واحد مرکزی خبر نوشت:

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام: معتقدیم گروه‌های تروریستی مانند داعش خطری برای حامیان خود خواهند شد.

 آقای ولایتی در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق گفت: داعش تهدیدی است که همه نقاط جهان را در بر می‌گیرد و محدود به منطقه ما نیست.

وی گفت: ما از انگیزه حامیان داعش و اقداماتی که انجام می دهند تا حد زیادی مطلع هستیم و فعالیت کشورهایی که از نظر آموزشی و ارسال تجهیزات از این گروه‌ها پشتیبانی می کنند غیرقابل باور است، چرا که اینگونه اقداماتشان موجب کشتار تعداد زیادی از افراد بی‌گناه می شود.

ولایتی افزود: همانطور که بارها اعلام کرده ایم جمهوری اسلامی ایران به سوریه و عراق کمک می‌کند و اگر این کمک‌ها نبود شاید اکنون وضع این کشورها به گونه دیگری بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی کشورهای غربی با حمایت بعضی کشورهای آسیایی منطقه به تجهیز، آموزش و اعزام گروه‌های تروریستی به عراق، سوریه و لبنان با هدف کشتار مردم و از بین بردن زیرساخت‌ها و اجرای نقشه‌های تفرقه‌افکنانه اقدام می کنند اما باید بدانند که این گروه‌های تروریستی خطری برای خود آنها خواهند شد.

خطر داعش جدی است

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق نیز با تأکید بر ضرورت مقابله با تروریسم و افراطی‌گری، خطر داعش را بسیار جدی دانست.
یانکوبیش نقش ایران را در مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ ویژه داعش، قابل توجه توصیف کرد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 1
    آقا تورو خدا , تورو به حضرت عباس یه کنفرانسی یه همایشی بزارین و تصاویر ارسال کمک و سلاح از ترکیه به سوریه و عراق را داد بزنین تاهمه دنیا بفهمن... تورو به داغ حضرت زینب این کارو کنین .. بسه ظلم...