تهیه کننده برنامه صندلی داغ در گفت گویی از برنامه ای که از محمود احمدی نژاد در دوران شهرداری او ضبط شد، اما بنا به دلایلی هیچ وقت پخش نشد را روایت کرد.

برنامه هیچ وقت پخش نشد. اما این دلایل برعکس قبلی ها، دلیل فنی و یا محتوایی تیم تولید نبود. تهیه کننده صندلی داغ ماوقع را تشریح می کند: "برنامه دکتر احمدی نژاد را در دوره شهرداری ایشان ضبط کردیم. از نظر ما این برنامه مشکلی نداشت که غیرقابل پخش باشد. اینجــا را ببینید.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در حرم حضرت امام(ره) در روز 14 خرداد از همان زیلویی استفاده کردند که در حسینیه امام خمینی نیز استفاده می کنند که این موضوع بازتاب بسیاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیدا کرد. اینجــا را ببینید.

اگر خوش چهره به سال 84 برگردد

خوش چهره نماینده سابق مجلس می گوید:اگر باز گردم به سال 84 با این اطلاعاتی که در حال کنونی از خصوصیات ایشان و همراهانشان دارم، قطعا هیچ وقت از آقای احمدی نژاد حمایت نمی کردم. اینجــا را ببینید.

اولين جلسه «نهاد عالي اصلاح طلبان» برگزار شد.در اولين جلسه «نهاد عالي اصلاح طلبان» رئيس دولت اصلاحات، عبدالله نوري، سيدمحمد موسوي خوئيني ها، محمدعلي نجفي، سيدهادي خامنه اي، مصطفي معين، محمدرضا عارف، سيدحسين مرعشي، محمدرضا خاتمي، محسن امين زاده، سيدعبدالواحد موسوي لاري و اکبر ترکان حضور داشتند. اینجــا را ببینید.

توکلی به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد

توکلی، مدیرمسئول سایت الف گفت: بنده از سه اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، نشر مطالب خلاف واقع و نشر مطالب به قصد تشویش اذهان عمومی مبرا شدم و شکایت دادستان در مورد توهین خوانندگان سایت باقی‌ماند. در این خصوص در مورد توهین به رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور سابق و قضات محکوم و مجرم شناخته شدم. اینجــا را ببینید.

 

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی برهم زدن سخنرانی‌ها و ایجاد اخلال در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را موجب وهن نظام جمهوری اسلامی و خلاف منویات مقام معظم رهبری دانست. اینجــا را ببینید.

 

یکی از روزنامه های صبح در سرمقاله ی خود نوشت: هر مخاطب عادی که به تیتر و نوشته در روزنامه‌ای اصولگرا برمی‌خورد که «این مرقد امام مستضعفین است یا قصری باشکوه؟»، به یک‌باره در کانون نوری از واقعیت قرار می‌گیرد که قوه قیاس خود را از دست می‌دهد. و نه‌تنها جسارت نویسنده به بنیانگذار انقلاب را نمی‌بیند بلکه خیانت به حقیقت را درک نمی‌کند. اینجــا را ببینید.


کار این نمایندگان چیست؟


در ساختمان هرمی بهارستان هستند نمایندگانی که نه رای می‌دهند، نه نطقی می‌کنند، نه تذکری می‌دهند. در صحن علنی مجلس یا حضور پیدا نمی‌کنند و یا مشغول فعالیت‌هایی بی‌ارتباط با تصمیمات مجلس می‌شوند. اینجــا را ببینید.


 روزنامه جمهوری اسلامی از انتشار دروغ پردازی علیه امام توسط عناصر رژیم طاغوتانتقاد کرد. در گزارش این روزنامه آمده است:حفاظت از اندیشه‌های امام باید توسط افرادی آشنا با حیات علمی و مبارزاتی و مردم شناسی امام خمینی صورت بگیرد. اینجــا را ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =