در پی انتشار گزارش وزارت کار آمریکا درباره میزان اشتغال در این کشور ، ارزش دلار روز دوشنبه در در بازار آسیا با افزایش همراه شد.

 همچنین خبرهایی در این باره شنیده می شود که بانک مرکزی آمریکا تلاش خواهد کرد در زمانی سریع تر  نرخ بهره را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، در بازار توکیو هر دلار در مقابل 125 ممیز 40 ین معامله شد . عصر روز جمعه در بازار توکیو هر دلار در مقابل 125 ممیز 56 ین داد و ستد شده بود. گزارش وزارت کار آمریکا از افزایش میزان اشتغال در این کشور حکایت داشت.

جانت یلن رئیس بانک مرکزی آمریکا ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد امسال نرخ بهره را افزایش دهد. اما ارزش ین روز دوشنبه پس از آن با افزایش همراه شدکه ارقام منتشر شده نشان می دهد اقتصاد ژاپن طی ماه های ژانویه تا مارس با رشد یک درصد همراه بود. پیش تر تخمین زده می شد رشد اقتصادی ژاپن در این مدت شش دهم درصد باشد.

در همین حال، ارزش یورو در مقابل ارزهای دیگر با کاهش همراه شد. هر یورو در مقابل 1.1101دلار و 139 ممیز 25 ین داد و ستد شد. دلالان همچنان در پی یافتن نشانه ای از پیشرفت در مذاکرات یونان با بستانکارانش بر سر پرداخت بدهی های آتن هستند.

دایسوکه کاراکاما تحلیل گر ارشد بازار در میزوهو بنک در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرد افزایش ارزش دلار سبب تضعیف یورو در مقابل ارزهای دیگر شد .

منبع: فرانس پرس

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =