ایرنا نوشت:

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکراتی کتبی به مسوولان اجرایی کشور برخی مسایل و مشکلات ملی و منطقه ای را مطرح کردند.
مهرداد بذرپاش عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را در پایان جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس قرائت کرد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم رسیدگی به وضعیت برخی مدیران ناکارآمد در حوزه آبخیزداری تاکید کرد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش دلیل عدم انجام زیرساخت های تحول در آموزش و پرورش را خواستار شد.

اسماعیلی نماینده زنجان در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش دلیل عدم افزایش حقوق کارکنان و معلمان آموزش و پرورش با توجه به دو برابر شدن بودجه این سازمان را جویا شد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس نیز در تذکری به وزیر کارلزوم اقدام عملی برای اشتغال غیرقانونی اتباع بیگانه و در تذکری به وزیر کشور ساماندهی حضور اتباع بیگانه، را خواستار شد.

وی همچنین در تذکری به وزیر نیرو بر لزوم تصمیم گیری در مورد سهم حقابه اشتراکی شهر برخوار در شورای عالی آب تاکید کرد.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب، اکبریان نمایندگان ارومیه، تهران و کرج در مجلس نیز در تذکری به وزرای صنعت، اقتصاد و کار خواستار تسریع در تعیین مدیرعامل دخانیات کشور شدند.

تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی توضیح علت واردات برنج خارجی و در تذکری به وزیر آموزش و پرورش توضیح علت عدم توجه به پرداخت مطالبات فرهنگیان را خواستار شد.

سودانی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به وزیر امور خارجه رسیدگی به کم کاری سفیر جمهوری اسلامی در عمان را خواستار شد.

سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رییس جمهوری خواستار ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر شد.

سودانی و دهدشتی نمایندگان مردم آبادان و اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رییس جمهوری علت افزایش نرخ حامل های انرژی را خواستار شدند.

22 نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز طی تذکری به رییس جمهوری افزایش نرخ حامل های انرژی را غیر کارشناسی و فزآینده دانسته و نسبت به آن انتقاد کردند.

نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به وزیر کشور سوال کرد چرا حق دلسوزی و دفاع از منافع ملی را از ملت ایران سلب می نمایید؟

وی همچنین در تذکری به وزیر امور خارجه گفت: چرا اصرار به ایجاد خلل و آسیب در امنیت کشور دارید؟

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =