مرگ پنج نفر در حوادث رانندگی گیلان طی سه روز تعطیلات

در تعطیلات سه روز اخیر تصادف منجر به فوت رخ داد و پنج نفر در حادثه رانندگی گیلان جان خود را از دست دادند که از عابران پیاده و موتورسیکلت‌ سوار بودند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین مهیار رستگار با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گیلان اظهار کرد: روز گذشته محورهای گیلان ترافیک پرحجم داشت. وی ادامه داد: تا پاسی از شب و ابتدای صبح امروز محورهای خروجی گیلان به ویژه رشت‌ ـ‌ قزوین ترافیک سنگین بود و با تلاش نیروهای پلیس مسافران با ایمنی و سلامت استان را ترک کردند. فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه هنوز تعدادی از مسافران در این استان هستند، افزود: اکنون ترافیک محورهای گیلان متراکم است و از رانندگان می‌خواهیم عجله و شتاب را کنار بگذارند و با ایمنی و دقت رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پس از سه روز تعطیلی برداشته شده است، گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ شب گذشته در محورهای مواصلاتی گیلان برداشته شده و اکنون در هیچ‌کدام از محورها محدودیت ترافیکی وجود ندارد و وسایل نقلیه باربری می‌توانند با رعایت مقررات رانندگی تردد کنند. رستگار درباره حوادث اخیر جاده‌های گیلان یادآور شد: در تعطیلات سه روز اخیر تصادف منجر به فوت رخ داد و پنج نفر در حادثه رانندگی گیلان جان خود را از دست دادند که از عابران پیاده و موتورسیکلت‌سوار بودند.
وی افزود: در یکی از این حوادث پدر و مادر و یک کودک هفت ساله سوار بر موتور بودند که به دلیل عدم استفاده از کلاه در حوادث رانندگی کودک جان خود را از دست داد. فرمانده پلیس‌راه گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسوار و سرنشین‌های آن، تصریح کرد: حادثه خبر نمی‌کند و در یک لحظه ممکن است انسان تمام داشته‌های خود را از دست دهد بنابراین استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مقررات پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار است.
وی عابران پیاده را نیز از قربانیان حوادث رانندگی عنوان کرد و متذکر شد: رانندگان در حاشیه راه‌های گیلان به ویژه محورهای روستایی و فرعی به نحوی رانندگی کنند که شاهد تکرار حوادث نباشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =