تابش: مصداق تراشی برای سخنان رهبری جفای به انقلاب است/ رهبری برخی رفتارهای مجلس را شایسته ندانستند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی می گوید: رهبری در بیاناتی که هر سال در مرقد مطهر حضرت امام (ره) دارند به مسائل کلی و کلان کشور و خط مشی ها و راهبردها اشاره می کنند.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص اینکه برخورد مصداقی با بیانات اخیر رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ه) چه آفاتی به همراه خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: رهبری همیشه مخصوصا در بیاناتی که در مرقد مطهر حضرت امام (ره) دارند به مسائل کلی و کلان کشور و خط مشی ها و راهبردها اشاره می کنند و سخنان امسال ایشان نیز متفاوت از سال های گذشته نبود.

وی افزود: ایشان در این سخنان، اگر در جایی نقصی، عیبی، ایرادی و یا انحراف از معیاری را تشخیص بدهند، صراحتا آن را مطرح می کنند و اینکه بیاییم مصداق تراشی کنیم و این سخنان را انتساب بدهیم به فرد و گروهی مخصوصا کسانی که شخصیت های موثری در انقلاب هستند، این اقدام جفای به انقلاب و نظام است.

تابش با بیان اینکه به نظر می رسد که این مصداق تراشی ها به نوعی فرار به جلو نیز محسوب می شود، تصریح کرد: در صحبت های اخیر رهبری در دیدار با نمایندگان، ایشان مثل همیشه که از همه دولت ها حمایت می کردند، به صراحت از تیم مذاکره کننده، از دولت، از روند مذاکرات حمایت کردند.

نماینده مردم ادرکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اتفاقا رهبری در این دیدار به صورت مصداقی اشاره کردند که بعضی برخوردهای مجلس با وزرا و دست اندرکاران کشور، شایسته نیست و به دور از نزاکت است و این موضوع را به صراحت اعلام کردند  که من فکر می کنم ضربه خوردگان آن قضیه که انگشت اشاره متوجه شان می شد، حالا می خواهند با تفسیر سخنان رهبری در روز 14 خرداد در حرم امام (ره) آن قضیه را جبران کنند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =