان در گزارش به عنوان اعضای حزب «یکتا» آمده بود ضمن ارسال توضیحی برای روزنامه شرق، حضور خود را این حزب تکذیب کردند.

در متن تکذیبیه پرویز فتاح آمده است: « رئیس کمیته امداد امام (ره) در قالب جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی، فارغ از هرگونه داوری ایجابی یا سلبی نسبت به رویکرد نویسنده محترم مقاله و ضمن احترام به همه عزیزان و مدیرانی که اسامی آنها در مقاله مذکور آمده است، به آگاهی می رساند آقای مهندس فتاح تا کنون هیچ‌گونه حضوری در جلسات مورد اشاره نداشته و به دلیل ضرورت پرهیز از ورود کمیته امداد امام (ره) به عرصه مسائل سیاسی، جناحی و انتخاباتی و لزوم تمرکز همه جانبه بر انجام ماموریت‌های واگذار شده از سوی رهبر معظم انقلاب به کمیته امداد، هیچ‌گونه قصدی برای حضور در گروه‌ها احزاب و جریانات سیاسی را ندارد. شایان ذکر است رئیس کمیته امداد امام (ره) بر عدم دخالت تمامی همکاران و کارکنان و مدیران کمیته امداد در رخدادهای سیاسی، جناحی و حزبی با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید جدی داشته و خود بیش از دیگران بر عدم ورود به عرصه مسائل سیاسی که احتمال کند‌شدن فرایند خدمت‌رسانی به اقشار محروم و مستضعف جامعه را در پی خواهد داشت مقید خواهند بود.

همچنین حسین صفارهرندی در متن ارسالی به «شرق» آورده است: « بنده در تمام دوران عمرم هرگز عضو هیچ حزب و تشکیلات سیاسی نبودم و امروز هم عضویت در مجموعه‌ای با عنوان « جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» را قویا تکذیب می کنم. اگرچه اکثر افراد نامبرده شده در این گزارش را که همکاران من در دولت نهم و یا عضو دولت دهم بوده اند با ویژگی کارآمدی و شایستگی‌های گوناگون می‌شناسم و به ایشان احترام می‌گذارم. به عنوان عضوی از خانواده مطبوعات و همکار حرفه‌ای اجازه می‌خواهم که تولید و انتشار این شایعه و ادعای بی اساس در آن روزنامه را گواهی بر صدق تیتر دیگر مندرج در همین شماره شرق تلقی کنم که نوشته شده: «عده‌ای با شایعه کاسبی می‌کنند.»

لازم به ذکر است که منبع خبر روزنامه «شرق» سایت خبری جماران بوده و گزارش این روزنامه بر اساس آن منبع محترم نگاشته شده است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    4 5
    عضو نبودن شما در حزب ياران احمدي نژاد هيچ اعتبارو امتيازي براي شما نخواهد داشت.