مرعشی: تشکیل «نهاد عالی اصلاح طلبان» را تائید نمی کنم

تسنیم نوشت:

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که هفته‌نامه صدا (به سردبیری مسئول کمیته سیاسی این حزب) امروز خبر از برگزاری اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان داده است. آیا این نهاد به تازگی در بین اصلاح‌طلبان تشکیل شده است؟ گفت: خبر دوستانم در هفته‌نامه صدا را تایید نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه نهاد جدیدی در بین اصلاح‌طلبان شکل نگرفته است، افزود: رئیس دولت اصلاحات بر حسب ضرورت‌هایی، افرادی را برای رایزنی، مشورت و همفکری دعوت می‌کند و این جلسه هم با عنوان بررسی مسائل مهم کشور، بررسی نحوه کمک اصلاح‌طلبان به دولت و مسائل مربوط به مجلس آینده برگزار شد.

مرعشی با بیان اینکه در این جلسه گفت‌وگوهای دوستانه‌ای صورت گرفت و این جلسه به هیچ عنوان به عنوان یک نهاد تشکیل جلسه نداده است، خاطرنشان کرد: ما دو نهاد مهم در اصلاحات داریم که یکی شورای مشورتی است که همچنان برقرار بوده و دیگری هم شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب است که هر دوی این شوراها کارکردهای مشخصی دارند و با یکدیگر هماهنگ هستند.

عضو ارشد حزب کارگزاران تصریح کرد: شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب فعالیت‌های احزاب را با یکدیگر هماهنگ می‌کنند و شورای مشورتی در حد سیاست‌های کلان جبهه اصلاحات مشورت می‌دهد. ما فقط این دو شورا را در بین اصلاح‌طلبان داریم.

وی تاکید کرد: جلسه‌ای که به آن اشاره می‌کنید یک جلسه دوستانه بوده که حدود یک ماه پیش برگزار شد و قرار نیست این جلسه به یک نهاد جدید تبدیل شود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =