طهماسب مظاهری رئیس کل بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد در گفت وگویی با اشاره به برخی آمارها از سوی رئیس جمهور سابق، گفت:اوایل سال ٨٧ بود. در جلسه دولت که در روز بعد در قم تشکیل می‌شد همه به اتفاق به من گفتند شما نرو. اگر می‌رفتم واکنشی جدی نشان می‌دادم.

مظاهری افزود: قرار شد آقاي بهمني برود و قرار شد موضوع را مطرح كند. آن زمان ايشان دبيركل بانك مركزي بود.ایشان رفت و با همان بيان نرم و لطيف گفته بود آقاي احمدي‌نژاد مثل پدر خانواده هستيد اگر بچه خطايي كند، پدر خانواده توي كوچه داد نمي‌زند بلكه بچه را در داخل خانه نصيحت مي‌كند و شايد يكي، دو سيلي هم بزند شما چرا اين حرف را زديد واینجا را ببینید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازداشت جمعی از اخلال گران مراسم حرم امام خمینی (ره) خبر داد.اینجا را ببینید.

حمید بقایی امروز بازداشت شد. بقایی معاون اجرایی احمدی‌نژاد در دولت دهم بود و او اولین دولتمرد دولت‌های نهم و دهم نیست که پایش به محاکم قضایی باز شده است. اینجا

را ببینید.

واکنش چهره نزدیک  احمدی نژاد به بازداشت بقایی

عبدالرضا داوری از چهره های نزدیک به احمدی نژاد گفت که حمید بقایی اخیرا در دفتر ولنجک فعال نبوده است.داوری در واکنش به خبر بازداشت حمید بقایی به «انتخاب» گفت: من هم خبر بازداشت بقایی را از سایت ها شنیدم و اصلا از آن اطلاع نداشتم. اینجا را ببینید.
سیاری از روزنامه های امروز(دوشنبه) به انتشار سخنان رئیس جمهور پرداختند. اما در این میان برخی دیگر از رسانه های نزدیک به جریانی که خود را "دلواپس" مذاکرات هسته ای می نامد، از زاویه نقد دولت سخنان روحانی را بازتاب دادند و کوشیدند با انتشار تیتر ها و گزارش هایی، دولت را به فرافکنی و ناتوان از حل مشکلات کشور متهم کنند. اینجا را ببینید.


یکی  از روزنامه های صبح نوشت: سخنان رئیس جمهور در همایش ملی محیط زیست در شرايطي است که همواره برخي منتقدين نسبت به گره زدن رفع تحريم ها به حل مشکلات کشور هشدار داده بودند. چرا که به خصوص در ابتداي فعاليت دولت يازدهم برخي ادبيات و رويکردها در بين تعدادي از دولتمردان اين نگراني را ايجاد کرده بود که دولت مسير رونق اقتصادي را از مسير رفع تحريم ها و مذاکرات دنبال مي کند. اینجا را ببینید.

همه دلواپس های بعد از انقلاب

آنچه که امروز در فرهنگ سیاسی و ادبیات رسانه ای کشور از آن به عنوان "دلواپسان" یاد می شود، برگرفته ازنام همایشی است که اعضای اصلی شرکت کننده در آن لقب خود را از آن همایش به نام "ما دلواپسیم" وام گرفته بودند.اینجا را ببینید.

ماجرای مرغ و تخم مرغ سیاسی!

آغاز دلواپسی از مجلس بود یا دلواپسی از کف خیابان به مجلس سرایت کرد؟ هرچند زمانی برای پاسخ به این سوال اندکی باید درنگ می‌شد تا از تاثیر این دو بر هم گفت٬ اما مدتی است که دیگر می‌توان از مجلسی‌هایی گفت که در خیابان به جمع دلواپسان می‌پیوندند. امیرآبادی فراهانی٬ غلامعلی حدادعادل٬ مهرداد بذرپاش٬ سیدمحمود نبویان و... از جمله نمایندگانی بودند که در قم و مشهد به جمع تجمع‌های کف خیابان پیوستند چه در مجلس و چه در خیابان‌ها خود را برای رویارویی با توافق نهایی آماده می‌کنند و از هم‌اکنون بگویند نتیجه مذاکرات مشخص است؛ نتیجه از همین الان «بد» است.اینجا را ببینید.

نامه دوم زیبا کلام به مطهری

صادق زیباکلام در دومین نامه خود به علی مطهری، نماینده مردم تهران، نسبت به پاسخ مطهری به نامه اولش واکنش نشان داد.

اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =